• 178.144 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.615 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Scheelde anders niet veel of ze waren er wel degelijk. Momenteel zou je ze niet willen ruilen met Klaassen en Schone, die 12 miljoen goedkoper waren. Het kan vreemd gaan in het voetbal.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Maher heeft slechts 1 seizoen goed gevoetbald. Puur omdat er toen nog geen druk op hem stond, want niemand kende hem toen nog.

Gewoon een redelijke voetballer, die zo nu en dan iets heel goeds met een bal doet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat interview met Narsingh bij VI

Wat een hopeloze instelling en mentaliteit.

Dat sowieso. Als je ziet dat Blind bijna moet janken voor de camera's na de uitschakeling, en Klaassen er ook doorheen zit..... In vergelijking met de gelatenheid en onverschilligheid van een Narsingh . Nu verschilt het uiteraard wel, een uitschakeling in de CL of EL. Maar toch diep triest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het gaat me nog niet eens om zijn slechte seizoen. Dat kan een keer gebeuren bij iedere jonge speler. Maar dat gedrag van Maher of Narsingh voor de camera. Of hoe Bakkali donderdag in viel....of hoe Toivonen doet.

Doe mij dan maar gewoon ons brave schooljongens team met Siem, Schone, Klaassen, Veltman en Blind. Allemaal hartstikke braaf, maar ze doen tenminste normaal, ogen gemotiveerd en staan de pers normaal te woord.

Ik snap echt niks van PSV. Vorig seizoen was het een zwaar vervelend team, daarna een renovatie met jonge spelers die wat normaler deden, maar nu blijken die jochies grotendeels ook al knap irritant te zijn. Al moet ik zeggen dat een Zoet, Rekik of Wijnaldum wel gewoon doet.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

1 kans. 1 goal. 1-1.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Waar is dat interview te zien? Van Maher, Willems en Bakkali verwacht je 't. Van Narsingh niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Waar is dat interview te zien? Van Maher, Willems en Bakkali verwacht je 't. Van Narsingh niet.

YouTube - Luciano Narsingh na PSV - Tsjornomorets Odessa

Handig, Joetoep.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Negredo.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Die eerste minuut is echt schrijnend.

En dan daarna doet die ineens wel gewoon normaal en geeft gewoon normaal antwoord.

Dit had ik echt niet achter hem gezocht.

Hadden ze maar allemaal de mentaliteit van spelers als Manolev, Arias, Hiljemark en Hendrix...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha Johan Derksen over Willems: Willems, daar word ik agressief van. Ik begin spontaan te schuimbekken

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Klanten Voedselbank verkopen gratis kaart Vitesse - gelderlander.nl

Zelfs als ze gratis zijn wil men ze niet (logisch voor diegenen, dat ze er nog wat voor proberen te vangen, maar toch)

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

j0enne wrote:

Hadden ze maar allemaal de mentaliteit van spelers als Manolev, Arias, Hiljemark en Hendrix...

Lol, het is wel schrijnend dat je met dat soort namen op de proppen moet komen, als dat nog de meest gemotiveerde spelers zijn.... Had je vorig jaar Van Bommel en Strootman nog, nu moet je het van de mentaliteit van godbetert Hiljemark en Hendrix hebben.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Over en uit! 3-1.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Materny wrote:

Ajax staakt onderhandelinge...

Een van de grootste talenten weigert te tekenen, waarbij Ajax op zijn beurt weigert een beter bod te doen. Meneer zal ongetwijfeld wel meer hebben geëist dan zijn leeftijdsgenoten. Rioolrat trouwens als zaakwaarnemer, zegt ook wel weer veel.

Direct dringt bij mij de vraag op: wie is er allemaal gelukt toen ze vertrokken naar een grote club als groot talent, voordat ze ook maar in de Eredivisie hebben gespeeld? Krul bij Newcastle, maar is keeper en geen heel grote club. Verder zou ik het niet weten. Maar goed, daar hoeft zo een jongen ook niet over na te denken als die dat al kan, alleen ouders en begeleiders zouden dat moeten doen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

j0enne wrote:

Over en uit! 3-1.

