• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Arsenal, Real, kijkend naar mijn favorieten belooft dit weinig goeds voor Ajax dit weekend.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is dat zijn hoofd?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Lol zijn knie denk ik Hoop dat Vermaelen nu eens wat kan spelen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Knie?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Niet dan?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gert-Jan Verbeeks FC Nurnberg leek eindelijk eens te gaan winnen met een 0-3 tussenstand uit bij Hannover 96, maar dat werd dus nog 3-3 met 2 goals in de laatste 5 minuten

Finisterra

• 15532 messages
  • 4695 votes

Dortmund gelijk en definitief uit de titelstrijd. Ook Leverkusen bijhalen wordt zo wel erg lastig. Als je opnieuw 3-4 quasi-onmisbare kansen mist, is dat niet onlogisch natuurlijk. Toch wel een vaak wederkerend fenomeen bij Dortmund. Die bal 2 minuten voor tijd van Schieber, voor een haast lege goal, was volgens mij moeilijker om langs dan in de goal te trappen...

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Montorsi wrote:

Opvallend dat de A1 wint, die lichting van Ajax is een hele goeie.

Ja? Die bakken er anders weinig van in de UEFA Youth League: UEFA Youth League - Standings ? UEFA.com

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

What the f. is dat.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Rood voor de scheids.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Weer een Braziliaan van het dak gekukeld bij de bouw van de stadions. Nu weet ik niet of het komt omdat de arbeidsomstandigheden daar altijd bagger zijn, of omdat er teveel druk op de ketel staat voor het af te krijgen. Volgens diverse media zijn in Qatar al 4000 doden gevallen bij de bouw van de stadions, omdat daar schijnbaar de werknemers echt als slaven behandeld worden.

FIFA trekt natuurlijk de handen er zover mogelijk vanaf; bij de beesten af hoe schandalig.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Haha, zit nu de uitzending van Studio Voetbal van vorige week terug te kijken. Jack opeens: "Jongens, ik weet niet hoe jullie het voor elkaar weten te krijgen maar we zitten wéér over Ajax te praten." En daarna als Jan per ongeluk Ajax in een zin noemt: "Blijf even op Vitesse!"

Wat een treurnis

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Ja? Die bakken er anders weinig van in de UEFA Youth League: UEFA Youth League - Standings ? UEFA.com

Geloof dat er veel eerstejaars bij zijn gekomen vanuit de B, daar zaten geloof ik wel 4/5 hele goeie bij. Dus nog een jonge groep. Bij Feyenoord zijn juist de beste spelers naar de senioren (Sleegers, Kongolo, Van Beek). Ook Boetius en Vilhena hadden nog mee mogen doen vorig jaar.. En in die generatie zaten dan ooit ook nog spelers als Rekik en Aké bij ooit. Absurd eigenlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

Haha, zit nu de uitzending van Studio Voetbal van vorige week terug te kijken. Jack opeens: "Jongens, ik weet niet hoe jullie het voor elkaar weten te krijgen maar we zitten wéér over Ajax te praten." En daarna als Jan per ongeluk Ajax in een zin noemt: "Blijf even op Vitesse!"

Wat een treurnis

Deze sneue act speelt hij al zeker 5 jaar. Met als gevolg dat ieder Ajax gerelateerd onderwerpje snel wordt afgekapt. Behalve tijdens de bestuurscrisis van 2 jaar terug, toen was het plots wel boeiend zeker.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

j0enne wrote:

Waar is dat interview te zien? Van Maher, Willems en Bakkali verwacht je 't. Van Narsingh niet.

Ik en reppie blijven ver weg van deze discussie.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Deze sneue act speelt hij al zeker 5 jaar. Met als gevolg dat ieder Ajax gerelateerd onderwerpje snel wordt afgekapt. Behalve tijdens de bestuurscrisis van 2 jaar terug, toen was het plots wel boeiend zeker.

En dan nog zijn reactie op die 'jullie hebben toch ook een dak'-grap van Bosz ...… tsjonge jonge. Het is dat die kerel voor Gouden Radio-momenten heeft gezorgd de afgelopen decennia ...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

(quote)

En dan nog zijn reactie op die 'jullie hebben toch ook een dak'-grap van Bosz ...… tsjonge jonge. Het is dat die kerel voor Gouden Radio-momenten heeft gezorgd de afgelopen decennia ...

