• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Community

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Troy is toch wel het leukste personage in Community. De serie begon met Jeff als hoofdpersoon in gedachten maar Troy en Abed zijn volgens mij populairder en krijgen meer screentime.

En terecht wat mij betreft.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Neh, wordt allemaal wel redelijk eerlijk verdeeld die screentime. Het is wel zo dat Troy & Abed bij fans erg populair zijn, maar ook Annie('s boobs) kan structureel op veel bijval rekenen. Terug naar de screentime; Dit seizoen gaat redelijk in op de individuen, zo heeft Troy los al eens in de spotlights gestaan, Annie, Dean en waren het vorige week Shirley en Jeff die de "hoofdrol" hadden.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Erg leuke Christmas episode, ik heb persoonlijk een hekel aan Glee maar kon de aflevering gelukkig wel waarderen. Sommige liedjes vond ik zelfs leuk(vooral van die Annie ).

Ook waren alle personages goed vertegenwoordigd met hun eigenschappen wat erg leuk was: Abed en Troy rappend , Annie in de onschuldige sexy rol, Pierce die weer ff gek kon doen, Jeff die weer zo negatief is maar het dan toch eigenlijk wel heel leuk vind, Britta die weer eens hilarisch achterlijk ging doen op het podium, Shirley met god, de Dean met z'n kerst outfit en de rest van de cast in de kerstboom aan het einde met hun eigen ding.

Het was een mooie afsluiter van het voorlopige seizoen 3, hopelijk komt Community in februari of maart weer terug.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Glover kan geweldig rappen, de video met A-B-E-D was dan ook het enige hoogtepunt in weer een matige Community. Het is te makkelijk allemaal. Na 1 keer was de 'what's regional's' grap al niet meer leuk, Britta geen enkele leuke oneliner, Pierce niet, Annie niet, Shirley kan goed zingen en zelfs de oneliners van Jeff missen snark. They're phoning it in. Geef Troy en Abed een eigen serie en cancel Community.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ik snap jou echt niet meer de laatste tijd. Wil ik je bij Chuck nog wel een beetje gelijk geven wat betreft de matigheid, gaat het hier volledig langs me heen.

Enige scene die niet echt grappig werd is de Annie Santa scene, maar dat vond zelfs Jeff te ver gaan en daardoor werd die scene wel weer een beetje leuk. Verder Britta in dat "kerstboom"pakje echt geweldig en haar momentje was toch wel grappig ook.

Verder zou Community cancelen echt heel stom zijn, veruit de creatiefste komedie op tv/internet whatever. Kijk alleen al naar die Dean documentaire en die timelines aflevering dit seizoen en ook deze was weer gewoon sterk.

Sterkste lines van de aflevering komen trouwens toch echt van Annie:

Annie: I'll be at the movies with my boobie
Troy: You're not taking both of them?
Annie: Well, one is dead
Troy: What?!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Daarom zeg ik ook, geef Troy en Abed een spin-off, en laat de rest af en toe voorbij komen. De dean-documentaire was ik niet zo kapot van, maar van die timeline-aflevering wel. Het is hit en miss met Community dit seizoen en helaas vaker miss dan hit. Ik heb te hoge eisen denk ik.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

AHWA wrote:

Daarom zeg ik ook, geef Troy en Abed een spin-off, en laat de rest af en toe voorbij komen. De dean-documentaire was ik niet zo kapot van, maar van die timeline-aflevering wel. Het is hit en miss met Community dit seizoen en helaas vaker miss dan hit. Ik heb te hoge eisen denk ik.

Ik zie bij u een patroon, u begint vaak erg enthousiast te schrijven over een serie om na 2,3 seizoenen dit enthousiasme om te zetten in negativiteit. Als schrijvers het zo bont maken als bij How I met your mother is dat terecht, maar Community is qua niveau echt niet veranderd t.o.v. de eerste 2 seizoenen. Heeft u niet een korte concentratiespanne

Een hit and miss serie is het altijd geweest, de openingsaflevering van seizoen 1 daar trek je echt geen kijkers mee, ook genereert Community zelden lachsalvo's, maar zoekt het altijd wel naar een originele invalshoek en daar slagen ze prima in.

