- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Slimste Mens ter Wereld
De Slimste Mens ter Wereld
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
En vanavond de superfavoriet die terugkomt: Bert Kruismans...
Wederom 3 slimste mensen tegen elkaar, ben benieuwd 
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
We zullen zien. Ik verwacht dat Bert en Steven doorgaan.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
De enige die Bert wat weerwerk kan bieden is Ben Crabbé.
Bart Peeters had er gisteren wel zin in, zeg.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Alhoewel ik geen liefhebber van haar ben, zet ik mijn geld in op Eva Brems. Vergeet niet dat die naïef uitziende 'trezebees' Eva hoogleraar is aan de rechtsfaculteit van de Universiteit Gent. Zij doceert daar Mensenrechten, Recht en Gender en Islam en Recht. Haar onderzoek houdt onder meer verband met mensenrechten en culturele diversiteit, vrouwenrechten, mensenrechtenbescherming in Afrika, en de rechtspraak van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Ook zit zij in de Kamer van Volksvertegenwoordigers en was tot april 2010 voorzitter van Amnesty Vlaanderen.
Geen kieken dus.
Ik denk dat dit de wolf in schaapsvacht is. 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik gok op een finale met Kruismans - Crabbé - Brems (duh!)
Het eigenlijke finalespel (om de titel de allerslimste mens) zal gespeeld worden tussen Kruismans & Crabbé.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dat is een heel waarschijnlijk prognose.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Zoals Speedy al zei, zou ik Brems niet onderschatten. Ze heeft al een aantal keer getoond dat ze stevig uit de hoek kan komen.
Droomfinale zou zeker Kruismans - Brems zijn, allebei sterke spelers en beiden erg strategisch (in dat eindspel). Ben Crabbé tegen Kruismans zou wel een tegenvaller zijn (tegen dat Crabbé door heeft hoe je tactisch moet spelen, staat hij al op nul
).
Stiekem hoop ik dat Stany vanavond Ben eruit schopt 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik gok op een finale met Kruismans - Crabbé - Brems (duh!)
Het eigenlijke finalespel (om de titel de allerslimste mens) zal gespeeld worden tussen Kruismans & Crabbé.
Zou ik ook zeggen...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hoop dat Brems finalespel niet haalt. Al is het alleen maar om mezelf een afgang ten opzichte van Kos te besparen.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
M'n pronostiekje is uitgekomen 
Crabbé eruit, finale tussen Brems, Kruismans en Crets. Ben eens benieuwd, op zich kan alles nog, maar als Stany speelt zoals gisteren haalt hij het finalespel niet.
Thorongil
-
- 1619 messages
- 690 votes
Stany die al voor de 4 keer of zoiets 'vuil' speelt. Volgens mij moeten ze dringend eens de regels van het finalespel aanpassen. En dat noemt Van looy meesterlijke tactiek, je gewoonweg 40 seconden laat zakken onder de ander...
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Zo zijn de regels dus er is niks vuils aan. Is toch ook gewoon een goeie tacktiek.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
M'n pronostiekje is uitgekomen.
Dan zijn we met twee. 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Kruismans zal wel winnen.
Dat dacht ik gisteren van Ben Crabbé ook. Dat finalespel is echt moeilijk te voorspellen...
Maar laten we hopen dat Bert inderdaad wint 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dat Bert de naam wist van die kerel van de bomaanslag! Niet normaal.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Inderdaad 
het is echt een wandelende encyclopedie heb ik de indruk 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dat Kruisman zou winnen is niet echt een gewaagde gok. Dat Stany in het allerlaatste finalespel zou zitten had niemand kunnen raden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Verdiende winnaar. Geen enkel spel verloren. Stany daarentegen had er nog geen enkel gewonnen. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Verdiend gewonnen van Kruismans. Crets geraakte met chance in de finale maar het had oneerlijk geweest mocht hij nog gewonnen hebben, ik denk dat hij dat zelf ook goed genoeg besefte.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Terechte winnaar. Hij wist gewoon superveel en tacisch erg sterk door zich naar de 1 te laten zakken.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Als hij dat wou kon Stany zich ook laten zakken (eerder in het spel) maar hij deed het niet. Misschien deed hij dat wel bewust omdat hij wist dat hij niet verdiende om te winnen. Als hij dat wel had gedaan zouden veel mensen zich toch wel bedenkingen hebben gemaakt.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Als hij dat wou kon Stany zich ook laten zakken (eerder in het spel) maar hij deed het niet. Misschien deed hij dat wel bewust omdat hij wist dat hij niet verdiende om te winnen.
hoezo niet verdienden. Hij is toch in de finale gekomen dan verdien je dat wel ook al heeft de ander alles gewonnen. Ik denk niet dat hij dat bewust deed.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Tja, waarschijnlijk verdiende Stany wel om te winnen. Sorry, ik dacht even niet na.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Respect voor Kruismans... Die man weet gewoon alles 
Terechte winnaar !
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Stany ging zeker voor de eindzege, maar Bert Kruismans heeft verdiend gewonnen.
Ik had hem liever zien duelleren met Eva Brems, maar even spannend was het dan waarschijnlijk niet geweest.
cinema.rex
-
- 307 messages
- 232 votes
Als je de Allerslimste bent zoals Bert, heb je toch een beetje geluk nodig om het te worden.
Ik schrok me rot, toen ze allebei op 1 sec stonden.
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
Ach, Bart De wever en Herman DeCroo samen.