- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gunstig! Spanje pak je terug en de andere wedstrijden zouden een blamage zijn als je die verliest. Lekker!!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
De Moffen ook nog Portugal. 
En dan de Belgen nog Rusland.
Beter kreeg je ze niet...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja hoor, wij hebben de poule des doods te pakken...
Manmanman, Portugal, Ghana en de VS...
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Ghana en VS waren voor mij, samen met Japan, de favorieten uit een ander continent dan Europa en Zuid-Amerika, maar die gaan het dus heel moeilijk krijgen tegen Duitsland en Portugal.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oranje kan best wel door gaan. Strijden met Spanje om plek 1. Daarna tref je geloof ik de groep van Brazilië, dus beter win je maar de groep.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Spanje, Chili verwacht ik door. Tamelijk pittig nog voor Oranje.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je 2e wordt in onze poule speel je dan tegen de nummer 1 uit poule A (Brazilie dus) ?
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
België heeft gewoon slecht geloot, als je verder kijkt dan de poule.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Spanje, Chili verwacht ik door. Tamelijk pittig nog voor Oranje.
Spanje-Chili was idd een mooie wedstrijd op de laatste WK, maar Spanje en Nederland gaan door.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Als je 2e wordt in onze poule speel je dan tegen de nummer 1 uit poule A (Brazilie dus) ?
Ja, dus winnen je poule.
Kut tyfus Fransen, altijd dat schijtgeluk. Hoe ze het voor elkaar vragen is me een raadsel, maar het lukt ze.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Shit, we komen Brazilië al tegen in de halve finales, ook dat nog 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pfff slechter kon dus eigenlijk gewoon niet. Spanje en Brazilie tegenkomen en al zo snel in het toernooi. Nou dat wordt duimen dan maar.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Spanje-Chili was idd een mooie wedstrijd op de laatste WK, maar Spanje en Nederland gaan door.
Dat ze de beste coach ter wereld zijn verloren scheelt maar je kwalificeert je niet zomaar in Zuid-Amerika. Chili kan nog wel eens onderschat worden en Nederland heeft ook niet echt een geweldige selectie (op mannen als Robben en Persie na) zal je verder niet echt de overhand hebben. Voor mij is Chili toch wel favoriet om door te gaan met Spanje.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
België gekoppeld aan poule des doods. Zijn ze ook klaar mee.
Italië kan wel lekker in het toernooi groeien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
13 juni, Spanje - Nederland 22.00.
18 juni, Australie - Nederland 18.00.
23 juni, Nederland - Chili 18.00
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Het in interessanter om na de poule te kijken. Er van uitgaande dat Brazilië groepswinnaar wordt, moet Nederland eigenlijk 1ste worden en hopen dat Spanje een misstap begaat of er van winnen.
Belgie heeft het trouwens ook niet getroffen in de knock-out fase..
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Portugal - Ghana - VS - Rusland - Frankrijk - Brazilië - Argentinië
Pfff... leuke route, dat dan weer wel...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach, Brazilië wordt ook niet blij van Oranje, denk aan 2010. Er zijn wel meer gastlanden eruit gevlogen. Maar goed, meteen Spanje dus maar pakken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat ze de beste coach ter wereld zijn verloren scheelt maar je kwalificeert je niet zomaar in Zuid-Amerika. Chili kan nog wel eens onderschat worden en Nederland heeft ook niet echt een geweldige selectie (op mannen als Robben en Persie na) zal je verder niet echt de overhand hebben. Voor mij is Chili toch wel favoriet om door te gaan met Spanje.
Ach ja wie er dan ook 2e wordt bij ons is de volgende ronde toch de klos.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Frankrijk dus de poule van de Argentijnen in de kruisfinales. Als die netjes eerste worden staan ze dus al in de kwartfinale.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Inderdaad lachwekkend. Eerst al bij Zwitersland en dan bij de eerste plek tegen Nigeria.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kom nou. Er gaan normaal 5 landen uit Zuid Amerika door. Ik weet dat je geilt op dat soort voetbal, maar ze hebben niet meer kwaliteit dan wij.
En ook Spanje hoeft Oranje niet meer te vrezen dan zij ons. Ik denk dat dat een gelijkspelletje wordt, waarna je in de 2 andere duels moet zorgen eerste te worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.