• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.254 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

En terecht. Nu al beter dan Veltman, BMI, Reki, Bruma en ook wel de Vrij eigenlijk.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

En al lekker veel Europese ervaring

Sollie, kon het niet laten

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dat hebben bovenstaande namen ook amper.

Ben benieuwd wie er mee gaan naar het W.K. Van mij mogen van Dijk, Kongolo, Vlaar en (....?) mee. Op dit moment doet de Vrij het 't best van de overige namen.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Persoonlijk zou ik liever Mathijsen zien dan De Vrij. Natuurlijk mist Mathijsen snelheid, maar als we tegen bijvoorbeeld Spanje en Brazilië spelen worden we toch tegen de eigen zestien gedrukt. Als het puur om het uitschakelen van een mannetje gaat dan is Mathijsen een goede optie. Een beetje in de Ooijer-rol vier jaar geleden (toen tegen Luis Fabiano). Bovendien is het ook nog eens een linkspoot en kent hij het klappen van de zweep.

Van Dijk mag ook thuisblijven wat mij betreft.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Nicolage Rico wrote:

Dat hebben bovenstaande namen ook amper.

Ben benieuwd wie er mee gaan naar het W.K. Van mij mogen van Dijk, Kongolo, Vlaar en (....?) mee. Op dit moment doet de Vrij het 't best van de overige namen.

Hmm.. Is rico voor feyenoord?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Want jij ziet liever Moisander in Oranje.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Kijk, da's nou het goede antwoord! Maar het is natuurlijk van den zotte dat we nu al jochies zouden moeten gaan selecteren zonder ook maar enige vorm van (Europese) ervaring. Probleem is natuurlijk wel dat we amper goede spelers met ervaring hebben.

Maar liever iets van ervaring dan helemaal geen ervaring.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Laten we hopen op de wonder van van Gaal, dit word volgens mij 0 uit 3 zoals Feyenoord begin dit seizoen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Kai wrote:

Persoonlijk zou ik liever Mathijsen zien dan De Vrij. Natuurlijk mist Mathijsen snelheid, maar als we tegen bijvoorbeeld Spanje en Brazilië spelen worden we toch tegen de eigen zestien gedrukt. Als het puur om het uitschakelen van een mannetje gaat dan is Mathijsen een goede optie. Een beetje in de Ooijer-rol vier jaar geleden (toen tegen Luis Fabiano). Bovendien is het ook nog eens een linkspoot en kent hij het klappen van de zweep.

Als hij bij de Spanjaarden en Chilenen net zo veel frustratie kan teweeg brengen als bij mij de laatste jaren mag hij van mij starten.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Voor de geïnteresseerden: Barcelona heeft zojuist de UEFA Youth League met 3-0 gewonnen van Benfica. Munir El Haddadi is de topscorer van het toernooi met 9 doelpunten, en heeft ook nog 4 assists gegeven.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

depri83 wrote:

(quote)

Als hij bij de Spanjaarden en Chilenen net zo veel frustratie kan teweeg brengen als bij mij de laatste jaren mag hij van mij starten.

Zonder gekheid, ook dat is een 'kwaliteit' die ontbreekt bij de overige verdedigers.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Is het niet zo dat feyenoorders van nature irriatie opwekken wanneer ze dat rotterdamse tenue aantrekken? Vind ik niet zozeer een kwaliteit van Mathijsen zelf

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Jong Feyenoord voor tegen Jong RKC door goals van Te Vrede en Blij.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

lol

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Die maakte de 3-0?

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

depri83 wrote:

(quote)

Die maakte de 3-0?

Nee saggerijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Maar Suarez had allang rood moeten hebben, penalty na actie Sakho, penalty na handsbal Skrtl.

En dan voetballend gezien de open kansen voor Silva en de ongelooflijk once in a lifetime fout van Kompany.

Wel weer typisch kos dat je dan vergeet te vertellen dat het met de rust al 4-0 of 5-0 had moeten staan

Jesus. Mensen zeggen wel eens dat ik niet objectief ben, maar jij spant wel elke keer de kroon zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo zeg, je verwacht het niet. Marcel Brands zit achter iemand van AZ aan

PSV toont belangstelling voor ?niet al te dure? aanvoerder van AZ - voetbalzone.nl

Benieuwd wanneer Toon Gerbrands in Eindhoven tekent. Zal wel niet lang meer duren voordat we 2 wekelijks daar 35.000 man met die toffe klappertjes zien rammelen.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wel weer typisch kos dat je dan vergeet te vertellen dat het met de rust al 4-0 of 5-0 had moeten staan

Jesus. Mensen zeggen wel eens dat ik niet objectief ben, maar jij spant wel elke keer de kroon zeg.

Huh? Hoezo? Ik heb met liverpool en city allebei niks dus hoezo ben ik niet objectief. En nee. Toen hadden ze nog niet met 4-0 voor moeten staan.

City werd lang niet zo weggespeeld als 1ste helft Vitesse-Ajax bijvoorbeeld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Huh? Hoezo? Ik heb met liverpool en city allebei niks dus hoezo ben ik niet objectief. En nee. Toen hadden ze nog niet met 4-0 voor moeten staan.

City werd lang niet zo weggespeeld als 1ste helft Vitesse-Ajax bijvoorbeeld.

Ik bedoel dat jij hartstikke zwart-wit denkt. Maakt me niet uit voor wie je bent, maar je brengt een verhaal als Liverpool gek gespeeld is en met 0-6 had moeten verliezen. Maar de realiteit is dat City het een half uur na de rust erg goed deed en daarna niet. En in de eerste helft hadden ze helemaal niks in te brengen. Dus dan kan je wel de fout van Kompany en de kansen van Silva benoemen, maar noem ze dan ook van Liverpool. Nogmaals, het had met de rust 4-0 of meer moeten staan.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Leuke meid, daar achter Wilfried. Sowieso een goede ontwikkeling dat ze steeds vaker wat schoonheden daar op de eerste rij neerzetten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Quido wrote:

Leuke meid, daar achter Wilfried. Sowieso een goede ontwikkeling dat ze steeds vaker wat schoonheden daar op de eerste rij neerzetten.

Daar zit ik ook al de hele tijd naar te kijken. Heerlijk. En heb haar alleen nog maar lachend gezien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

Haha, ontwikkeling? Dit doen ze al jaren. Bij alle praatprogramma's. Kijk eens P & W of DWDD. De mooie meiden zitten altijd prominent in beeld. En terecht. Uitgezakte bejaarden mogen ergens achteraan

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Vandaar dat je nog nooit op tv bent geweest, A&L?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Vandaar dat je nog nooit op tv bent geweest, A&L?

Ik stuurde dat bericht vanuit de studio van VI. Ik ben dat leuke meisje achter Wilfred. Ik lach ook altijd.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Voor wie 'm nog gemist had:

Wat een held en wat gun ik het hem meer dan welke speler ook.

Al vanaf z'n 9e bij Liverpool. Heeft alles al gewonnen, Champions League, Uefa Cup, FA Cup, League Cup, Super Cup, behalve dat kampioenschap (laaste ruim 20 jaar geleden)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

chevy93 wrote:

Voor wie 'm nog gemist had:

(embed)

Wat een held en wat gun ik het hem meer dan welke speler ook.

Al vanaf z'n 9e bij Liverpool. Heeft alles al gewonnen, Champions League, Uefa Cup, FA Cup, League Cup, Super Cup, behalve dat kampioenschap (laaste ruim 20 jaar geleden)

Mooi inderdaad. Een uitstervend ras, spelers als Gerard. Onvoorwaardelijke clubliefde, ook in de donkere dagen en inmiddels een topsporter pur sang gebleken. Hoop echt dat Liverpool het over de streep gaat trekken. Volgend seizoen knallen in de CL, daar hebben we Liverpool ook al te lang niet meer gezien.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mooi, die clubliefde van Gerard ja.

Maar goed, had Liverpool geen budget om hem jaarlijks meer dan 10 miljoen uit te betalen en speelde hij niet in de grootste competitie van de wereld, was-ie allang weggeweest natuurlijk.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Haha, vind ik ook zo mooi altijd, die 'clubliefde'.

Net als bvb Giggs of Totti. Met die salarissen is dat nogal gemakkelijk ja.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Man, wat gooi jij in de koffie s'morgens? Gerrard had al lang en breed vroeger meer kunnen verdienen bij een andere club. Echte jongen van de stad, heb een keer een docu of reportage over hem gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.