• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

De Slimste Mens ter Wereld

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Mijn favoriete aflevering blijft toch die waar Focketyn en Urbanus het decor afbreken. Was me dat lachen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Stu-Pot wrote:

Mijn favoriete aflevering blijft toch die waar Focketyn en Urbanus het decor afbreken. Was me dat lachen.

Dat was ook het enige daar om te lachen.

De beste reeksen waren die met De Wever (2 jaar geleden) en de jaargangen waar Marc Reynebeau de jury was.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De Wever was toch vorig jaar? Dat fragmentje dat je postte was trouwens hilarisch

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

De Wever kan ik dus echt niet uitstaan. Vervelende klier die i.m.o. pijnlijk ongrappig is. Heel onnozel ook hoe Van Looy er dan steeds schaapachtig om kan lachen. En ook Geubels is zo'n ontzettende dwaas. Ai ai ai toch, misschien sla ik het wel gewoon weer over, zoals de vorige keren. Hopelijk trekt Mortier de boel wat recht, want zelfs Rik Torfs overtreft Geubels.

De eerste reeks met Wyndaele is nog altijd de beste.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Metalfist wrote:

De Wever was toch vorig jaar? Dat fragmentje dat je postte was trouwens hilarisch

Vorig jaar (2009-2010) was Bent Van Looy en Linda De Win etc.

Het jaar er voor (2008-2009) was de finale tussen Bart De Wever en Freek Braeckman

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

dave wrote:

De Wever kan ik dus echt niet uitstaan. Vervelende klier die i.m.o. pijnlijk ongrappig is. Heel onnozel ook hoe Van Looy er dan steeds schaapachtig om kan lachen. En ook Geubels is zo'n ontzettende dwaas..

Dan ben je wel één van de weinigen die dit vinden. De typisch 'Britse' humor die De Wever gebruikt is gewoonweg subliem.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Vreemd, ben grote fan van Britse humor. Misschien komt het omdat De Wever geen typische Brit is, maar eerder een verwaande Vlaams-Nationalist. Enfin, dat hij veel aan populariteit moge winnen en dat je nog veel mag lachen, gieren en brullen. Het doel heiligt immers de middelen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Rik Torfs

Hopelijk komt Mark Eyskens ook nog ergens even langs.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Hm, die grap over die chocoladehoer naast Goebbels was er wel een beetje over .

Wie de fuck is trouwens die rechter kerel . Wtf. Die kan toch niet echt zijn?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Het is misschien een cru om te zeggen, maar ik hoop dat die homo rap uit het spel stapt.

Humorgehalte 0,0

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Davidse is gewoon een stereotiepe homo die zijn uiterlijk niet erg mee heeft. Verder wel een leuke kerel hoor. Torfs hield zich een beetje in, wat goed was. Jammer dat de tweekoppige jury gedomineerd werd door Geubels. Had graag wat meer Ouedraogo gezien. Matig begin over het algemeen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Is dit ergens terug te zien?

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Niet gratis.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kos wrote:

Wie de fuck is trouwens die rechter kerel . Wtf. Die kan toch niet echt zijn?

Dat was David Davidse, de symphatieke zoon van de nog sympathieker, onlangs overleden kindervriend 'Nonkel Bob' Davidse.

Op onderstaande foto zie je ze samen.

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

JDSsmetje wrote:

Het is misschien een cru om te zeggen, maar ik hoop dat die homo rap uit het spel stapt.

Humorgehalte 0,0

Heeft volgens mij weinig met het humorgehalte te maken. Vond de hele aflevering maar erg gewoontjes, inclusief Geubbels. Ik neem aan dat iedereen nog even moet warmlopen.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Inderdaad, niet al te leuke aflevering. Weet iemand wie er vanavond zetelt in de jury?

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Denk dat dat pas op het moment zelf bekend wordt gemaakt. Tenminste, voor wat betreft de gastjury. Vanavond is alvast Mortier aan de beurt, wat het niveau hopelijk wat doet stijgen.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

De aflevering van gisteren vond ik al een heel stuk beter dan die van maandag (met dank aan de jury). Vanavond terug Geubels, ik hoop dat hij is warmgedraaid ondertussen

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Vond gister ook niet echt geweldig, sla vanavond maar eens over.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Wie speelt vanavond?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Frank van der Linden, de biljartbal van De Mens.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Frank Vander Linden. Voorlopig ook nogal redelijk saaie deelnemers. Alleen David Davidse was nog oké, Martin Heylen doet zijn best wel maar tevergeefs. Annelies Rutten tja... Hopelijk dat Frank wat meer ambiance brengt.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Volgende deelnemers worden volgens wikipedia nog verwacht in de loop van het seizoen:

Hans Bourlon, Freek Braeckman, Eva Brems, Ben Crabbé, Stany Crets, Ann De Bie, Wouter Deprez, Yves Desmet, Ivan De Vadder, Bart De Wever, Linda De Win, Paul D'Hoore, Koen Fillet, Alain Grootaers, Martin Heylen, Bert Kruismans, Helmut Lotti, Bart Peeters, Marc Reynebeau, Annelies Rutten, Frank Vander Linden, Steven Van Herreweghe, Bent Van Looy, Rob Van Oudenhoven, Jan Verheyen, Lieven Verstraete en Dany Verstraeten

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Die lijst stond idd ook in de krant enzo. Slecht 2 personen konden niet deelnemen.

Ze mogen wel eens een lijst geven van wie wanneer komt.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Prima jury deze keer!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Vanavond is de nieuwkomer Yves Desmet. Zeer slimme vent.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Vander linden mag rekenen op mijn steun.

Brengt zijn humor tenminste zonder al te veel pretentie.

JD op wafels is ook veel lekkerder dan het klinkt.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

- Geubels is zich te bewust geworden van z'n eigen grappige persoon.

- Martin was behoorlijk 'snappy' met "boezemt?"

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Vanavond Ben Crabbé !

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Kr!kke wrote:

Vanavond Ben Crabbé !

Zalige kerel

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.