- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wacht maar tot ie bij Abeds imitatie is van heer Draper. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
ALs je hier ook niet om kan lachen weet ik het ook niet meer. Kan dit wel 100x zien man.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Had ik ook. De eerste paar afleveringen even doorbijten en daarna wordt het beter.
Gelukkig
.
Ben benieuwd. Zal wel even wat doorkijken. Ook aan Curb begonnen, erg leuk, wel even wennen aan de inventieve stijl maar David is briljant. Na de serie whatever works eens kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jeff: Hey! Troy sneezes like a girl!
Troy: How about I pound you like a boy? - that didn't come out right.
.
Troy en Abed zijn meesters. Word al veel leuker.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Uhuh
. Ook één van mijn favo rappers bleek, al wist ik op basis van zijn echte naam niet dat hij gewoon Childish Gambino was (hoorde ik pas toen ie ging spitten). Zijn EP en Culdesac heb ik helemaal grijs gedraaid. Enorm pluspunt voor de serie
.
En wat is Gillian Jacobs cute.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Eindelijk weer Community, wat voor mij gelijk staat aan eindelijk weer is lachen om een comedy serie!
Leuke seizoensopener weer, zeer verheugd naar de rest van het seizoen!
Community 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
YAY community! Wat een opener. Valt ook gelijk met de deur in huis met een openingssequence die nogal out there is. Wel meer aan deze aflevering spoort niet helemaal. Wat opvalt is dat het allemaal wel kleinschalig werd gehouden. In verschillende interviews heb ik gelezen dat dat dit seizoen ook de bedoeingl is. Epic worden met kleinschaligheid. Oja en John Goodman, wat een baas.
That's wassup!
Enige wat een beetje tegenvalt is de afsluiter. Geen randomness, geen Troy & Abed
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Geen T&A bij de aftiteling?? Nou ben benieuwd, over een half uurtje bij het warm eten maar even opzetten!
Marcellus
-
- 136 messages
- 825 votes
Vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk; zeker niet wat we van seizoen 2 gewend zijn. Subplotje Chang was vervelend, hoop dat hij weer wat leuker word als bewaker zijnde (in seizoen 1 vond ik hem ook leuker). Abed subplotje viel ook tegen, evenals John Goodman. Doctor Who parodie was wel geweldig.
Ik hoop op meer volgende week.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Erg leuk, maar ik snap niet echt wat Inland Rabbit met kleinschalig bedoelt uiteindelijk? De serie speelt zich gewoon af op Greendale en heb wat dat betreft niet echt wijzigingen gezien of zo.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Naja het was voor de serie toch niet ongewoon om het terrein af te gaan. Plus, zoals Dean binnenkwam: "No paintball, no weird shit this year." is echt een voornemen waar de serie zich maar aan gaat proberen te houden heb ik gelezen, wat uiteindelijk gewoon weer niet (altijd) lukt, want het blijft Community. De openingssequence is dus nogal self-referencial.
Leuk artikel: Community's Cast Welcomes Us to Season 3 - TV Preview at IGN - uk.tv.ign.com
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
LOL @ you feel me references naar The Wire. Rest viel een beetje tegen eerlijk gezegd, maar seizoen wordt vast veel beter.
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Redelijke oppener van seizoen 3, wel jammer dat alleen Jef in deze aflevering leuk was. De parodie op 2001 A Space Odyssey was wel erg leuk.
Val.Broman
-
- 170 messages
- 1266 votes
Matige aflevering. Chang is totaal niet leuk meer. Jeff en Annie blijven een beetje hangen in hun omgang met elkaar, Annie is weer is de onvolwassene en Jeff de gene met de wijze woorden. Britta en Troy&Abed waren als enige leuk om naar te kijken. Ben bang dat de serie over zijn hoogtepunt heen is...
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Nu al? Ik bedoel dit is de eerste aflevering nog maar van seizoen 3. In seizoen 2 zaten ook een paar mindere afleveringen maar dat maakt de serie niet meteen minder. Waarschijnlijk komen er ook weer genoeg leuke afleveringen aan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bedoelt hij niet aflevering 2?
Anyway, net nummertje 2 gezien en hij gaat af en toe weer lekker over de top. Vooral de scenes tussen Britta en Chang zijn geinig met telkens dat liedje tussendoor(Hello, is it me you're looking for).
Ook de aftiteling is weer ouderwets Troy & Abed. 'I told you to stop playing operation on me. I'm not your damned bord game' 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Helemaal niets mis met deze aflevering. Leuke cameo van Martin Starr (Freaks & Geeks). De freakouts van Britta en Chang zn bewaker rol zijn cool, die soundtrack.
. Gelukkig weer Abed en Troy op het eind, lekker random.
Niet zo goed als vorige week, heb ik het idee. Zaten wel wat leuke dingen in.
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Ging idd over Episode 2
Oh, sorry ik dacht dat de 2de aflevering pas 2 oktober werd uitgezonden. Nou dan maar is nummer 2 binnen halen en hopen op het beste. 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Niks mis met aflevering 2
.
Inderdaad niet mijn favoriet maar Chang en Britta kon ik wel waarderen, iet wat vreemd maar juist daarom helemaal Community wat mij betreft.
Pierce was ook weer aardig op dreef met bepaalde grappen die ook alleen van hem zouden kunnen komen! 
Marcellus
-
- 136 messages
- 825 votes
Georgia, the country, is much obliged.
Vond deze juist een stukje leuker dan de eerste. Vooral Britta en Chang. 
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Aflevering 2 was gelukkig een stuk grappiger dan de eerste aflevering, Britta en Chang waren allebei het leukst. Met een beetje geluk worden de afleveringen alleen maar beter.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Seizoen 2 binnenkort op Comedy Central
zo, de Nederlandse tv loopt een keer niet 3 seizoenen achter(maar "slechts" 1) 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Wah, vette nieuwe aflevering. Leuke focus op Chang, een indringer in de study group en Britta met de afsluitende grap dit keer, be prepared, hahahaha.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dit is echt een goede aflevering inderdaad. Leuk die parodie op die detective films, Chang is in vorm als security guard detective hehe. Verder ook erg leuk weer die onderlinge ruzietjes om niks. Ik geniet heerlijk van Community!