Ook weer met deze aflevering, iemand stelde dat hij niet van Glee houdt, om 1 of andere reden kijk ik Glee wel en vermaak ik mij daar prima mee, ik vond juist de cynische benadering briljant gedaan, zaken als "Hey, the piano is still playing" en "Gleeee!" van Abed, "who is this" als er opeens een pianospeler aanwezig is en ook het regionals gedeelte was een mooie verwijzing naar het eeuwige geouwehoer over die regionals, sectionals en nationals in de serie Glee.

Enige echte minpunt was de overenthousiaste leraar, dat had iets subtieler gekund.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Geen lachsalvo's?! Ha dat is bij mij wel anders, vind het erg grappig, en ook al is het niet grappig is het altijd nog erg leuk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(Willie) wrote:

(quote)

Ik zie bij u een patroon, u begint vaak erg enthousiast te schrijven over een serie om na 2,3 seizoenen dit enthousiasme om te zetten in negativiteit. Als schrijvers het zo bont maken als bij How I met your mother is dat terecht, maar Community is qua niveau echt niet veranderd t.o.v. de eerste 2 seizoenen. Heeft u niet een korte concentratiespanne

Een hit and miss serie is het altijd geweest, de openingsaflevering van seizoen 1 daar trek je echt geen kijkers mee, ook genereert Community zelden lachsalvo's, maar zoekt het altijd wel naar een originele invalshoek en daar slagen ze prima in.

Ook weer met deze aflevering, iemand stelde dat hij niet van Glee houdt, om 1 of andere reden kijk ik Glee wel en vermaak ik mij daar prima mee, ik vond juist de cynische benadering briljant gedaan, zaken als "Hey, the piano is still playing" en "Gleeee!" van Abed, "who is this" als er opeens een pianospeler aanwezig is en ook het regionals gedeelte was een mooie verwijzing naar het eeuwige geouwehoer over die regionals, sectionals en nationals in de serie Glee.

Enige echte minpunt was de overenthousiaste leraar, dat had iets subtieler gekund.

Als series goed blijven, zoals The West Wing, AD, Friday Night Lights, Greek, dan blijf ik daar enthousiast over, maar als series heel goed beginnen, blijf ik hoge eisen eraan stellen. Te hoog wellicht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet zo gek omdat de kunst is fris te blijven. Wel blij dat er aangehaald wordt dat de eerste aflevering geen PR prijs verdient, want dat is de enige die ik gezien heb en mij ook niet motiveerde verder te kijken. Maar weer op de shortlist.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zoals ik trouwens in het openingsbericht van dit topic schreef:

Flauwe grappen, liegen dat tot wacky sitcom hijinks leidt, slechte bijrollen. Alleen leuk om John Oliver van The Daily Show te zien, maar dat is alles.

Geen aanrader.

Ik moest er dus ook inkomen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jep eerste aflevering is vrij matig. Zelfs de eerste paar (4-6) heeft het nodig om op niveau te komen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Na How to Make It in America maar weer proberen. Nou net de users waar ik het meest van aantrek als het om comedies gaat. Nu Respekked nog en de cirkel is rond. Nu gaat de slijm modus uit .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Respekked wrote:
Community S2 in no time er door heen geknald. Het lijkt zo standaard aan de buitenkant, maar het is zo fris in werkelijkheid. Geweldige comedy, zelfbewust, origineel en Alison Brie
Moet ook bekennen dat ik geniet van Chase. Seizoen 1 viel hij er wat buiten, maar als quasi badguy een geweldige toevoeging dit seizoen. Enige die me soms wat verveelt is Jeong. Die was beter op zijn plaats als senor Chang dan als psycho .

Na AD mijn favoriete comedy.

U vraagt wij draaien .

Ben overigens nog niet heel enthousiast van S3.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als ik klaar ben met Greek, zal ik eens zoeken naar How To Make It In America.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Martijnnn wrote:

Geen lachsalvo's?! Ha dat is bij mij wel anders, vind het erg grappig, en ook al is het niet grappig is het altijd nog erg leuk.

