- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik ga er ook niks over zeggen ook, elk woord is te veel...
Play-offs een feit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zie net het penaltymoment van PSV. Dat was gewoon een pingel, no doubt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Kuipers ook weer lekker bezig geweest zie ik net ...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Jou kennende kan ik vanavond laat alsnog gaan scrollen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jullie zullen vast lekker gaan shoppen de komende zomer. Dus zou zomaar kunnen.
Investeerde Ajax maar eens wat geld in een topspits en rechtsbuiten. Al heeft Ajax gewoon gelijk gezien de prijzen die ze winnen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ah. Kom. Toe.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Investeerde Ajax maar eens wat geld in een topspits en rechtsbuiten. Al heeft Ajax gewoon gelijk gezien de prijzen die ze winnen.
Met dit team word je nooit nog een keer kampioen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
27 April de kraker Liverpool - Chelsea. Waarschijnlijk zal daar de titelstrijd beslist worden, mits Man City voor die tijd afhaakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, dat hoor ik al jaren. Met Bulykin en Ebecilio voorin zijn we kampioen geworden, met deze impotente voorhoede worden we kampioen. Uiteindelijk wordt het beste team met de beste organisatie kampioen, niet de beste selectie.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Volgend seizoen kan het alleen maar beter worden. + een onvermijdelijke leegloop bij Feyenoord. Alleen benieuwd wat Twente doet.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat hoor ik vaker. Verdediging is gewoon het meest solide van de Eredivisie, en daar begint het bij veel kampioenen bij.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De Guzman, ook wel lekker dat die er nog op komt in de 87e minuut bij Swansea...
En dat moet deze zomer in Brazilië ballen...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Aaargh 3 tegen 1 en dan nog buitenspel lopen... Man City en Liverpool hadden hier al 0-6 gestaan.
En de volgende... Sammy schiet die bal er nou gewoon in...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Pff wat een vreselijke ruk-overwinning 
1 Liverpool 34 77
2 Chelsea 34 75
3 Manchester City 32 70
27 April de kraker Liverpool - Chelsea.
22/04 Atletico Madrid - Chelsea
27/04 Liverpool - Chelsea
30/04 Chelsea - Atletico Madrid
Weekje van de waarheid...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Volgend seizoen kan het alleen maar beter worden. + een onvermijdelijke leegloop bij Feyenoord. Alleen benieuwd wat Twente doet.
En PSV. Als die geen dubbel programma hebben straks, denk ik dat ze nog wel eens een geduchte concurrent kunnen gaan worden. Ze hebben echt wel de kwaliteit. Maar het beste is wellicht om niet meer te gaan orakelen met z'n allen; uiteindelijk valt toch alles weer anders op z'n plek.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Pff wat een vreselijke ruk-overwinning
Heb je nog geluk op het einde met die voorzet van Shelvey terwijl die match allang beslist zou moeten zijn. Nou ja, 3 punten zijn binnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En PSV. Als die geen dubbel programma hebben straks, denk ik dat ze nog wel eens een geduchte concurrent kunnen gaan worden. Ze hebben echt wel de kwaliteit. Maar het beste is wellicht om niet meer te gaan orakelen met z'n allen; uiteindelijk valt toch alles weer anders op z'n plek.
Dit seizoen heeft Ajax vrij weinig puntverlies geleden na Europese duels. Ze worden volwassen. PSV gaat met deze ploeg en staf ook komend seizoen niet mee doen. Waarschijnlijk verkopen ze er weer 2, halen ze er weer 5 en zien ze het helemaal weer zitten. Zolang daar niet wordt gebouwd aan een ploeg dat ook gewoon eens als collectief speelt en knokt zal het niks worden. Dat merkt Vitesse niet zo goed. Het is niet voor niets dat Ajax, Feyenoord en Twente de top 3 vormen dit seizoen. Ploegen waar wel met een visie wordt gewerkt en waar men bouwt aan de toekomst.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Proficiat Ajacieden.
Gigantisch knappe prestatie. Tegen alle verwachtingen in en vooraf nauwelijks toegedichte kansen tegen de andere 17 tegenstanders. Top!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Waarom wordt hier trouwens niet gesproken over dat vies, smerig gespuis uit Rotterdam dat niet eens 't respect kon opbrengen om een minuut stil te zijn. Walgelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Proficiat Ajacieden.
Gigantisch knappe prestatie. Tegen alle verwachtingen in en vooraf nauwelijks toegedichte kansen tegen de andere 17 tegenstanders. Top!
Haha. Zure kos in tha house. Geen woord over NEC, nee meteen weer iets over Ajax. Ik blijf dat grappig vinden. Ben ook benieuwd waar je drukker mee bent. NEC of Ajax.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Zie net het penaltymoment van PSV. Dat was gewoon een pingel, no doubt.
Zit niet eens in de samenvatting van de NOS, dus nog niet gezien.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Och, je verwacht 't ook niet bij Kuipers, die Immers ook nog eens spaarde met geel.
Wel gewoon voor de derde keer op rij genaaid, tegen Groningen 2, Heerenveen 1 en nu dus schijnbaar.
Hoe ging die A&L?
Ah. Willems ook nog zwaargeblesseerd...
Faber, 3 duels, 0 punten...
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Haha. Zure kos in tha house. Geen woord over NEC, nee meteen weer iets over Ajax. Ik blijf dat grappig vinden. Ben ook benieuwd waar je drukker mee bent. NEC of Ajax.
Zijn jullie hier zo geïnteresseerd in nec dan?.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Waarom wordt hier trouwens niet gesproken over dat vies, smerig gespuis uit Rotterdam dat niet eens 't respect kon opbrengen om een minuut stil te zijn. Walgelijk.
Dat was klasse inderdaad...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Strootman werd gelukkig ook nog vrolijk toegezongen met de tekst dat die z'n been moest breken...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vreemd ja. Speler (naam effe kwijt, meen Locadia) werd daar gewoon onderuit gewerkt aan de buitenkant van de 16.
Zijn jullie hier zo geïnteresseerd in nec dan?.
Jij schijnbaar wel veel interesse in Ajax. Heel veel.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Och, je verwacht 't ook niet bij Kuipers, die Immers ook nog eens spaarde met geel.
Wel gewoon voor de derde keer op rij genaaid, tegen Groningen 2, Heerenveen 1 en nu dus schijnbaar.
Hoe ging die A&L?
Ah. Willems ook nog zwaargeblesseerd...
Faber, 3 duels, 0 punten...
Haha je gaat durft na zo'n wedstrijd toch niet te beginnen over de scheidsrechter zeker?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vreemd ja. Speler (naam effe kwijt, meen Locadia) werd daar gewoon onderuit gewerkt aan de buitenkant van de 16.
Martins Indi.. maar was ook tijdens de wedstrijd niks over duidelijk, geen goeie herhaling iig.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En wie is er nou overleden ? Die minuten stilte zijn ook een hype tegenwoordig, net als stille tochten e.d.
Niet lullig bedoeld verder... Maar het gebeurt altijd zo ontzettend random
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heb je nog geluk op het einde met die voorzet van Shelvey terwijl die match allang beslist zou moeten zijn. Nou ja, 3 punten zijn binnen.
Ik zag hem er ook al invliegen bij de 2e paal... gelukkig was Petr nog bij de pinken.
Volgende week:
Chelsea - Sunderland
Norwich City - Liverpool
Manchester City - West Bromwich Albion
Misschien toch durven hopen op wat stiekem puntverlies van Liverpool.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.