Als hands niet gezien wordt en Giroud blijft aankloten wel ja Man man man..

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

j0enne wrote:

Over en uit! 3-1.

Niet te vroeg juichen, Arsenal is opeens gaan voetballen, met een paar mooie kansen. En zojuist een zuivere penalty onthouden...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

In de counter rent Navas gewoon iedereen eruit.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Geniale goal van Walcott. 3-2.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

BAM!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Had gewoon al 3-4 kunnen staan (niet dat de wedstrijd dan zoals nu verlopen was, maar toch). Overigens zie je ook op dit niveau allerlei domme en knullige fouten. Jammer dat het Nederlandse journaille niet de ballen heeft om zoiets dan belachelijk te maken, maar dan wel een kolderieke fout van een RKC-speler aangrijpt om te laten zien hoe dramatisch het niveau in Nederland is.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jeetje, hij zag gewoon dat hij de bal kwijt was en besluit dan maar te gaan liggen. Dat scheidsrechters hier nog intrappen...

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jezus.

Wat een goal, hoe krijgt hij die erin?...

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

David Silva.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mertesacker

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ja hoor.. penalty ontnomen, nu ook een zuivere goal afgekeurd..

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Niet te vroeg juichen, Arsenal is opeens gaan voetballen, met een paar mooie kansen. En zojuist een zuivere penalty onthouden...

Die fase met Zabaletta? Dat was geen penalty, ongelukkig contact waar de bal de oksel raakt.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ongelukkig speelt geen rol, hands is hands. En ik vind het knap als de bal jouw oksel kan raken, zonder dat die ook je arm raakt. Armen horen langs het lichaam, anders is het op eigen risico..

Sowieso een erg matige scheids. Fluit voor iedere kleine overtreding van Arsenal, terwijl er bijna nooit tegen Man City gefloten wordt. Corners die als doeltrap gegeven worden, dat soort dingen. Ik zie waarschijnlijk spoken.

edit: Ingooien voor Arsenal die aan City gegeven worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

Had gewoon al 3-4 kunnen staan (niet dat de wedstrijd dan zoals nu verlopen was, maar toch). Overigens zie je ook op dit niveau allerlei domme en knullige fouten. Jammer dat het Nederlandse journaille niet de ballen heeft om zoiets dan belachelijk te maken, maar dan wel een kolderieke fout van een RKC-speler aangrijpt om te laten zien hoe dramatisch het niveau in Nederland is.

Dit doen ze altijd. Ik zag recent beelden uit Italie. Potje van Milan en ook zo'n maandagavondpotje van ik geloof Fiorentina dat 4-3 werd, waarbij zo'n 5 goals nergens op sloegen. Maar dan zegt niemand wat, maar gebeurt het in Nederland, dan kunnen we niet verdedigen en ligt het aan de competitie. Ik denk dat er maar heel weinig teams in Europa zijn die echt goed kunnen verdedigen. Ik denk dat je met moeite aan 5 teams komt. Maar als je naar pakweg de top in toplanden kijkt, dan zie je ook hopeloos geklungel. Zo'n Ramos bij Real, Evra bij Man Utd of wat Juventus tegen Galatasaray deed, dat slaat ook meestal nergens op.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

De bal raakt eerst de knie en gaat zo naar de oksel toe. Ik vind niet dat je voor zoiets moet fluiten, als je dat wel doet moet je voortaan ook voor iedere andere fase gaan fluiten inclusief aangeschoten ballen, gezichtsbescherming... Zabaletta heeft geen enkele intentie de bal te spelen met de hand, de bal raakt oksel/ onderarm en de scheidsrechter heeft deze fase zeer goed aangevoeld en terecht niet gefloten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.