- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
2.21 is echt weer zo'n aflevering die Community anders maakt. Een Flashback aflevering, zo 1tje waarbij alle leuke dingen van eerdere afleveringen nog eens voorbij horen te komen. Maja, tis Community, dus we doen het totaal anders... . Een 3e seizoen is compleet gerechtvaardigd en die is dus ook al bevestigd.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Inland Rabbit heeft gelijk, 2.21 is toch weer een fantastische aflevering. Toch krom gelegen van het lachen. Zoals ik de serie graag zie 
Komen nog een aantal leuke afleveringen aan in seizoen 2, gezien de titels 
47 22 "Applied Anthropology and Culinary Arts"[53] April 28, 2011[53] 221
48 23 "A Fist Full of Paintballs" (Part 1)[53] May 5, 2011[53] 223
49 24 "For a Few Paintballs More" (Part 2)[53] May 12, 2011[53] 224
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
23 word een losse referentie naar die paintball episode die er al is, maar schijnt er verder weinig mee te maken te hebben. Ben benieuwd, want t origineel is geweldig.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Yes, I got robbed at the YMCA... again. Senor Chang 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
w00t, die paintball aflevering is zo goed!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die nieuwe paintballaflevering is ook weer 
Misschien nog wel beter dan Modern Warfare. Kan niet wachten tot deel 2 volgende week.
Oh, en Alison Brie 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
She's pretty awesome today 
Dat Community vaker wel dan niet conventies breekt was al duidelijk, maar soms gaan ze daar nog eens zo ver overheen. Gewoon, door gewoon zo veel lol en spontaniteit in een aflevering te stoppen. Duidelijk thematisch, maar ook daar wordt weer meermaals vanaf geweken. Cool cool! Kan echt niet wachten tot volgende week.
Het is geen vergelijking, maar aangezien TBBT en Community in Amerika op 1 timeslot zitten, is het voor mij duidelijk wie de betere is. Gelukkig hoef ik nooit te kiezen. Lijkt me vreselijk om dat wel te moeten overigens, al is de rek er bij TBBT er soms wat uit.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Die nieuwe paintbal aflevering is als geheel en qua typetjes natuurlijk ronduit geniaal. Geen lachband achtige grappen waarbij je verplicht om de 15 seconden zou moeten lachen. Gewoon lekker veel spontaniteit, gekheid wat je alleen bij Community kan verwachten en bovenal ook gewoon extreem veel creativiteit. Heerlijk 
Volg jij die competitie tussen BBT en Community of zo Inland Rabbit?
Zou mij eigenlijk een worst wezen haha. Zelfs als ik Amerikaan was, alles valt toch te downloaden ja. Alleen maar beter eigenlijk, al die reclames tussendoor. Blegh, heb je nu geen last van.
Overigens vind ik BBT ook een erg leuke serie, alleen ben inderdaad benieuwd hoever ze zoiets nog kunnen rekken. Sitcom is wat dat betreft niet een heel makkelijk genre.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hmm nouja vond het in die zin belangrijk dat de kijkcijfers van Community wel heel erg te maken hadden met TBBT. Ideaalere zou zijn om deze 2 niet tegenover elkaar te zetten, want laatstgenoemde spreekt een groter publiek aan en het zou toch jammer zijn als Community hierdoor gecancelt zou worden. Maargoed, ze zijn alweer verlengd, dus het is goed.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Deze aflevering was niet zo goed als vorige week. Iets meer actie dan humor. Leuke Star Wars themes en leuke momenten tussen Abed en Annie. Als afsluiter mag het tellen.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
na 15 seconden van 2.23 wist ik: "dit gaat geniaal worden"
En gelukkig was het een geniale seizoensafsluiter.
Sommige van de "normale" afleveringen zijn wel eens zozo, maar die specials, man.
Deze 2 afleveringen overtroffen zelfs de Goodfellas of Inception aflevering.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik heb nu het volledige tweede seizoen uit gekeken en die laatste twee afleveringen behoren inderdaad tot de betere episodes van de serie. Alleen miste ik wel de aanwezigheid van Senor Chang, nu speelde die niet echt een rol in de laatste twee afleveringen.
