• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.183 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Daar geef ik ze ook geen ongelijk in, want toen werd de wedstrijd gewoon verziekt door die man door een onterechte rode kaart (al vond ik beide penals wel terecht). Maar hier zou die bal er sowieso er wel in zijn gegaan en is het maar de vraag of Castagnois daadwerkelijk buitenspel staat. Booy heeft hier helemaal geen oog voor zijn falende verdediging, maar alleen voor die situatie. Ja sorry hoor, maar dan ben je echt niet slim bezig in mijn optiek. Bovendien vond ik die penalty van die lui ook niet 100% zuiver. Jans zeurt bijvoorbeeld ook niet over die strafschop van Heerenveen wat niets was.

Daarbuiten heb ik die Booy altijd al een onsympathieke driftige kerel gevonden, al vanaf zijn periode bij Sparta.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Ik en reppie blijven ver weg van deze discussie.

Haha. Je zou het echt niet verwachten he... Volgens mij was ik de enige hier aan het begin van dit seizoen dat het met allemaal van dit soort type spelers compleet mis zou gaan. Of was jij het daar ook mee eens? Anyway, het gaat nu zelfs in een sneltreinvaart...

100 jarige jubilea zijn sowieso al gedoemd om te mislukken, dat had PSV kunnen weten haha.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Die Statler & Waldorf in de Goffert

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Volg je de Russische competitie even een half jaartje niet volledig, staat daar plots het tot voorheen steenrijke Anzhi stijf onderaan met 0 overwinningen uit 19 wedstrijden

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik had gehoopt dat de rol van Sightorsson nu wel nagenoeg uitgespeeld was bij Ajax (voor het Ajax-spelletje niet geschikt, al zal ie ongetwijfeld z'n doelpuntjes meepikken), maar De Boer blijft hem als eerste keus zien stelde ie net. Jammer en onbegrijpelijk. Evenals dat ie nu wel weer gewoon met Ligeon op linkcback en Blind op het middenveld begint (had in Milan ook makkelijk gekund, Milan is een povere ploeg).

Ik zie het alweer gebeuren als straks iedereen weer fit is %u2026 Siem weer op het middenveld en Sightorsson in de spits ...

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Siggy boven Hoesen, vind ik niet zo vreemd. Als Siem terug is dan wordt het een ander verhaal.

Ligeon is niet goed genoeg voor Ajax, denk ik. Zeker niet op linksback, daarom vind ik het eigenlijk allemaal goede keuzes van FdB.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Montorsi wrote:

Die Statler & Waldorf in de Goffert

Had het idee dat kos daarin zat

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Materny wrote:

Volg je de Russische competitie even een half jaartje niet volledig, staat daar plots het tot voorheen steenrijke Anzhi stijf onderaan met 0 overwinningen uit 19 wedstrijden

Alle goede spelers verkocht en de rest natuurlijk doodsbang en zonder moraal omdat je nooit weet wat je kunt verwachten mrt zo'n maffe eigenaar.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Materny wrote:

Gelukkig heeft Guus daar een paar mooie projecten opgezet voor de lokale bevolking.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Blijft toch vertederend dat verbaasde hoofd van Lukoki wanneer hij wéér met bal en al over de zijlijn draaft.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ziet er uit als een erg slecht veld in Cambuur. De ballen stuiteren onnatuurlijk en lijken te stropen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ze zijn weer lekker scherp begonnen en spelen weer verstoppertje. Snel wakker worden a.u.b.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Kai wrote:

Ziet er uit als een erg slecht veld in Cambuur. De ballen stuiteren onnatuurlijk en lijken te stropen.

Het is net een nieuw kunstgrasveld, dus dat lijkt me erg sterk. Het ziet er overigens wel lelijk uit, dat geef ik toe. Volgens mij is het gras ook erg kort.

Het ziet eruit als een kunstgrasveld van een amateurclub dat het veld 6 jaar geleden aangelegd heeft en inmiddels helemaal kapot gelopen is.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ajax zal wel op 0-1 komen, hoe slecht het ook is.

Die Sigthorsson is zo slecht, ik vind die Hoesen 10x beter.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Een ouderwets half 1 potje na een Europese wedstrijd. Het lijkt na 27 minuten voetbal he-le-maal nergens op

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wat is die Lukoki trouwens aan het doen?

Die denkt ineens dat die weer bij Ajax zit zo te zien.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

j0enne wrote:

Wat is die Lukoki trouwens aan het doen?

Die denkt ineens dat die weer bij Ajax zit zo te zien.

Hij doet toch niet veel anders dan normaal? De 100m in 11s lopen, meer kan ie niet.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Nog maar 15 meter naast, hij boekt progressie

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

1 kans. 1 goal. Ik zei het al...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

j0enne wrote:

Ajax zal wel op 0-1 komen, hoe slecht het ook is.

Die Sigthorsson is zo slecht, ik vind die Hoesen 10x beter.

Geniaal dit haha. Dit voelt aan als een potje Fifa

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Pfff hadden we even nodig dit. Typische wedstrijd na een Europese topwedstrijd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Toch wel grappig hoe we zo'n Cambuur ondanks het matige spel helemaal lamleggen. Zij doen er ook echt helemaal geen fuck aan om te scoren. Tegen Feyenoord zie ik ze b.v. wel erg fel spelen en veel kansen krijgen. Dat zie je vandaag totaal niet terug. Dan zie je toch dat ondanks een matig Ajax het balletje rondtikken erg vervelend is voor een tegenstander als Cambuur, ze komen er niet aan te pas.

En met Lukoki spelen we ook met 12 tegen 10

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Sigthorsson heeft in wedstrijden als deze niets te zoeken. Volgens mij heeft hij überhaupt weinig bij dit Ajax te zoeken zolang er geen spelers zijn die voorzetten kunnen geven. Als bewegende spits (beetje à la V. Persie) is hij zeer matig.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Niveautje hoor.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Laatste kwartier was al iets beter, maar buiten dat een erg slechte wedstrijd ja.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

De eerste pas heeft meteen de toon gezet voor het vervolg van de eerste helft. Slordigheid bij de sleutelspelers en overal net een stapje te laat komen op het middenveld.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Waarom hebben wij nou nooit eens dit geluk?

Eén kans, één doelpunt.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Is geen gebrek aan geluk, maar scorend vermogen. Bij Ajax heb je 10 spelers buiten de spitspositie die ieder seizoen minimaal 4/5 goals maken in een seizoen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

j0enne wrote:

Waarom hebben wij nou nooit eens dit geluk?

Eén kans, één doelpunt.

Geluk? Gewoon een goede aanval en zeer knap afgemaakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.