- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes

Episode 6 is echt bizar grappig, zo zie ik Community graag. Hoe ze van kleine, nutteloze onderwerpen zoiets geestigs weten te maken. Af en toe flink gelachen en sowieso al de hele tijd met een glimlach gezeten. Ook de aftiteling is weer bijzonder leuk en geheel in de lijn van de aflevering. Heerlijke humor 
Tot slot de bijrol van John Goodman, die is echt episch!
John Goodman:
,,Why is there an astronaut in the corner making panini's?
Simple, we don't want you to tell anyone about this
and if you do
we don't want them believing you
Isn't that right black Hitler?"
Nou, ik lig stuk hoor! 
Even een screen capture van deze scene gemaakt, niet op youtube gedaan omdat ie dan vast verwijderd zal worden hehe.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Heerlijk weer inderdaad, en van die vreemde stukjes die eigenlijk helemaal nergens over gaan maar juist daarvan weet Community als vanouds weer een heerlijk festijn te maken!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Robert, Held
. Ik moet echt afleveringen herkijken ofzo. Vind die scene nu nog veel grappiger dan ik hem voor de eerste keer zag. Zo'n droge delivery.

Maak ook ff zo'n capture van die Pierce speech, wil je
Daar kon je me ook oprapen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Met Troy op het einde om het nog echt even compleet te maken 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond alleen de eind tag met Abed en Troy echt leuk, de rest van de aflevering heb ik weinig moeten lachen eerlijk gezegd.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
304
Meer valt er niet te zeggen. Beste van het seizoen tot dusver. Zo hoort Community te zijn.
Niet mee eens, dit hele seizoen is Community, ik heb de serie in de eerste seizoenen leren kennen als in het algemeen best grappige serie met elk seizoen een aflevering of 6 die echt memorabel zijn o.a. de paintbalafleveringen, Inception, stop-motion, lakenfort, Halloween, dungeons & dragons zijn de memorabele, aflevering 4 van dit seizoen was de eerste en ik vond de hele Skulls verwijzing in de laatste aflevering ook erg goed i.c.m. het Oedipuscomplex.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik vond alleen de eind tag met Abed en Troy echt leuk, de rest van de aflevering heb ik weinig moeten lachen eerlijk gezegd.
Wat heb ik dan een medelijden met jou
Vond dit veruit de leukste van het seizoen, leuker dan de Halloween of die met de alternatieve tijdslijnen. Vind je dat stukje van Goodman echt niet leuk?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zie net dat Documentary Filmmaking (nu Redux) terugkeert. Vette aflevering was dat, ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Over 2 afleveringen is dat, als het goed is.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Toen had Abed een camera de hele tijd toch?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat heb ik dan een medelijden met jou
Vond dit veruit de leukste van het seizoen, leuker dan de Halloween of die met de alternatieve tijdslijnen. Vind je dat stukje van Goodman echt niet leuk?
Nee, eigenlijk niet. Die hele verhaallijn met Troy vond ik te geforceerd. Zo van, dit is inventief, dus hier zul je om lachen. Nee, de Good Will Hunting variant vond ik leuker dan The Skulls variant.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmm, geforceerd. Tsjah, dan kan je de hele serie wel afschrijven natuurlijk. Alsof het de eerste keer is dat er van iets kleins iets lekker overdreven wordt gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de Godfather/mafia aflevering in seizoen 1. Of zoals Inland Rabbit net zegt over de Documentary Filmmaking aflevering. En ja, ook de Modern Warfare is natuurlijk erg overdreven en bijzonder onlogisch als je erover nadenkt.
Het is gewoon absurd af en toe en ik kan moeilijk het ene geforceerd noemen als ik de rest wel leuk vind. Ook deze aflevering ligt gewoon in de lijn van de serie wat mij betreft.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De voorbeelden die jij aanhaalt, vond ik ook bijzonder goed. Misschien verwacht ik te veel van een serie als deze. En misschien was ik wel afgeleid doordat het zo veel om Pierce ging, wat ik al helemaal niet grappig vond, dus wat dat betreft was de Troy-plot een welkome afleiding.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Deze week (3.07) een half geslaagde aflevering. De aflevering komt een beetje traag op gang. Het lijkt zwaar te gaan focussen op Troy, Abed en Annie, wat aanvankelijk een geweldig idee is, maar het wil maar niet leuk worden. Halverwege de aflevering kantelt het. Alles wordt mega trippy, met geweldige scenes tussen Dean en Jeff, Troy/ABed en Annie, Britta/Shirley en een gastrol, plus ja Piercie. Jammer dat het zo laat op gang kwam.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond deze week wel beter dan vorige week, omdat de bromance van Troy en Abed gewoon ontzettend goed werkt bij mij.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Vond het wel een geslaagde aflevering 3.07.
Vooral het begin dat Jeff in The Gap staat en net doet of hij in het ziekenhuis is.
Het verhaaltje van Britta en Shirley was nogal saai vind ik.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
That’s good news for Up All Night, but bad news for Community.
For starters, the Peacock is moving Up All Night to Thursdays at 9:30/8:30c following The Office beginning Jan. 12. The deteriorating Whitney will take over Night‘s former Wednesday lead-off spot on Jan. 11, where it will be paired with new sitcom Are You There, Chelsea?
Critical fave Community is being benched to make way for the return of 30 Rock on Thursday, Jan. 12 at 8/7c. An NBC source insists the show is just taking a breather and has not been canceled. Still, I have to ask: Do you want to live in a world where Whitney remains on NBC’s schedule but Community doesn’t
Bron: tvline.com
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Die laatste zin ja. 30 Rock, waarom bestaat dat nog?
Gaat lekker weer!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Allemaal kots series en de leukste gooien ze eraf?
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Haha jezus, kan je toch niet menen
.
Precies hetzelfde gevoel hier, zie je soms van die echte schijtseries onnodig lang maar doorgaan en doorgaan.
De andere comedy series krijgen me niet eens fatsoenlijk aan het lachen.
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
NBC is er een potje van aan het maken 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jep, goed artikel helaas.
Edit:
Dit gaat tijdelijk van tv af? Ja, ik snap het wel. Sinds Arrested Development was er niet meer zo'n slimme comedy op tv geweest.
De aflevering zit weer vol filmreferenties en de hele sfeer is weer gericht op reality shows en dik aangezette docu's. Wie de vorige keer moeite had met de docu aflevering, vind het vast fijn om te weten dat het plot dit keer niet om Pierce draait. Toch altijd een wat zwakkere schakel als ie op de voorgrond komt. Enkel de after the credits grap was niet zo grappig, maar je kan niet alles hebben.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb Heart of Darkness niet gezien, dus zal niet alles begrepen hebben, maar dit was wel weer een zeer sterke Community. Leuk om Britta en Troy aan het einde nog iets te lang te zien knuffelen, en die blik van Abed daarna 
Edit: Wel leuk om Captain Awesome uit Chuck weer in een reclame te zien 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Wtf @ deze Community weer. foosball , Batman en coole animatie zorgen voor weer een bizarre aflevering. Ook de leukste rol voor Shirley in een aflevering, ooit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes