• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.452 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

WAT EEN GOAL VAN JANMAAT!!!!

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Wereldgoal!

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Goaltje hoor van Feyenoord.

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Janmaat! Heerlijk binnen geschoten.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Feyenoord

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Die 2e plek moet binnen zijn nu.

Cambuur is er gelukkig ook al. Hopelijk gaan die niet met z'n 11-en in de eigen 16 lopen, maar willen ze echt voetballen.

Zo kut dat we dit jaar geen kampioen worden...

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

PSV heeft ook letterlijk nog 0 kansen gekregen

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Montorsi wrote:

PSV heeft ook letterlijk nog 0 kansen gekregen

Idd. Ik had het compleet mis. Die spelen de slechtste wedstrijd van het seizoen. Lijkt me toch...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Serero 3-1, mooie assist van Poulsen.

Titelfeestje wordt 2 weken uitgesteld dus. Volgend weekend de bekerfinale.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Had gewoon 0-4/0-5 moeten staan, en dan had PSV nog in de handjes mogen knijpen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Montorsi wrote:

Had gewoon 0-4/0-5 moeten staan, en dan had PSV nog in de handjes mogen knijpen.

Maar goed, dat ligt ook aan Feyenoord zelf... Hoewel die kans van Pellè niet te missen was.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Het stadion loopt lekker leeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit vooral Ajax te kijken, maar heb geloof ik niet 1x een dreigend moment van PSV gezien. En ik zap toch regelmatig.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Toch knap: laatste 6 wedstrijden, 1 goal tegen (blunder Mulder).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Eindstand is me nu wel duidelijk.

Ajax

Feyenoord

Twente

Vitesse

PSV

Als PSV weigert een keer in te lopen, dan doen ze dat de komende 2 potjes ook niet meer.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Treurig, meer heb ik niet echt te zeggen...

Edit: Ik vind Ron de Rijk niet zo'n sympathieke man.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zit vooral Ajax te kijken, maar heb geloof ik niet 1x een dreigend moment van PSV gezien. En ik zap toch regelmatig.

Net een kansje van Arias, buiten dat en een vrije trap van Depay die enigzins gevaarlijk was, helemaal niks inderdaad.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

depri83 wrote:

Treurig, meer heb ik niet echt te zeggen....

Ik heb wel te doen met jullie, zeker dat je zo'n Ruiz haalt en dat hij dan zo'n wedstrijd speelt.. ook Maher leek wel dronken. Depay leek wel de enige die zijn best deed. Alsof intern is besloten dit jaar maar helemaal niet naar de Europa League te gaan...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik heb wel te doen met jullie, zeker dat je zo'n Ruiz haalt en dat hij dan zo'n wedstrijd speelt.. ook Maher leek wel dronken. Depay leek wel de enige die zijn best deed. Alsof intern is besloten dit jaar maar helemaal niet naar de Europa League te gaan...

Ik heb helemaal niet met ze te doen. Ik vind dat beleid wel hilarisch eigenlijk. Elk jaar roepen dat je aan een team wil bouwen en voor jonge spelers gaat en dan steeds van dat beleid afstappen. Ipv Bakkali of Narsingh in te laten bouwen speelt een huurling. Idem met Maher. Speelt wel beroerd, maar dit is gewoon een verloren jaar voor hem geweest. Het is niet dat hij nu na een half jaar op de bank komend seizoen lekker ingespeeld is geraakt.

Brands en PSV doen maar wat. Het is ook niet dat er enige progressie zichtbaar is. Ik kijk als ik naar PSV kijk al een seizoen lang naar 11 individuen die niks op gezamenlijke wijze doen...behalve falen dan.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Schiet die bal er nou eens in

Sammyyyy... hoe mis je hem. Dat is fysiek en technisch onmogelijk.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Hmz, Vitesse dus Europa in. En AZ gaat die play offs wel winnen dunkt me, dus geen PSV. Jammer, want ondanks hun rampseizoen zie ik hen nog wel punten pakken komend seizoen, Feyenoord en Vitesse daarentegen doen al jaren niks.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

mjk87 wrote:

Feyenoord en Vitesse daarentegen doen al jaren niks.

En dat zegt iets over de toekomst?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Hmz, Vitesse dus Europa in. En AZ gaat die play offs wel winnen dunkt me, dus geen PSV. Jammer, want ondanks hun rampseizoen zie ik hen nog wel punten pakken komend seizoen, Feyenoord en Vitesse daarentegen doen al jaren niks.

Sowieso moet PSV Europa in, anders hebben ze net als Feyenoord al jaren steeds elke midweek rust terwijl Ajax wel moet spelen.

Hopelijk PSV nog 4de, Vitesse 5de. Maar ik verwacht het andersom.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Het ziet er niet naar uit dat Feyenoord komend seizoen aanzienlijk sterker is. Sterker, de kans is groot dat je beste spelers gaan vertrekken. Dus dat wordt weer een snelle exit. Al hoop ik voor het Nederlandse voetbal dat jullie eens de EL groepsfase halen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Dembaaaaaaa Baaaaaaaaa Held!

Wat een pass ook van Matic!

Foutje ook wel van Vormpie.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Vaak wel ja. Hoeft niet natuurlijk, maar Feyenoord begint al met een zwaardere loting vanwege het lage puntenaantal. Het is om te beginnen al zeer onzeker of ze voorronde 3 voor de CL overleven, en dan voorronde 4 in de EL kan dan ook lastig worden. Daarnaast is de vraag wie na de WK weg is daar (en vooral dus wat overblijft, geld hebben ze nauwelijks om te investeren). Overigens doet Fred het vaak wel goed de eerste seizoenshelft, dus wie weet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

CL zullen ze niet halen. EL wellicht.

Eerst eens zien hoe de selecties eruit gaan zien. Kongolo blijft, die speelt al voor 11.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik hoop maar dat Ajax 1 transfer sowieso weigert, die van Frank ''kampioenenmaker'' de Boer. Dan komt die 5 op een rij er ook wel aan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Jullie zullen vast lekker gaan shoppen de komende zomer. Dus zou zomaar kunnen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Jammer van PSV-Feyenoord (en blij dat ik last-minute toch niet heb ingezet). Ik wil PSV volgend seizoen namelijk wel in Europa zien, maar die kans wordt wel heel klein nu. Leuk voor Feyenoord, laat ze de vierde CL ronde maar halen. Daarna exit uiteraard.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.