• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

De Slimste Mens ter Wereld

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gisteren voorbij gezapt en blijven hangen, erg leuk inderdaad. Pak leuker dan de Nederlandse variant. Vooral die kale is grappig.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Respekked wrote:

Vooral die kale is grappig.

Philippe Geubels. Heerlijke humor heeft die kerel.

Officiële site van Philippe Geubels

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Inderdaad ! Hij is mijn favoriete komiek.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

De grap zit bij hem in zijn monotoon stemmetje. Ik zou er werkelijk nog geen half uur naar kunnen luisteren, ongeacht de "grappen" die hij vertelt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

kos wrote:

Haha, ik weet niet waarom maar ik lach me altijd rot bij dit programma.

Leukste programma dat ik in binnen en buitenland ken. Pas twee aflevering gemist dit jaar. Vanavond trouwens Mathijs van Nieuwkerk toch?

Ben wel benieuwd want de concurrentie is sterk.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Vanavond trouwens Mathijs van Nieuwkerk toch?

.

inderdaad

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Damn erg jammer. Mathijs er alweer uit. Had alleen maar even moeten roepen dat Gaudi een Spanjaard is.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Nu zit dat irritant mens van een Linda er nog altijd in. Mathijs was een zeer leuke persoon, grappig ook. Zen mop over de Belgen . Ook wel grappig dat niemand de naam kon raden van The Dark Knight. Vond ik aan ene kant ook wel wat 'zielig'.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Inderdaad een heel leuk persoon die Matthijs Van Nieuwkerk. Vriendelijk, redelijk intelligent, goed voorkomen én humor. Het zou een Vlaming kunnen zijn.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Vlaanderen boven! (Raymond zei het al)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heeft ook wel pech dat hij deze twee tegenstanders treft. Er waren aflevering bij die het waarschijnlijk dik had gewonnen. Wel een minpuntje voor de man die jarenlang Holland Sport presenteerde. 8 seconden tussen Fignon en Lemond hoor je dan te weten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Kunnen de namen van degene die er uit gaan niet in spoilers worden gezet? Ik heb de aflevering van gisteren nog opgenomen en wist dus niet wie er uit ging tot nu...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik zou het woordje 'niet' er tussen uit halen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is Vlaams en klopt perfect hoor.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

speedy23 wrote:

Inderdaad een heel leuk persoon die Matthijs Van Nieuwkerk. Vriendelijk, redelijk intelligent, goed voorkomen én humor. Het zou een Vlaming kunnen zijn.

Inderdaad. Van mij had hij er gerust nog een paar afleveringen in mogen blijven. Sympathiek persoon!

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Vinden jullie de juryleden Urbanus en Gunther Lamoot ook echt verschrikkelijk?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

speedy23 wrote:

Is Vlaams en klopt perfect hoor.

Het is een beetje spreektaal-achtig, snap wel dat het kan. Maar in deze zin compleet overbodig.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

doodah wrote:

Urbanus kan er nog mee door, maar die Lamoot... Verschrikkelijk.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Och, is gewoon platte humor. Vind hem geniaal in Ook Getest op Mensen.

Metalfist wrote:

Kunnen de namen van degene die er uit gaan niet in spoilers worden gezet? Ik heb de aflevering van gisteren nog opgenomen en wist dus niet wie er uit ging tot nu...

Ja dat zou wel leuk zijn voor degene die het opnemen. Normaal gezien neem ik het ook altijd op maar gisteren kon ik dan toch eens kijken.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Urbanus kan er nog mee door, maar die Lamoot... Verschrikkelijk.

Ik vind ze allebei even erg. Allebei te belachelijk en te vulgair.

Guy Mortier is ook niet altijd even grappig, maar in combinatie met één van de andere juryleden levert het al wel eens grappige dialogen op.

Louis Tobback, Philippe Geubels, Sien Eggers en Frank Focketeyn doen het dan weer schitterend. Ik verkies toch wel dit 'systeem' boven Rik Torfs als jurylid.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

doodah wrote:

Ik verkies toch wel dit 'systeem' boven Rik Torfs als jurylid.

Jammer, ik niet. Het leidt mij teveel af van de quiz. Niet dat Focketyn of Eggers en co niet goed zouden zijn hoor. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

doodah wrote:

Urbanus is normaal wel grappig (denk maar aan de tabel van Mendelejev, waarin hij soms hilarisch was), maar totnutoe heeft hij idd nog niet veel grappigs gezegd.

Gunter Lamoot daarentegen vind ik soms wel goed, maar ik kan wel begrijpen dat je niet voor zijn platte en vulgaire humor bent...

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Urbanus was inderdaad bijzonder leuk in de tabel van Medelejev. Ik vind het niveau van de jury ook wisselend. Die Sien Eggers vind ik de minste tot nu toe.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

timbo_ wrote:

Urbanus was inderdaad bijzonder leuk in de tabel van Medelejev. Ik vind het niveau van de jury ook wisselend. Die Sien Eggers vind ik de minste tot nu toe.

Sien Eggers is gewoon raar. Maar toch enorm grappig, zeker in combinatie met Focketeyn. Die aflevering was echt schitterend, zoals ze daar prachtig op elkaar inspeelden.

Rare ogen heeft ze ook, doch dit terzijde .

Van Urbanus heb ik eigenlijk nooit echt gehouden. Hij kan misschien wel goed geweest zijn in de tabel van Mendelejev, maar daar heb ik jammergenoeg nooit naar gekeken. In de Slimste Mens vind ik hem echt verschrikkelijk. (Wat hij daar op het Sportgala kwam doen, is me ook nog niet echt duidelijk).

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Kr!kke wrote:

(quote)

Urbanus is normaal wel grappig (denk maar aan de tabel van Mendelejev, waarin hij soms hilarisch was), maar totnutoe heeft hij idd nog niet veel grappigs gezegd.

Gunter Lamoot daarentegen vind ik soms wel goed, maar ik kan wel begrijpen dat je niet voor zijn platte en vulgaire humor bent...

Ja, die Lamoot zijn humor vind ik net iets te laag en vulgair. Af en toe mag dat wel eens, maar bij hem werkt het toch nooit.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Jammer, ik niet. Het leidt mij teveel af van de quiz. Niet dat Focketyn of Eggers en co niet goed zouden zijn hoor. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Wat bedoel je met: Het leidt mij teveel af van de quiz? Bedoel je dat hierdoor de spanning van de quiz wegvalt en het allemaal wat te luchtig wordt?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

doodah wrote:

Wat hij daar op het Sportgala kwam doen, is me ook nog niet echt duidelijk.

Hij deed dit vroeger ook regelmatig en met veel succes. Het probleem ditmaal is dat hij geen tryout gedaan heeft, niet kon bijsturen waar nodig en de hele boel is letterlijk de mist ingegaan. Ik volg Urbanus al bijna dertig jaar en het Sportgala is het slechtste dat ik ooit van hem gezien heb.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

timbo_ wrote:

. Die Sien Eggers vind ik de minste tot nu toe.

Daar ben ik het volledig mee eens, ik vind ze echt totaal geen meerwaarde bieden (zelfs niet in combinatie met andere juryleden, daar waar bijvoorbeeld een Eyskens wel goed voor is)

AnthonyG.

• 356 messages
  • 348 votes

Heerlijk hoe ze Linda ervan langs geven in het begin.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Vanavond zitten Mortier en Kamagurka in de jury, wordt wel goed dan !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.