• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

De Slimste Mens ter Wereld

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

En zeker ook een slimme kerel! Dat zijn ze allemaal wel, vanavond.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Ja, sympathieke deelnemers. Van mij mag iedereen winnen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Dagboek, dagboek. Otto, otto. Ik schreeuwde het bijna naar de tv. Ongelofelijk dat hij dat niet wist.

Is tot mijn grote spijt pas derde keer dat ik programma dit jaar zie. Maar zit er al weer meteen helemaal in. Prachtige tv.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

timbo_ wrote:

Dagboek, dagboek. Otto, otto. Ik schreeuwde het bijna naar de tv. Ongelofelijk dat hij dat niet wist.

Is tot mijn grote spijt pas derde keer dat ik programma dit jaar zie. Maar zit er al weer meteen helemaal in. Prachtige tv.

Naar't schijnt waren de vorige reeksen beter.

Kan het niet weten, want ik heb de huidige reeks nog niet gezien.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Kijk het al jaren en kan niet zeggen dat ik er enig verschil in vind zitten met andere jaren. Enkel dat ze sinds vorig jaar zijn overgestapt naar een ander jurysysteem maar vind dat totaal geen verslechtering.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Moest toch wel weer lachen gister. Komt toch vooral ook door het lachje van Van Looy dat zelfs het lachje van van der Gijp de loef afsteekt als meest aanstekelijk.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

timbo_ wrote:

Spannende aflevering gisteren! En wat een hoog niveau! Jammer dat er steevast één moet afvallen, want ze verdienen het alledrie om in de finale te zitten.

Volgens mij wist hij het wel, maar dacht hij er gewoon niet aan.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Inderdaad doodah, de 3 kandidaten waren gisteren ijzersterk...

Vanavond Helmut Lotti, waar ik geen grote fan van ben (dus die mag gelijk zijn koffers weer inpakken en naar huis vertrekken )

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

En vanavond Bent Van Looy...ik ben benieuwd naar zijn outfit

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Een te korte broek en een snorretje dat hem helemaal niet staat!

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Dat hij er snel uit mag liggen, met die lelijke mostacho. Hij lijkt wel een Mexicaanse drugsdealer/pimp, al wordt het één vlug aan het ander gelinkt. Enfin, als hij er maar niet de hele aflevering aan zit te krabben, want tegenwoordig heb je toch al een luizenshampoo voor minder dan €15, niet?

Nee, ik vind die snor ook niet mooi. Mortier scoort op dat vlak beter. Hij zal dan ook de beste snorremans zijn die je vanavond zal zien.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Een quote die ik nooit zal vergeten van vorig jaar was:

Erik Van Looy: dag meneer Van Looy, mag ik Bent zeggen?

Bent Van Looy: nee, toch liever meneer Van Looy... (serieus)

Gelukkig trok de presentator er hem niets van aan en zei hij de hele tijd gewoon Bent.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Die snor van Bent! Die kan echt niet hoor!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

BenicioDelToro wrote:

Foto?

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Zie hier:

http://www.een.be/mediathee...

Zoek op deze pagina het filmpje genaamd 'De Rode Loper ... met d of met een t'

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

BenicioDelToro wrote:

Die snor is redelijk geniaal hoor, top vent met smaak.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Ben Crabbé was gisteren trouwens groots op het einde van de finale. Erg knap zoals hij zich nog uit die redelijk kansloze situatie wist te redden.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Quentin wrote:

(quote)

Die snor is redelijk geniaal hoor, top vent met smaak.

Zonder snor is Bent een aantrekkelijke man.

Met snor... kan ik er gewoon niks mee!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

timbo_ wrote:

Ben Crabbé was gisteren trouwens groots op het einde van de finale. Erg knap zoals hij zich nog uit die redelijk kansloze situatie wist te redden.

bwoah ja, hij kreeg wel een makkelijke vraag vond ik...

Btw die snor van Bent Van Looy is echt niet om aan te zien...!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Had werkelijk geen idee. En 1302 had ik never nooit geweten. Dat is ook het enige nadeel aan het programma voor ons Nederlanders. Sommige vragen zijn totaal niet te doen omdat het om typische Belgische mensen of zaken gaat.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

1302 is echt wel een van dé data die je al op de lagere school leert hoor Ik zat dan ook al dertig seconden te roepen voor hij erop kwam (jammer genoeg, want ik had liever Yves Desmet verder zien gaan)

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Echt jammer dat Vanoudenhoven er nu al uit ligt. Hij probeerde tenminste die serieuze sfeer die door mensen als Ben (Alle respect voor deze meneer trouwens) en Bent (Scheer dat donsdeken weg en we praten) wordt gecreëerd.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

AC1 wrote:

Zie hier:

http://www.een.be/mediathee...

Zoek op deze pagina het filmpje genaamd 'De Rode Loper ... met d of met een t'

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

timbo_ wrote:

Had werkelijk geen idee. En 1302 had ik never nooit geweten. Dat is ook het enige nadeel aan het programma voor ons Nederlanders. Sommige vragen zijn totaal niet te doen omdat het om typische Belgische mensen of zaken gaat.

Zeg nooit België als het om een Vlaams item als 1302 gaat. Je kan er voor gelynched worden hier.

1302 ging er over dat Vlamingen de Franstaligen in mootjes hakten.

België bestond maar van 1830, terwijl Graafschap Vlaanderen bijna 1000 jaar vroeger ontstaan is! (in 862)

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

dave wrote:

Echt jammer dat Vanoudenhoven er nu al uit ligt. Hij probeerde tenminste die serieuze sfeer die door mensen als Ben (Alle respect voor deze meneer trouwens) en Bent (Scheer dat donsdeken weg en we praten) wordt gecreëerd.

Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben. Oké, hij was bij momenten wel grappig, maar hij moet niet zo blijven doorgaan.

En voor de luchtige noot hebben we de jury ook nog, dus..

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

De humor van de jury is te veel voorbereid. Vanoudenhoven gaat soms te lang door maar ik kreeg gisteren wel het gevoel dat de studio elk moment kon worden afgebroken en dat is wel leuk. De vorige afleveringen waren bijna slaapverwekkend beleefd.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

AC1 wrote:

De humor van de jury is te veel voorbereid.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

AC1 wrote:

De humor van de jury is te veel voorbereid. Vanoudenhoven gaat soms te lang door maar ik kreeg gisteren wel het gevoel dat de studio elk moment kon worden afgebroken en dat is wel leuk. De vorige afleveringen waren bijna slaapverwekkend beleefd.

Vond de afleveringen van dinsdag en woensdag erg leuk

cinema.rex

• 307 messages
  • 232 votes

timbo_ wrote:

Dit is niet typisch Belgisch of Vlaams. De Brugse Metten en de daaruitvoortvloeiende Guldensporenslag zijn van Europees belang. Ze staan symbool voor de toenemende macht van de steden (ten koste van de adel) in de Late Middeleeuwen.

Daarbij hebben Vlaanderen en de Noordelijke Nederlanden tot en met de Middeleeuwen, historisch gezien, veel gemeen. Nederlanders mogen daar best iets van weten.

Als de vragen gaan over politiek of sport, moet ik meestal wel laten afweten.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Jammer dat Rob meteen werd uitgeschakeld, ik vond hem best grappig...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.