• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Community

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Beste komische serie ooit gemaakt. Ook de enige (komische) serie waar ik aan geen enkel personage een hekel heb. Chang is de man (uiteraard), maar ook Pierce is fantastisch. Heerlijk gevonden grappen, heel veel filmreferenties en die ene quote over The Wire maakt het gewoon af.

YouTube - Senor Chang (Ken Jeong) Gollum (HD)

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

(Willie) wrote:

Beste voor de serie is dat er duidelijkheid is en er geen concessies gedaan hoeven te worden, Ik hoop dat het vierde seizoen weer sterk wordt, maar na al het geklooi er omheen zou het wel eens tegen kunnen gaan vallen.

Ben ik ook bang voor. Ik heb afgelopen weekend op CC zowat alle afleveringen van het laatste seizoen weer terug gezien en verbaasde me er toen pas over wat voor een matig seizoen het was (op een enkele aflevering na).

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Terwijl seizoen 3 veel van de meest vreemde/meta afleveringen van de serie bevatte, dus geen concessies betekend een slecht seizoen, voor de mensen die seizoen 3 slecht vonden?

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Leuke preview inderdaad. Ik verwacht dat Chang weer een sterke rol krijg, vond hem in S03 niet altijd leuk. Al was het samenspel (samen met Britta) in s03e02 wel geniaal.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Hij moet niet te veel aandacht krijgen vind ik, in seizoen 3 had hij toch wel een grote rol. Maar ik denk hij met de afwezigheid van Pierce ( ik weet alleen niet hoeveel delen Chevy Chase nog mee doet) een groter rol zal krijgen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mja 4x01 gekeken, hou er een beetje dubbel gevoel aan over.

Abed is weer eens een keer "kapot" en dat uit zich in een alternatieve wereld die we nog niet eerder zagen. Het aparte is dan, dat tussen de echte wereld en de "andere" helemaal niet zo'n groot contrast zit.

De show is nog steeds zichzelf en er valt genoeg meta te bespeuren, maar alles is net dat beetje geforceerder. Gezien het thema van de aflevering kan dat best de bedoeling zijn geweest, maar ik vind het toch een beetje jammer.Iedereen net dat beetje meer karikaturaal. Het geheel werd zo een stuk leger.

Een paar leuke stukjes animatie, wat aardige grappen en terugverwijzende momenten. De gastrol van Fred Willard is ook een plus. Op dit moment vraag ik me af of de afwezigheid van Harmon toch een groter gemis is dan vooraf verwacht.. Deze aflevering had in ieder geval iets wat "niet klopte"

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Inland Rabbit wrote:

Mja 4x01 gekeken, hou er een beetje dubbel gevoel aan over.

Abed is weer eens een keer "kapot" en dat uit zich in een alternatieve wereld die we nog niet eerder zagen. Het aparte is dan, dat tussen de echte wereld en de "andere" helemaal niet zo'n groot contrast zit.

De show is nog steeds zichzelf en er valt genoeg meta te bespeuren, maar alles is net dat beetje geforceerder. Gezien het thema van de aflevering kan dat best de bedoeling zijn geweest, maar ik vind het toch een beetje jammer.Iedereen net dat beetje meer karikaturaal. Het geheel werd zo een stuk leger.

Een paar leuke stukjes animatie, wat aardige grappen en terugverwijzende momenten. De gastrol van Fred Willard is ook een plus. Op dit moment vraag ik me af of de afwezigheid van Harmon toch een groter gemis is dan vooraf verwacht.. Deze aflevering had in ieder geval iets wat "niet klopte"

Ik sluit mij hierbij helemaal aan. He was een beetje te geforceerd deze aflevering.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik schrok me kapot van die lachband

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Vernietigende review.

Moet de boel nog zien, maar was al bang voor een dergelijk scenario zonder Harmon.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

En op wat baseert de site zich op? De eerste aflevering of hebben ze het hele seizoen al gezien? Community had altijd al last van (meer) ups en (minder)downs, dus deze aflevering betekent nog niets voor het hele seizoen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Artikel gelezen?;

...the first of the two episodes made available to critics...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ai, ai, ai, dat was inderdaad een pijnlijk slechte aflevering. Enige leuke grap is Cooking with Swords. Rest was heel slecht. Slechte delivery ook van de hele cast.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

jacobine_rodijk wrote:

Artikel gelezen?;

(quote)

Hij heeft maar twee afleveringen gezien en hij vindt het volledig seizoen al slecht?

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Dat kan ik ook moeilijk bevatten. We zien wel hoe dit seizoen verloopt.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Community heeft inderdaad voornamelijk hit or miss afleveringen. Ik pik het regelmatig mee op Comedy Central.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Met Dan was het voornamelijk hit, ik vrees ook voor het niveau van seizoen 4...

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik was wel ontgoocheld door wat ik zag, maar heel slecht vind ik het niet. Het was gewoon anders, maar de hoop voor iets beters is zeker niet verdwenen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Pijnlijk slechte seizoensopener, voelt aan als een behoorlijke stijlbreuk.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ook niet kapot van 4.01, al was het moeilijk om nog enigszins objectief te kijken na die shitload aan negatieve comments. Het leek wel alsof het nieuwe team perse wilde laten zien dat Community eigenzinnig blijft, waardoor het allemaal geforceerd aanvoelde.

Tenzij het de bedoeling was van het nieuwe team om het er zo dik bovenop te leggen. Dat wij als kijker in de meta van continuïteit en verandering worden meegenomen...

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik kan de recensent, op basis van 401 & 402, geen ongelijk geven. Ik had bij deze ep ook het idee dat de gehele camerastijl en het tempo zijn veranderd.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

402 vond ik een grote verbetering, in vergelijking met 401. Maar ik heb stiekem ook een zwak voor Halloween-afleveringen van series.

401 was me te chaotisch, te veel, te geforceerd en 402 was wat meer 'leuk chaotisch'.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Een klein beetje beter dan de eerste aflevering, maar als ze op dit niveau verder doen dan gaat het even slecht zijn als het derde seizoen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Net zo slecht als dat 3e seizoen, dat een hoop van mijn favoriete afleveringen bevatte? Nee, dat niveau wordt hier toch niet gehaald. 4.02: Een soort veredelde Scary Movie parodie met iets slimmere humor. Aan de andere kant denk ik dat als ze zo doorgaan er een heel aantal fans bij krijgen, want het wordt er wel iets simpeler op, Dat ze de oude fans dan kwijtraken maakt voor de serie misschien niet zo heel veel uit. Deze aflevering hoorde trouwens niet bij de pers preview, dat waren 1 en 3.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Eerste paar afleveringen gezien (seizoen 1) maar kan er nog niet echt de lol in ontdekken die anderen er in zien..

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

kos wrote:

Eerste paar afleveringen gezien (seizoen 1) maar kan er nog niet echt de lol in ontdekken die anderen er in zien..

Vanaf aflevering 5/6 wordt het pas echt leuk. Eerste twee zijn behoorlijk slap in ieder geval.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

kos wrote:

Had ik ook, word wel iets beter (eerste twee eps zijn niet echt representatief voor de rest vd serie) maar de echt goede afleveringen zijn op een hand te tellen. Het is aardig, maar ook niet meer dan dat. Er zijn vele betere alternatieven te vinden.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Probleem is vooral de cast naar mijn mening. Zitten veel irritante gasten tussen. Eigenlijk is geen eentje echt leuk van zichzelf. Sowieso een beetje gehad met komedies die zowat elke episode odes/parodies brengen aan pop culture. Beetje een nadeel van al die nerds die in de Amerikaanse komediewereld lijken te leven. Het voelt aan als een one trick pony. De echte kunst van de komedie vergaat daardoor een beetje. Het nadoen van pop culture is niet meteen grappig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Er is inderdaad een beetje een popculture references hype ontstaan die niet per definitie grappig zijn. Cast is inderdaad ook niet van nature grappig, zijn echt afhankelijk van het schrijfwerk. Gelukkig is The League er altijd nog, die wel heeft wat een comedy hoort te zijn.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

True. Louie en Curb passen ook in dat rijtje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.