Ook hoop ik dat Pierce er ook weer bij het derde seizoen is. Ik hou wel van zijn stompzinnige reacties.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De seizoensfinale was ook weer erg goed met een hoop leuke dingen erin. Abed blijft de leukste, maar ook Annie, Jeff en Troy staan hoog bij mij, de rest niet zo.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Meh, enige waar ik echt weinig mee heb is Shirley. Echt nooit grappig zowat. De rest werkt voor mij wel, in het grote geheel.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Piepstemmetje van Shirley vind ik ook vervelend. Is ook niet haar eigen stem.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Heerlijke serie
, heb seizoen 1 en 2 achter elkaar bekeken en vind het al jammer dat ik zo snel klaar ben.
Alle paintball afleveringen zijn samen met de andere feestavonden en vreemde afleveringen werkelijk waar geniaal. Maar ook de 'normale' afleveringen (voor zover die er in zijn geheel zijn) gaan er altijd in
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Community S2 in no time er door heen geknald. Het lijkt zo standaard aan de buitenkant, maar het is zo fris in werkelijkheid. Geweldige comedy, zelfbewust, origineel en Alison Brie
Moet ook bekennen dat ik geniet van Chase. Seizoen 1 viel hij er wat buiten, maar als quasi badguy een geweldige toevoeging dit seizoen. Enige die me soms wat verveelt is Jeong. Die was beter op zijn plaats als senor Chang dan als pscycho .
Na AD mijn favoriete comedy.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Op de rol voor binnenkort, als luchtige afwisseling voor mijn prime HBO series. Je laatste zin verhoogt wel mijn verwachtingen Respekked
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Zeker gaan kijken. Hilarische serie dit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leek me ook, en werd me al door veel comedians aangeraden. Ik ga vanavond eens beginnen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Heb em ook gebruikt als afwisseling op het wat zwaarder te verteren Six Feet Under
Dit ga je zeker erg goed vinden NW. Er zitten zoveel pop culture references in, wordt smullen!
Net even gecheckt of Leonard echt in de 'the little rascals' zat . Helaas niet. Zou de grap helemaal goed hebben gemaakt. Ook zo'n onvergetelijk figuur, die Leonard.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen als afwisseling met SFU. Wel behoorlijk zwaar op momenten inderdaad, dan kan wat 'verlichting' geen kwaad
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sowieso heb je met 123 de beste episode van alle comedy's sinds AD in handen. Laat je niet afleiden door het eerste bericht in dit topic. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb soms ook wel eens last van dat soort eerdere post. Overtreft je post nog niet over een zekere My Name is Earl
.
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Dit gozertje ook seizoen 2 verorberd. Opnieuw vermakelijk, maar bij momenten toch ook een beetje flauw en melig.
Jeff Winger is best geslaagd als centrale figuur, maar nu ook niet echt een hilárisch personage wat mij betreft. Britta en Annie zijn eigenlijk pure eye candy en Shirley gewoon saai. Pierce zorgde in de eerste jaargang best nog voor leuke momenten, maar was nu gewoon onaangenaam (zonder dat dit eigenlijk enige komische waarde opleverde). Ook Chang vond ik vroeger beter. Blijven over: Troy en Abed, waarbij ik vooral Troy wel erg grappig vind.
Nog steeds geen briljante comedy dus voor mij, maar toch wel weer genoten. Gezellig om voor het slapengaan nog een aflevering mee te pikken. Seizoen 3 mag dus op mij rekenen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gister eerste twee episodes gezien. Leuk, maar nog ver verwijdert van briljant en andere superlatieven die de revue passeren. Ik hoop dat het beter wordt. Misschien dit beter niet te combineren met Curb Your Enthusiasm die wel erg bevalt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Had ik ook. De eerste paar afleveringen even doorbijten en daarna wordt het beter. Ben jij ook aan Curb begonnen? Ik ben pas bij 101 daar. De film Whatever Works vond ik zo leuk dat Curb me wel iets voor mij leek. Gauw doorkijken. 123 van Community is gewoonweg briljant.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Als NW Community niet geniaal vindt binnen een zo spoedig mogelijke tijd weet ik het ook niet meer hoor.