- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ik vond het een erg leuk begin, vooral de tweede aflevering was erg grappig! Fijn dat het weer terug is.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Can't wait! Moet helaas wachten tot morgen 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Is dit de comeback van Community? Ik denk dat het nog te vroeg is om dat te kunnen beoordelen.
De eerste aflevering, "repilot", voelde ook echt aan als een nieuwe pilot. Net als de eerste pilot was dit weer een introductie van de personages. Wat hebben zij gedaan in de tussentijd (hoe lang is deze periode?) en waarom komen ze terug naar Greendale? De eerste aflevering was geen top aflevering. Er zaten wel een paar goede grappen in en het verhaal als introductie was ook prima. Maar op de een of andere manier vond ik hem te lang duren.
De tweede aflevering, "introduction to teaching", vond ik een stuk leuker. Meer en leukere grappen en Nicolas Cage good or bad? is een leuk onderwerp. Ook de nieuwe leraar, Buzz Hickey (Jonathan Banks), is so far een leuke toevoeging. Pierce zijn scherpe opmerkingen worden nog wel gemist. Benieuwd of hier iets voor terug komt?
De zelfspot is mooi Troy die boos is op Zach Braff omdat ie alleen in de eerste 6 afleveringen van season 9 voor kwam. En het vragen of we iemand missen (Pierce) en dan verwijzen naar iemand anders.
Erg benieuwd wat de volgende afleveringen zullen brengen. Het liefst nog iets beter dan de tweede aflevering graag.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
We beginnen dit seizoen aardig, het is weliswaar nog niet zo scherp als het kan zijn maar je kunt merken dat er een omslag is geweest. Ik zie het wel weer goed komen met dit seizoen:)
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Ik hou nog een slag om de arm. Vond het niet denderend, maar het kan zeker nog wel komen.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
In het begin van de 'repilot' zat ik nog een beetje te twijfelen of het nog wat zou worden, maar in de 2e helft van de eerste aflevering en de gehele tweede aflevering kwam het wat mij betreft in ieder geval weer helemaal goed
.
Chang mag enkel wat meer in beeld van mij 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Erg leuke derde aflevering. Mysterieuze aflevering. Mooi dat ze hem helemaal in een soort spooky groene tint uitgezonden hebben. Om het net wat spannender te maken.
Dit is wel wat ik gemist heb in season 4.
Wie denken jullie dat de Ass Crack Bandit is?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ja, grappige derde aflevering, en we zien gelukkig weer bekende gezichten terug, zoals Starburns en Duncan. Nu hoop ik ook nog dat Vaughn terugkomt: Hey, hi, sup 
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Hele leuke ep's met haar typerende humor en genre-ode.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Wat een heerlijke old school episode! Met zijn alle aan de studie tafel en Pierce die ze helemaal gek maakt. Genieten.
Volgende episode gaat waarschijnlijk over het vertrek van Troy. Ik ga hem zeker missen! 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Leuke bottle-episode. Ik vond vooral het stuk waar ze allemaal Pierce zijn sperma kregen grappig! 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Haha, ik zag hem ook voorbij komen op de Community Facebook pagina
"And it all comes full circle."
Toch de dingetjes die Community leuk houden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zulke referenties zijn leuk ja. Dit seizoen bevalt goed, al mis ik Pierce wel. Zijn aflevering over het verdelen van zijn spullen deze week was erg geestig, maar ik had hem er liever bij gehad. En Troy wordt dus ook de komende tijd uitgeschreven. Ook zonde. Een serie moet niet aan de cast rommelen, dat is meestal fataal voor de continuïteit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als de acteur weg wil, kun je er verder weinig aan doen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ja, die van de ipod nano had ik ook ergens anders gelezen, wel leuk
Heel subtiele verwijzing, veel andere series kunnen daar nog wel wat van leren. Dat is namelijk leuker dan dat het heel erg overduidelijk is...
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
This is why I love community!
Zulke over the top afleveringen zijn geweldig! 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Dit zijn inderdaad de afleveringen die Community geweldig maken. Ik vond Hickey ook echt best goed in deze aflevering passen. Mooi afscheid van Troy ook! En Levar Burton 
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Nieuw seizoen! Niks van meegekregen verder maar het goede nieuws is dat er nu een paar achter elkaar kan kijken. Ik dacht dat het gecanceld was?
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Waar ik vorige twee afleveringen niet bijzonder goed vond is de nieuwe aflevering wel weer erg sterk! Van genoten!
MeowMeowBeenz 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit was me een partij slecht vandaag. Eerste echt ongrappige aflevering van het seizoen.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Deze was inderdaad tamelijk briljant. Erg leuke aflevering.
Rvdz
-
- 633 messages
- 2693 votes
De laatste nieuwe was wel briljant, met Vince Gilligan 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Wat een geniale aflevering weer! Love it!
"He was in a little place that rhymes with 'not there'"
"Times Square?"
Ik ging helemaal stuk op die grap! 
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ik loop er nog 1 achter, maar pleurde bijna uit mijn bed bij die openingsrijm van de dean.
Mijn longen eruit gehoest en toen ging het wel weer.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Zoooo goed uitgevoerd, 5 meowmeowbeenz.
Die buiten elke proportie absurde afleveringen blijven toch wel geniaal, dan is de serie onklopbaar.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
JAAA, 3 april, zag hem van de week al voorbij komen.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Preview van de G.I. Joe aflevering!
Ik heb nooit de originele G.I. Joe gezien, dus geen idee wat voor humor G.I. Joe gebruikte en of dat ook grappig kan worden met community. Naja ben benieuwd in elk geval!