- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Vreselijk gelachen om deze nieuwe aflevering!
Heerlijk die voice over van Chang en de Dean, zeker die door elkaar heen.
Met de verwijzing naar zijn dalmatiër fetish hadden ze me op de grond liggen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Drie matige afleveringen op rij. Zonde, want zo zal de serie niet gauw meer kijkers trekken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Deel jou mening uiteraard niet en ben niet de enige 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat kan, maar ik heb gewoon niet genoten van ep 3. De hele lang iemand onnodig afzeiken en met de hele groep zeer onsympathiek overkomen, en de 'no offense, Todd' was na een paar keer ook niet grappig meer. Het strookt ook niet met de personages van Shirley, de nette christen, om zo kil te zijn, of Annie, of zelfs Britta. Het paste er gewoon niet bij. Het bijplot met Chang was dan wel best oke, maar ook daar gingen ze maar mee door. Overkill en dus niet grappig.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ben het niet helemaal eens over Shirley, in het verleden(eerdere seizoenen) zijn er vaak genoeg harde keuzes gevallen betreft de vriendschappen en members die uit de groep gekickt werden. Dit ging bv. een aantal keer over Pierce.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja oke, maar Pierce is de 'rotzak' van het stel, en is de hele serie al zo. Om nu gelijk tegen die nieuweling zo gemeen te doen, is niet erg christelijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Was ook een gevalletje van eigenbelang natuurlijk.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Vind het dit seizoen ook nog vrij mager. Todd pesten was dan ook het minst grappige dat ik in 3 seizoenen Community heb gezien.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
When Troy (Donald Glover) and Abed (Danny Pudi) decide to share an apartment, they host a party for the group, which takes on an altered reality as several scenarios play out.
Beschrijving van 304. Klinkt veelbelovend.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En hij is ook bijzonder geestig. Erg leuk gedaan met de verschillende tijdslijnen en vooral die van oog nummer 1 op de dobbelsteen is lekker over de top. De typetjes binnen het groepje worden weer lekker tegen elkaar uitgespeeld en ook de aftiteling die voortborduurt op die tijdslijn is lachen.
Ik vermaak me wel met deze topserie 
Marcellus
-
- 136 messages
- 825 votes
Just so you know Jeff, you are now creating six different timelines.
Tot nog toe bij uitstek de beste episode van dit seizoen.
Val.Broman
-
- 170 messages
- 1266 votes
Hehe eindelijk een geweldige episode, ook 1tje zonder Chang gelukkig. Leuk gedaan met de timelines en alweer een geweldige Britta. Troy met die troll was ook hilarisch. En dan ook nog een prachtige afsluiter. Hopelijk kunnen ze dit niveau volhouden
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
De titel van aflevering 5 kennende zal dat wel goed komen!
Horror fiction in seven steps!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
304
Meer valt er niet te zeggen. Beste van het seizoen tot dusver. Zo hoort Community te zijn.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Niet alleen beste van het seizoen, over het algemeen gezien ook 1 van de beste afleveringen. 
I had sex with Eartha Kitt in an airplane bathroom.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Denk wel dat hij sowieso in mijn top 3 komt. Heb hem vandaag al 2x bekeken zo leuk vond ik hem. Slechts een paar episodes verdienen die eer verder.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Volgende week Helloween Ep. trouwens? Dat wordt vet dan. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hebben ze in het verleden ook leuke dingen mee gedaan, ben benieuwd!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ja, leuk! Community op zijn best. Evil Troy en Evil Abed, clap clap. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Bij Halloween verwacht je altijd wel wat van Community en dat krijgen we dan ook. Niet de meest chaotische holiday aflevering die ze gedaan hebben, het wordt nooit echt gekkenhuis. Vreemd is het wel. Weinig screentime voor Dean en Chang, dan valt op dat die rollen beter niet te groot ingezet kunnen worden, dan zijn ze een stuk leuker.
Het verhaal van Troy was geniaal in al zn vreemdheid.
You Britta'd it! 
Die houden we erin!
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
De rol van de dean was voor deze aflevering goed, Chang mocht wel echt iets groter dan dit.
Maar wel weer een fijne halloween special
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Troy and Abed sewed together
Enig minpuntje is de lengte van de afleveringen. Alle mini horror verhaaltjes komen toch beter tot z'n recht wanneer die iets meer screentime hebben.
Val.Broman
-
- 170 messages
- 1266 votes
Ik mis Ian Duncan..Komt ie eigenlijk nog wel terug?
Verder een leuke aflevering maar niet zo epic als de vorige halloween episodes. Gelukkig weer weinig Chang en meer Pierce. Vond de verhalen van Pierce en Troy het leukst.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Denk het niet he, daar is nu die andere professor gast voor in de plaats?
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Vandaag de eerste 7 afleveringen gekeken en het is best wel awesome. Soms een aflevering op tv gezien maar toen vond ik er nooit veel aan. Halloween episode was wel het beste tot nu toe.
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
De Halloween aflevering was weer erg leuk, met als hoogtepunt Abed cliché loze horrorverhaal. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zaten inderdaad wel weer wat briljante meta-momentjes in.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik vond die Mafia aflevering al goed, maar Modern Warfare gaat er nog overheen! 
Hoe langer ik deze serie kijk, hoe leuker die word.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Geweldige serie, weet eigenlijk niet waarom ik hier nooit bij gestopt ben op tv. De pilot en nog wat afleveringen gezien en meteen verslavend.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Lol @ de nieuwe Community. Erg zwarte aflevering.
Stop putting gay things in my mouth