- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Slimste Mens ter Wereld
De Slimste Mens ter Wereld
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Linda, koopt u nen bril, mensen zien toch da ge oud zijt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik jullie al opgevallen hoe dikwijls Van Looy Linda 'een handje' helpt door haar de woorden in de mond te leggen? Opdracht???
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat is me nog niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Wel ben ik blij dat Bent nog heeft gewonnen.
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Ik jullie al opgevallen hoe dikwijls Van Looy Linda 'een handje' helpt door haar de woorden in de mond te leggen? Opdracht???
Ja, al zo vaak.
Maar bij Bent heeft hij dat ook al eens gedaan.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Linda, koopt u nen bril, mensen zien toch da ge oud zijt.
ik vind het ook een irritant mens, maar wel even het volgende zeggen: ze heeft een bijzondere oogafwijking, waardoor zelfs een bril niet werkt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ze heeft een bijzondere oogafwijking, waardoor zelfs een bril niet werkt.
En als ge dat niet gelooft, maakt ze u iets anders wijs. Het is gewoon de ijdelheid van een mooie 53-jarige vrouw.
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Het is niet mogelijk, Linda zit er nog steeds in 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Spoilers plaatsen voor degene die het nog niet gezien hebben aub.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En als rasechte Vlaamse niets weten over Jommeke? Schandalig.
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Spoilers plaatsen voor degene die het nog niet gezien hebben aub.
Is waar, maar als je aflevering nog niet gezien hebt, kom je hier sowieso best niet kijken.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Vanavond eindelijk eens een aflevering met de betere juryleden hoop ik. De eerste twee afleveringen van deze week waren maar magertjes.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
En als rasechte Vlaamse niets weten over Jommeke? Schandalig.
Vind ik ook!
En nu wordt het echt tijd dat Linda eruitvliegt !
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Hoe is het mogelijk, Linda nog steeds niet weg... 
Maar voor de rest was het wel een leuke aflevering;
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Spoilers! Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn? Ik open elk topic in een apart tabblad en zie ik dus niet direct dat het van de Slimste Mens is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Inderdaad belachelijk het is nu al zeker drie keer gevraagd.
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Je klikt gewoon op het sub forum, dan zie je toch dirrect op welke onderwerpen er wel/niet geantwoord is.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik weet wanneer Linda eruit wordt gespeeld!! 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik weet wanneer Linda eruit wordt gespeeld!!
ja ik heb ook een bepaalde datum opgevangen 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Volgens een poll van gva zijn dit de populairste juryleden:
1) Geubels
2) Focketyn
3) Mortier
Waarbij Geubels met 10 straten voorsprong op 1 staat...
Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met deze top 3, mijn top 3 zou er niet anders uitzien...
Voor de volledigheid de overige juryleden:
4) Eggers
5) Eyskens
6) Urbanus
7) Tobback
8 )Lamoot
9) Kamagurka
Vooral de hoge plaats van Sien Eggers en de allerlaagste plaats van Kamagurka verbazen me toch wel...
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Geubels is de absoluut verdiende nummer 1, zelf ben ik niet zo gek op Focketeyn, behalve als hij naast Linda gaat staan, vind ik wel hilarisch 
Ik vind zelf Tobback niet slecht eigenlijk en Lamoot valt ook wel mee.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Mortier op nummer drie? Dat vind ik dan weer wat raar, want zo grappig vind ik hem echt niet. Tobback zou ik ook graag voor Urbanus en Eyskens zien staan. Eyskens grappiger dan Tobback?! Nee toch
Voor de rest ben ik het er helemaal mee eens 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Mensen die Sien Eggers niet grappig vinden moeten dit eens bekijken. Komt uit Mag Ik U Kussen? een programma waarin drie bekende mannen een bekende vrouw 'intellectueel' moesten versieren - een aflevering echter moesten drie vrouwen een man trachten zover te krijgen om hen te kussen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Mensen die Sien Eggers niet grappig vinden moeten dit eens bekijken. Komt uit Mag Ik U Kussen? een programma waarin drie bekende mannen een bekende vrouw 'intellectueel' moesten versieren - een aflevering echter moesten drie vrouwen een man trachten zover te krijgen om hen te kussen.
ja oké, dat is wel een grappig fragment, maar het gaat om de prestatie in de slimste mens hé... Ik kan ongetwijfeld een leuk filmpje van Urbanus vinden, terwijl hij toch een pak minder grappig in de slimste mens is...
Btw, vanavond Lamoot en Kama in de jury (dus de minst grappige volgens de poll)
En over de aflevering van gisteren: Wat laat Luc Alloo toch liggen door AZ en Standard niet te zeggen !
AnthonyG.
-
- 356 messages
- 348 votes
Ik denk dat Gunter's uitspraken op het einde een tactische zet waren om iets te doen aan de haat-campagnes.
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Blijf dit entertainment van de bovenste plank vinden, ook deze jaargang weer. Vreemd nevenverschijnsel wel dat De Slimste Mens blijkbaar iemand kan maken (Bart De Wever) of kraken (Linda De Win). Niet dat ik Linda een enorm sympathieke figuur vind, maar de stront die zij de afgelopen weken over zich heen heeft gekregen verdient niemand.
Leuk overigens die duo's in de jury, niettegenstaande de ene het zoals hier aangehaald al beter doet dan de andere. Mijn favorieten zijn Philippe Geubels en Frank Focketyn, terwijl ook Guy Mortier (hoewel redelijk brave en duidelijk voorbereide grapjes) en Sien Eggers me kunnen bekoren. Bij die laatste wordt het net als in het geplaatste Mag Ik U Kussen-fragment wel altijd wat De Grote Sien-show, geldt eigenlijk eveneens een beetje voor Focketyn. Kamagurka en Urbanus vind ik daarentegen vaak erg zwak.
Toch wel verslaafd aan dit programma maar de haatreacties komen volgens mij harder aan dan sommigen beseffen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Vreemd nevenverschijnsel wel dat De Slimste Mens blijkbaar iemand kan maken (Bart De Wever) of kraken (Linda De Win). Niet dat ik Linda een enorm sympathieke figuur vind, maar de stront die zij de afgelopen weken over zich heen heeft gekregen verdient niemand.
Toch wel verslaafd aan dit programma maar de haatreacties komen volgens mij harder aan dan sommigen beseffen.
Ik ben ook geen fan van Linda, integendeel zelfs. Maar zoals je zegt, Facebook-groepen oprichten met de naam "Linda moet dood" en dergelijken gaan er wel zwaar over....