• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Community

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Hazaaa

top aflevering

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zeker, grote verrassingsaanval ook. 2 weken krijgen we 2 betrekkelijk normale eps. voorgeschoteld en nu dit... een ode aan Dungeons & Dragons en het hele fantasy genre, compleet met bombastische muziek en foute voice-over. Zeker iets wat op dit moment alleen in Community kan haha. De Voice-over deed me ook erg denken aan Stranger than Fiction, iets wat vast niet onbewust is gedaan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Niet helemaal geslaagd. Leuke opzet, maar ik weet niet of we Neil al ooit eerder gezien hebben, dus zomaar een personage erbij verzinnen werkt meestal niet helemaal. Plus ik weet te weinig van D&D om hier hard om te kunnen lachen. Leuk geprobeerd, maar niet mijn favoriete ep.

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Niet helemaal geslaagd. Leuke opzet, maar ik weet niet of we Neil al ooit eerder gezien hebben, dus zomaar een personage erbij verzinnen werkt meestal niet helemaal. Plus ik weet te weinig van D&D om hier hard om te kunnen lachen. Leuk geprobeerd, maar niet mijn favoriete ep.

Ze hebben hem al eerder gebruikt, hij volgt sinds het begin van S2 "Anthropology 101", maar volgens mij wordt hij pas Fat Neil genoemd in aflevering 12.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Volgens mij hoef je ook niet zoveel over D&D te weten om dit te waarderen. Als je een zooi fantasyfilms gekeken hebt krijg je het meeste wel mee. Ik vond het in ieder geval een erg geslaagde aflevering.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wat een kutserie, veel te grappig en verslavend Had van de week die leuke paintball(ep. 22, seizoen 1) gezien en was gelijk verkocht. Resulterende in het feit dat ik vandaag alle 25 episodes van seizoen 1 had gezien. Wilde na ep. 25 het voor gezien houden, maar die zoen tussen Jeff en Annie zorgt er toch weer voor dat ik verder MOET kijken. Verdomme

Leukste blijft overigens de vele referenties naar films en series, kan ik altijd wel waarderen Grootste lach blijft denk ik in aflevering 22, wanneer Jeff en Britta ruzie hebben met die schoolkinderen die een meeloopweek hebben. En de ruzie tussen Pierce en Shirley in die aflevering. Erg hilarisch toen Pierce op het verkeerde bankje ging zitten naast de verkeerde negerin.

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Britta is hot

Tot zover mijn inhoudelijk commentaar.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Op zich een aardige aflevering, vooral Abed en Troy waren weer briljant. Dom dat ze zo'n vrouw laten gaan, maar briljant.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ben nu ook helemaal up to date in een weekje tijd, vond de verwarring van Britta wel erg leuk. Al was het leuker geweest als ze er beiden even goed voor waren gegaan

Vorige aflevering blijft natuurlijk wel geniaal. En ja, Fat-Neil was al eerder genoemd in de serie ja.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jaja 2.16 was er weer 1, zo'n hele vreemde aflevering die t genre sitcom nogal oprekt. Abed maakt een docu die draait om Pierce en die verzint op zijn beurt weer allerlei gemene plannetjes om alles tegen elkaar uit te spelen. Best wel vet. Zo lijkt het net de real life soap waar we tegenwoordig dagelijks mee dood worden gegooid op tv.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Klinkt goed, IR. Dit weekend ook maar even checken dan.

Zandkuiken

• 1744 messages
  • 1429 votes

Eerste seizoen achter de kiezen. Vond het zeker geen briljante comedy, maar de serie kijkt wel vlot weg. Elke seconde dat die Senor Chang in beeld komt, is genieten. En ook de absurde nonsens van Chevy Chase zorgt voor de nodige gein. Binnenkort maar eens achter het tweede seizoen aan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De docu-ep was bij vlagen ook weer erg goed. Ik hoop dat het de bedoeling is dat je geen enkele band voelt met Pierce, want wat is het toch een irritante vent. Troy was wel weer briljant.

Ik wil trouwens ook een Troy & Abed In The Morning-mok.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ah die bestaat. 12 dollar excl. verzending is misschien wat veel. Ziet er tof uit ja!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

the unjust cancellation of Firefly

Voor altijd een held die Troy . Geweldig leuk ook dat LeVar Burton zichzelf speelt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Het was lang wachten op aflevering 18, maar ik heb hem eindelijk gezien.

Geen topaflevering, maar wel veel kleine grapjes. Troy met zijn gay sjaaltje die Britta ook om had. Meer de subtiele grappen overheersen, geen absurde aflevering verder.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oh hey, is that a reason to leave?

Voor de rest een matige aflevering. Benieuwd naar Abed's Pulp Fiction-themed verjaardagsfeest.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Vette 2.19. Een Abed aflevering, met een Jeff voice-over. Expres melodramatisch toon, die werd gebruikt om het geheel in het belachelijke te trekken. Abed die weer eens iets onverwachts doet, maar daarbij eigenlijk gewoon heel erg zichzelf is. Cool cool!

PrinceOfDeath

• 74 messages
  • 253 votes

Dit is weer zo één van die afleveringen die Community zo speciaal en geniaal maakt. Top.

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

Cool, Cool,.... Cool, Cool, Cool.

Weer een topper voor Community, meer valt er niet te zeggen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond hem zelf een beetje tegenvallen, misschien omdat ik de film die Abed zelf parodieerde niet ken. Weinig heel sterke oneliners, behalve Troy met z'n no-no juice. Maar voor de rest had ik meer verwacht van een PF-parodie.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Heb ik eigenlijk ook last van, die lange dialogen tussen Jeff en Abed aan dat tafeltje zijn gewoon niet zo heel interessant. Dat het uiteindelijk ook een grote grap is van Abed maakt het wel weer een beetje goed. Toch jammer dat ik nu telkens zo lang moet wachten voor een episode, je zit toch wat minder in de serie op deze manier. Is wat anders dan S1 op 1 dag kijken

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

Zie het als een beloning, elke vrijdag dat je nog een werkweek hebt overleeft

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nou, ik zat net even te kijken of de nieuwe al te pindakazen viel. Zie ik dat de volgende pas weer op 14 april wordt uitgezonden. Zucht, in totaal dus weer 3 weken wachten. Zo zit je niet in een serie wat mij betreft

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

(embed)

BEST. RAP. EVER.

Haha heel vet! Eerste 2 eps. gezien en vind het tot nu toe wel leuk. Meer meer van dit soort gein please

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Abatman!

En dat eindstukje tussen Troy en Abed. It's cool to know other people think about this stuff too

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Net de 'STD Fair' episode gezien. Erg leuk, vooral die dronken Senor Chang is geweldig.

Community

En die mega enge school mascotte, hoe briljant!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik blijf deze ook zo geniaal vinden uit volgens mij seizoen 1, lekkere harde fail voor Troy & Abed haha.

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

2 van mijn favoriete scenes zijn;

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Na lang wachten eindelijk aflevering 2.20. Een goeie aflevering, maar wel wat rommelig. Wel vol memorabele quotes.

My Uncle put his finger in my No No

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.