- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Knap dat het nog 5 seizoenen heeft volgehouden natuurlijk. Vreemde, ontoegankelijke comedy die het vanaf begin af aan al moeilijk had.
Gelukkig heeft Harmon nog Rick & Morty, die allang een nieuwe seizoensbevestiging heeft. Aangezien dat animatie is, denk ik dat hij creatief gezien veel meer kan maken en er mee weg komt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Verrassend, ging wel van dat 6e seizoen en de film uit. Maar ik vind het zo ook wel best. Afgelopen seizoen was na het vertrek van Troy sowieso niet veel meer. En ook Pierce zat er al niet meer in. Het voelde ook incompleet. Maar toch wel genoten van de 5 seizoenen.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Dit is bad news
Beter vind Sony een andere zender die wel door wilt gaan, maar acht die kans kleim , helaas.
Echt zonde. Heb intens genoten. De eerste drie seizoenen nu 3x gezien en blijft geweldig. Seizoen 4 was ok, maar vele malen minder dan de eerste drie. En seizoen 5 zat er tussen in.
Deze serie staat toch echt hoog in mijn top 5 series. Zonde, zonde, zonde..
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik hoopte op nog een seizoen stiekem.
Aand a movie!? Right? 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Tering, wat een hoop bekende gasten die een cameo maken of kleine rol hebben in dat laatste(?) seizoen. Agent Doggett, Mike Ehrmanntraut, Castle.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
LostCauze
-
- 179 messages
- 1371 votes
Wat zitten ze nou weer te kutten bij Comedy Central? Midseason ineens de programmering aanpassen... Waar de ffff is Community?
Dit seizoen is echt goed tot nu toe. Dan Harmon's comeback with a vengeance, en dat zonder Chevy en Glover.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Erg leuke en vermakelijke serie!
Nu bij begin van seizoen 4, en verveelt me nog niets, altijd fijn om op een saai moment een aflevering te kijken! Seizoenen 1-3 vond ik top!
Jammer dat er in een later seizoen acteurs wegvallen, dan kun je misschien maar beter stoppen denk ik na 5 seizoenen... Een film als afsluiting had wel leuk geweest.
Wel jammer van Alison Brie, mooie meid in die serie 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, toch wel redding. Seizoen 6 komt, is bevestigd.
'Community' Returning for Sixth Season on Yahoo Screen - Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
“I look forward to bringing our beloved NBC sitcom to a larger audience by moving it online. I vow to dominate our new competition. Rest easy, Big Bang Theory. Look out, Bang Bus!”

Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Shirley verlaat Community:
Yvette Nicole Brown Leaving ‘Community’ — Shirley Not Returning in Season 6 | TVLine
Nou, wordt leuk zonder Shirley, Troy en Pierce. De halve cast waar de serie ook mee begon is weg.
Goddank blijft Alison Brie. Zij alleen maakt de serie al kijkbaar.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Dat vind ik eigenlijk gezegd niet zo een groot drama. Vond haar eigenlijk altijd de zwakke schakel van de crew.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Community.
17 maart begint het weer.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Yes yes yes!
Ben benieuwd of het nog wat kan worden. Er blijft bijna niks over van de originele cast helaas.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik kom maar niet door dat ellendige 4e seizoen ... vorige week voor de 3e keer geprobeerd en opgegeven.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik heb ook twee keer opnieuw moeten beginnen met seizoen 4, maar uiteindelijk viel het best mee. Ik geloof dat de laatste paar afleveringen wel prima waren.. Not sure. Dat seizoen maar 1x gezien, de andere seizoen veel te vaak. Je kan het seizoen ook gewoon overslaan natuurlijk als het echt niet lukt 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Aangezien we de trailer niet op Yahoo Screen kunnen zien, betekent dat dat we community ook niet kunnen zien, tenzij er gebruik wordt gemaakt von, zoals Hola?
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Eerste episode was prima! Naar mijn mening geweldig eigenlijk! 
Werkt allemaal goed met Hola.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering was echt ontzettend leuk, met de hackers in Green Dale. Prachtig, al die ophef.
Moet eerlijk toegeven dat het een erg goed seizoen is, ondanks dat er castleden weg zijn. Vorige seizoen was toch heel wat minder dan deze.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Schitterend seizoen zeg. Sublieme nieuwe paintbalaflevering. En Annie was weer 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
I'm loving it! Blijft mijn favoriete serie. En inderdaad geniale paintbalaflevering. De nieuwe cast members zijn erg goed en spelen voortreffelijk. Britta gaat helemaal los dit seizoen en ook de nieuwe rol van Chang is erg leuk! Jammer dat hij de laatste twee afleveringen niet veel in beeld was. Genieten!
Ik hoop dat er voor Yahoo genoeg te halen valt voor nog een seizoen. Keep up the good work!
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Vond het een aardig seizoen, maar niet zo goed als in de hoogtijdagen. De laatste aflevering was wel echt smullen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi, gevoelig slot. En Cheng nog eens met zijn bekende Ha, Gay! kreet haha.
Beste seizoen van de 6. Please, kom met een zevende seizoen. En anders maar die film.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Echt, ja? Beste van de 6? Sterker dan de eerste paintballeps, Troy & Abed in the morning? Etc.
Dan moet ik het maar weer eens oppakken.