• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Community

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Briljant ... dit belooft weer een mooi seizoen, het heeft me leuk verrast na enige teleurstelling van Chuck (Appels en Peren, maar toch )

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tweede aflevering was inderdaad minder dan de eerste van seizoen twee, mede door flauwe gastrollen van Drew Carey en Rob Corddry. Vooral die laatste is gewoon nooit grappig. Helemaal nooit. Nog nooit op een goede grap weten te betrappen.

Heerlijke tag wel weer met Abed en Troy.

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

"I think I did some damage there"

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

"All I heard was suck"

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Heel wat beter al was het alleen maar voor de girlfight in smurrie maar Pierce en zn lavalamp was ook erg vet . Voor de eerst keer wel een iets mindere afsluiting, zonder Abed en Troy.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Flauw, maar wel briljant. Die end tag was weer episch. Geniaal.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Omg, niks flauws aan deze nieuwe aflevering. Religie is geen religie, of juist wel, realiteit is geen realiteit of toch wel? Film is geen film, of toch? Je zou er bijna draaierig van worden, deze aflevering gecentreerd op Abed. Gelukkig zorgt het Pierce sub-plotje voor wat rust en afleiding. Geweldige aftitelingssketch ook weer.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Klinkt goed .

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hahahaha!

Abeeeed Abeeed Abed...

This is sooooo meta...

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Abed altijd grappig

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Lol. This is so totally meta.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Waar Community in essentie misschien sitcom-achtig is, denkt de serie altijd veel verder buiten de hokjes, dat is de laatste 2 afleveringen wel weer gebleken.

Met feestdagen lijkt de serie nog net dat beetje extra te geven. Zo was er vorig jaar Batman en dit jaar een grote zombie outbreak . Altijd een serie die nooit echt in hokjes denkt maar hier wordt t gewoon chaotisch, hysterisch en gestoord.

Van mij mogen ze zo doorgaan. De laatste 2 afleveringen zijn al totaal niet te vergelijken met iets anders op tv, op dit moment en de serie heeft echt zijn eigen stijl gevonden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Niet van zulke uitzonderlijke klasse als Modern Warfare, maar de zombie-aflevering was best aardig. Big Bang Theory vond ik leuker deze week. Wisselt elkaar nog steeds een beetje af.

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Leuke aflevering, plus de bonus Troy en Abed in the Morning

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

It's going to be a maze

Dat en die spittake van Jeong waren de beste grappen. Jammer dat Hillary Duff een beetje underused werd. Niet de beste ep.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Crap, die bottle episode was toch weer verdomd goed, zo meta weer.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Annie: Guy's, it's just a pen!

Jeff: Oh, Now its JUST A PEN?!

Ja was leuk ja

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mr Professor Professorson

Was vorige aflevering al slim, deze is nog veel slimmer, Onderwerp: Conspiracy theory. Complot in complot in complot, tot je op den duur niet eens meer weet wat nu het complot is. Geniale eindcredits met Troy en Abed ook.

Helaas blijft de serie ook volgend jaar op hetzelfde tijdstip als The Big Bang Theory zitten en dat kan dee serie nooit veel goed doen. TBBT is nerdy en luchtig, makkelijk aansluitbaar op de Amerikaanse cultuur. Terwijl Community erg slim is, met zijn plotjes in subplots in subplots. Hoop niet dat het (tijdstip) een vroege cancellation voor Community wordt, want de serie wordt steeds genialer.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat dekenfort was briljant

This will be good for Pierce's Mom Memorial Tunnel.

Troy's oneliners zijn zo awesome.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Meh, Community en drama/sentiment werkt niet geweldig. Paar aardige oneliners in deze episode, maar verder mag het een stuk grappiger, scherper en sneller.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Werkelijk geniale aflevering. Zal er niet veel over verklappen, je moet het gewoon zien. Grote Tim Burton invloed en ook een stukje musical haha.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik heb een paar afleveringen gemist dus die kan ik zondag ofzo heerlijk allemaal achter elkaar inhalen. Ik kijk er nu al naar uit .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Troy and Abed in stop motion!

Lollige aflevering, iets lagere grapdichtheid omdat met stop-motion met mimiek een beetje minder te doen valt, maar nog steeds erg goed. Origineel ook.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pst...binnenkort op Comedy Central.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

You know what? That does sound....

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Aardige aflevering maar iets te zoetsappig of zo, ook door het grote Shirley aandeel deze keer

PrinceOfDeath

• 74 messages
  • 253 votes

Beetje mindere aflevering. Ik vind Pierce dan ook het enige écht irritante personage die absoluut niet te veel screen time mag krijgen

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Pst...binnenkort op Comedy Central.

Ik zag net de reclame, aanstaande donderdag geven ze een preview door de aflevering "Modern Warfare" uit te zenden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Paar briljante oneliners, zelfs van de dean dit keer, maar verder iets te veel Pierce en Annie toch wel de minst interessante personages.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik vind Annie dan weer wel leuk. Pierce heel wat minder, maar ach. Leuke bijdrage van Chang ook weer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.