- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je mag De Boer inderdaad op z'n blote knietjes danken dat ze jouw geen td hebben gemaakt.
Misschien moet je even lezen wat ik nou vandaag tikte. Instelling en mentaliteit. Ik heb niks gezegd over potentie als speler, want die hebben ze beiden. Maar achteraf heeft de Boer het wederom goed gezien.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Overigens die twee nu afschrijven op hun mentaliteit is wat makkelijk. Genoeg goede voetballers die voor de camera erg slechte verliezers zijn. Of de pers niet graag te woord staan.
Bij die twee ligt het probleem dan ook niet bij PSV. Dat ligt zo duidelijk bij de coach. Die veroorzaakt doordat ze geen vertrouwen hebben in zijn visie dit gedrag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
NEC-Roda 0-2 met de rust, tussenstand nu 4-2 
Edit: en plots 4-3.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Misschien moet je even lezen wat ik nou vandaag tikte. Instelling en mentaliteit. Ik heb niks gezegd over potentie als speler, want die hebben ze beiden. Maar achteraf heeft de Boer het wederom goed gezien.
De Boer heeft niks goed gezien. Frankie wilde beide,maar lagen buiten de financiële grens.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Soort poor man's Man C - Arsenal aan de stand te zien? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De Boer heeft niks goed gezien. Frankie wilde beide,maar lagen buiten de financiële grens.
Narsingh wilde hij graag, voor Maher heeft hij nauwelijks moeite gedaan. Ze hadden twijfels of hij een hoger niveau aan zou kunnen, op elk vlak. En voorlopig heeft Frank gelijk gekregen. Lees de quotes van afgelopen zomer maar na, ze hebben die moeite al snel niet meer genomen.
Waarbij ik overigens niet zeg dat Maher geen groot talent is hoor. Prima speler, mits hij er een beetje moeite voor doet.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Soort poor man's Man C - Arsenal aan de stand te zien?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aangezien ik Ruud Brood een chagrijnige eikel vind, is hem die niet gegeven penalty gegund.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Overigens vind ik met dat interview van Narsingh weinig mis. Je wordt al doodmoe van die Paul Post en als hij dan ook nog vragen gaat stellen waar je geen antwoord op hebt en die je al 100x eerder hebt gehoord, tja.
Eens. Net als de kritiek op Maher en zijn interview. Wat moet hij dan zeggen? Tja, ik leg me neer bij de 10e plek?
PSV kan nog makkelijk in de top 5 komen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het verschil tussen de nummer 10 (PSV) en de nummer laatst: 5 punten nu.
Staat dat RKC ook nog ineens voor bij ADO.
Als Cambuur morgen van Ajax wint sta je op 3 punten voorsprong van een plek in de nacompetitie...
Wat een enorme ellende.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Goed weekendje voor kos, NEC pakt de 3 punten. Belangrijke punten.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Excuses, toen je het had over 'fantastisch talent' en 'ik zou hem er graag bij willen hebben' nam ik aan dat je het volledige pakket van de voetballer voor ogen had (want als daar iets mis mee zou zijn zou je hem er ook niet bij willen hebben toch?).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan moeilijk inschatten hoe iemand mentaal in elkaar steekt, depri. Ik baseer het bij de meeste spelers gewoon op voetbalniveau. Behalve als je spelers hebt die het puur van mentale kracht en inzet moeten hebben. Puur als voetballer vind ik beiden goed, maar hun totaalplaatje klopt (nu) niet.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eens. Net als de kritiek op Maher en zijn interview. Wat moet hij dan zeggen? Tja, ik leg me neer bij de 10e plek?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Die eerste minuut is inderdaad echt te beschamend voor woorden.
Vind 't dan ook nogal raar dat Depri zegt dat er niet veel mis mee is.
Ongeacht de vragen, die uiteraard vaak hetzelfde zijn, hoor je gewoon fatsoenlijk te antwoorden. Iets wat die na die minuut wel doet.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Die eerste minuut is inderdaad echt te beschamend voor woorden.
Vind 't dan ook nogal raar dat Depri zegt dat er niet veel mis mee is.
Ongeacht de vragen, die uiteraard vaak hetzelfde zijn, hoor je gewoon fatsoenlijk te antwoorden. Iets wat die na die minuut wel doet.
Moet die jongen dan weer, na het zoveelste verlies weer het standaard verhaal af gaan d raaien (zoals hij in dat tweede deel netjes doet) over dat hij ook niet weet waar het aan ligt en dat ze gewoon een overwinning nodig hebben.
Daar heb ik ook geen ruk aan en wordt ik zeker niet blijer of beter van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kom nou, normale jonge jongens (sowieso, eigenlijk niemand) horen niet zo voor een camera te staan zoals Maher en Narsingh. Ongeïnteresseerd, onverschillig en met moeite 3 woorden per zinnetje eruit persend. Dat gaat nergens over. Lijkt Edgar Davids begin jaren 00 wel. Die arrogante interviews zijn strontvervelend en misplaatst. Helemaal als de kritiek gewoon terecht is op een zwalkend PSV.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Die houding van Maher (mbt die tweet oa) heb ik al eerder veroordeeld, die staat me ook niet aan. Maar de reactie van Narsingh, na weer zo'n wedstrijd die je van te voren kunt uittekenen, kan ik me volledig voorstellen.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Interviews met spelers... Interesseert toch niemand. Altijd hetzelfde versje, zowel in de krant als na een wedstrijd.
En City weer gewonnen! Leuke match was dat.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gewoon niet voor de camera gaan staan als je in zo'n huiliehuilie-bui bent. Niemand is geïnteresseerd in een voetballer die niet geïnteresseerd is in zijn werk.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Buitenspelgoal Twente.
Edit: En 2-1 penalty gae.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat stelde dit trouwens voor?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alweer... Twee weken geleden ook al tegen Roda, waardoor ze uiteindelijk nipt wonnen 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Al zie ik nu de goal, die bal was er sowieso toch in gegaan. Dat maakt het wat dragelijker.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Al zie ik nu de goal, die bal was er sowieso toch in gegaan. Dat maakt het wat dragelijker.
Ook na 3 herhalingen twijfel ik daar nog zeer aan.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Wat een competitie
. De nummer laatst heeft bijna net zo veel punten als dat er wedstrijden zijn gespeeld en het verschil tussen Vitesse en NEC bedraagt slechts 18 punten. De kampioen sluit het seizoen af met plusminus 65 punten en de nummer laatst heeft er niet minder dan 35. Mark my words.
Edit: NEC gaat annalen in als beste hekkensluiter ooit van Eredivisie - voetbalzone.nl
Last but not least nog lekker ff zeiken over onze buren uit Deventer: Mag ik ff zeggen dat die Booy perfect dat Calimero-gedrag uit Deventer symboliseert? Dat vond ik ook al zo irritant aan figuren als Brood en Koeman dat zulke lui het hele interview door loopt te fitten op die scheidsrechter vanwege een discutabele beslissing. Kijk eens een keer naar je eigen team en wordt kwaad om het feit dat er twee spelers van Twente ongedekt voor het doel konden inkoppen. Dat vond ik ook al zo vervelend van PSV toen ze verloren bij Feyenoord en terecht dat Makkelie toen zei dat ze eens eerst naar zichzelf moeten kijken. Verschrikkelijke trend begint dat de worden.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Het is natuurlijk ook maar net wat de nos er uit knipt.
Buiten dat mag er, als het optreden zo dramatisch was als dat van Makkelie toen, best over geklaagd worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.