De tegenreactie van Bosz vond ik echt schitterend. Jan van Halst diste Jackie eind vorig seizoen ook al een keer, probeerde hij ook krampachtig AFC er weer bij te betrekken. Tijd dat die kale biljartbal lekker met pensioen gaat. Of terug naar de radio, want daar is hij wel goed in. Ik snap het probleem ook niet, dat hij zo hard moet ontkennen Ajax leuk te vinden. Waterreus is PSV-er, Vermeulen (kots) is AZ-er, Van Hooijdonk heeft wat met Feyenoord. Dat boeit me geen reet, zolang ze een beetje objectief de zaken kunnen bekijken. Maar Jack is bang dat dat ze hem niet objectief vinden, boehoehoe.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Waarom is het bij Jack ergerlijk dat hij voor Ajax is, maar Genee voor Cambuur, Gijp voor Barca, Madrid en de hele eredivisie kut vindt, Boskamp voor Feyenoord niet?

Wat maakt het uit dat hij voor Ajax is? Zo'n Waterkneus die zijn eigen PSV elke keer lelijk wegzet en Ajax ophemelt is nog veel verdachter. Vooral niet laten merken dat je PSVer bent.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Het is ook helemaal niet ergerlijk, maar Jack denkt daar blijkbaar anders over. Jack is bang dat er niemand meer bij hem op schoot komt zitten als hij toegeeft dat 'ie voor Ajax is.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Beetje dezelfde tactiek die Leo Driessen toepast.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

moviemafketel wrote:

Waarom is het bij Jack ergerlijk dat hij voor Ajax is, maar Genee voor Cambuur, Gijp voor Barca, Madrid en de hele eredivisie kut vindt, Boskamp voor Feyenoord niet?

Wat maakt het uit dat hij voor Ajax is? Zo'n Waterkneus die zijn eigen PSV elke keer lelijk wegzet en Ajax ophemelt is nog veel verdachter. Vooral niet laten merken dat je PSVer bent.

Van dat rijtje is Jack de enige die voor de immer neutrale en objectieve nos werkt natuurlijk...

(uche uche)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het zit diep.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat interview met Narsingh bij VI

Maher was ook al zo kansloos voor de camera na Feyenoord-PSV. En ook zijn interview van Maher bij de uitzending van gister. Pff.

God, wat dank ik de Boer dat ze paupers als Maher en Narsingh niet hebben gehaald zeg. Wat een hopeloze instelling en mentaliteit.

Je mag De Boer inderdaad op z'n blote knietjes danken dat ze jouw geen td hebben gemaakt.

The Oceanic Six wrote:

Heb overigens niks tegen Maher, fantastisch talent,

The Oceanic Six wrote:

Narsing... Ik zou hem er graag bij hebben.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Iedere Ajacied wou beide hebben destijds, daar kunnen we eerlijk over zijn.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Overigens is op dezelfde pagina als waar A&L Maher een fantastisch talent noemt deze quote van kos ook wel aardig:

Overigens wat betreft de achterhoede vind ik die Jorgensen nu al na een paar wedstrijdjes 1 van de beste CV's in de eredivisie.

Onderstaande had ie, in navolging van zijn eerdere uitspraak, dan wel weer goed gezien:

Hij ziet er nu al stukken beter uit dan Alderweireld of Moisander hoor. Die is zo weer weg daar.

Materny wrote:

Iedere Ajacied wou beide hebben destijds, daar kunnen we eerlijk over zijn.

Ik niet. Met name over Maher heb ik (hier) nog genoeg discussies gevoerd destijds. Narsingh voor vier miljoen had ik niet erg gevonden, al had ik liever Assaidi gehad.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Overigens vind ik met dat interview van Narsingh weinig mis. Je wordt al doodmoe van die Paul Post en als hij dan ook nog vragen gaat stellen waar je geen antwoord op hebt en die je al 100x eerder hebt gehoord, tja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.