- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Daar geef ik ze ook geen ongelijk in, want toen werd de wedstrijd gewoon verziekt door die man door een onterechte rode kaart (al vond ik beide penals wel terecht). Maar hier zou die bal er sowieso er wel in zijn gegaan en is het maar de vraag of Castagnois daadwerkelijk buitenspel staat. Booy heeft hier helemaal geen oog voor zijn falende verdediging, maar alleen voor die situatie. Ja sorry hoor, maar dan ben je echt niet slim bezig in mijn optiek. Bovendien vond ik die penalty van die lui ook niet 100% zuiver. Jans zeurt bijvoorbeeld ook niet over die strafschop van Heerenveen wat niets was.
Daarbuiten heb ik die Booy altijd al een onsympathieke driftige kerel gevonden, al vanaf zijn periode bij Sparta.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Haha. Je zou het echt niet verwachten he... Volgens mij was ik de enige hier aan het begin van dit seizoen dat het met allemaal van dit soort type spelers compleet mis zou gaan. Of was jij het daar ook mee eens? Anyway, het gaat nu zelfs in een sneltreinvaart... 
100 jarige jubilea zijn sowieso al gedoemd om te mislukken, dat had PSV kunnen weten haha.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Volg je de Russische competitie even een half jaartje niet volledig, staat daar plots het tot voorheen steenrijke Anzhi stijf onderaan met 0 overwinningen uit 19 wedstrijden 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik had gehoopt dat de rol van Sightorsson nu wel nagenoeg uitgespeeld was bij Ajax (voor het Ajax-spelletje niet geschikt, al zal ie ongetwijfeld z'n doelpuntjes meepikken), maar De Boer blijft hem als eerste keus zien stelde ie net. Jammer en onbegrijpelijk. Evenals dat ie nu wel weer gewoon met Ligeon op linkcback en Blind op het middenveld begint (had in Milan ook makkelijk gekund, Milan is een povere ploeg).
Ik zie het alweer gebeuren als straks iedereen weer fit is %u2026 Siem weer op het middenveld en Sightorsson in de spits ...
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Siggy boven Hoesen, vind ik niet zo vreemd. Als Siem terug is dan wordt het een ander verhaal.
Ligeon is niet goed genoeg voor Ajax, denk ik. Zeker niet op linksback, daarom vind ik het eigenlijk allemaal goede keuzes van FdB.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Die Statler & Waldorf in de Goffert
Had het idee dat kos daarin zat 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Volg je de Russische competitie even een half jaartje niet volledig, staat daar plots het tot voorheen steenrijke Anzhi stijf onderaan met 0 overwinningen uit 19 wedstrijden
Alle goede spelers verkocht en de rest natuurlijk doodsbang en zonder moraal omdat je nooit weet wat je kunt verwachten mrt zo'n maffe eigenaar.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Gelukkig heeft Guus daar een paar mooie projecten opgezet voor de lokale bevolking.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Blijft toch vertederend dat verbaasde hoofd van Lukoki wanneer hij wéér met bal en al over de zijlijn draaft.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ziet er uit als een erg slecht veld in Cambuur. De ballen stuiteren onnatuurlijk en lijken te stropen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ze zijn weer lekker scherp begonnen en spelen weer verstoppertje. Snel wakker worden a.u.b.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ziet er uit als een erg slecht veld in Cambuur. De ballen stuiteren onnatuurlijk en lijken te stropen.
Het ziet eruit als een kunstgrasveld van een amateurclub dat het veld 6 jaar geleden aangelegd heeft en inmiddels helemaal kapot gelopen is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ajax zal wel op 0-1 komen, hoe slecht het ook is.
Die Sigthorsson is zo slecht, ik vind die Hoesen 10x beter.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Een ouderwets half 1 potje na een Europese wedstrijd. Het lijkt na 27 minuten voetbal he-le-maal nergens op
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Deze kan De Boer vanmiddag uit de kast toveren:
'Ik heb elf fouten gemaakt, ik had elf andere spelers moeten opstellen' - voetbalzone.nl
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat is die Lukoki trouwens aan het doen?
Die denkt ineens dat die weer bij Ajax zit zo te zien.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Wat is die Lukoki trouwens aan het doen?
Die denkt ineens dat die weer bij Ajax zit zo te zien.
Hij doet toch niet veel anders dan normaal? De 100m in 11s lopen, meer kan ie niet.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Nog maar 15 meter naast, hij boekt progressie 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ajax zal wel op 0-1 komen, hoe slecht het ook is.
Die Sigthorsson is zo slecht, ik vind die Hoesen 10x beter.
Geniaal dit haha. Dit voelt aan als een potje Fifa
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Pfff hadden we even nodig dit. Typische wedstrijd na een Europese topwedstrijd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Toch wel grappig hoe we zo'n Cambuur ondanks het matige spel helemaal lamleggen. Zij doen er ook echt helemaal geen fuck aan om te scoren. Tegen Feyenoord zie ik ze b.v. wel erg fel spelen en veel kansen krijgen. Dat zie je vandaag totaal niet terug. Dan zie je toch dat ondanks een matig Ajax het balletje rondtikken erg vervelend is voor een tegenstander als Cambuur, ze komen er niet aan te pas.
En met Lukoki spelen we ook met 12 tegen 10 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Sigthorsson heeft in wedstrijden als deze niets te zoeken. Volgens mij heeft hij überhaupt weinig bij dit Ajax te zoeken zolang er geen spelers zijn die voorzetten kunnen geven. Als bewegende spits (beetje à la V. Persie) is hij zeer matig.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Laatste kwartier was al iets beter, maar buiten dat een erg slechte wedstrijd ja.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De eerste pas heeft meteen de toon gezet voor het vervolg van de eerste helft. Slordigheid bij de sleutelspelers en overal net een stapje te laat komen op het middenveld.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Waarom hebben wij nou nooit eens dit geluk? 
Eén kans, één doelpunt.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is geen gebrek aan geluk, maar scorend vermogen. Bij Ajax heb je 10 spelers buiten de spitspositie die ieder seizoen minimaal 4/5 goals maken in een seizoen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.