Ja, het is heel erg grappig, maar ik krijg nooit een lachbui, dat is wel anders als ik met een collega een half uurtje Ricky Gervais filmpjes aan het kijken ben, dan is het op een gegeven moment naar adem happen, terwijl ik The office geniaal vind, maar nooit van de bank ben gevallen van het lachen.

Bij Parks & recreation heb ik volgens mij de term rollend op de vloer van het lachen comedy gebruikt, dat is P&R niet en Community ook niet.

Arrested Development is ook zo'n serie en dat is toch 1 van de beste comedy's ooit. Denk dat ik gewoon niet zo hou van de lach of ik schiet comedy's.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Bij Arrested Development moest ik bij de eerste 4 afleveringen soms wel echt heel hard lachen, het werd daarna wat minder maar af en toe zit er nog zon grap tussen waar ik wel heel hard om moet lachen. Ik lach ook niet de hele afleveringen door maar als er 1 of 2 van die briljante grappen in een aflevering zitten en de rest gewoon leuk is ben ik tevreden.

Zelfde geldt eigenlijk voor Community, altijd leuk om naar te kijken en soms heel erg grappig.

danny4826

• 79 messages
  • 113 votes

Okee beste community liefhebbers!

het is natuurlijk keihard balen dat er nu een pauze is ingelast. Vaak betekent dat niet veel soeps voor de serie Nu heb ik wel een vraag voor jullie: Hebben jullie suggesties (series, films) die op deze serie lijken qua humor of verslavingsgevoeligheid?

Ik ben nu the Walking Dead aan het kijken en ben van plan Breakng Bad ook te doen, maar iets geniaals als Community wil ik ook wel kijken!

Ik kijk nu, heb gekeken:

big bang theory

How i met your mother

californication

misfits

coupling

two and a half men

dexter

chuck

en nog meer...

Bij voorbaat dank!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Arrested Development toch wel de beste vergelijking.

Verder voor Komedies met pop culture referenties, of die gewoon een tikje vreemd zijn:

Spaced

Flight of the Conchords

Dead Like Me

Pushing Daisies

Twitch City (oude Canadese serie uit de jaren 90)

Kids in the Hall: Death Comes to Town

Stella (2005)

The State (oude MTV show)

Sannz

• 30 messages
  • 0 votes

The League. Niet vergelijkbaar met Community, maar gewoon de beste comedy serie van de laatste jaren. Ook Parks & Recreation is erg leuk.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Arrested Development en Scrubs! (vooral die laatste heeft bizarre momenten!) En je hebt 8 seizoenen dus genoeg te kijken

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Archer mag hier ook wel bij

danny4826

• 79 messages
  • 113 votes

Okee mensen hartstikke bedankt voor de suggesties! Ik ga nu een aantal series overwegen.... Scrubs had ik al helemaal gezien en is inderdaad geweldig! The League ken ik vooral door dit hilarische filmpje (verder niet gezien ofzo):

YouTube - "The League" Birthday Song (Jon Lajoie)

Jon laJoie is echt geweldig! Check vooral zijn youtube kanaal!

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Al een tijdje kijk ik deze serie als ie langskomt op comedycentral. Smaakte naar meer. Dus nu maar echt begonnen om de serie in volgorde te kijken.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

De tijd dat ik moest wachten om te beginnen met het nieuwe seizoen duurde me toch wel lang. Ik heb het echt gemist en dat heb ik niet veel met series.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Zo, ik heb nu alle afleveringen die tot nu toe uitgekomen zijn bekeken van het derde seizoen. En ik moet zeggen dat alleen die Glee parodie de minste aflevering was. Ik heb het niet zo voor theater serie's of afleveringen.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Klaar. Beste comedyserie ever. Ik hoop op zo snel mogelijk nieuwe afleveringen. Maar zo lang kan ik niet wachten, dus dat betekent dat ik maar es aan een nieuwe serie begin. Jullie hebben me nieuwschierig gemaakt naar Arrested Development, ik waag een poging.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zeker doen, want dan zul je zien dat het nog beter kan dan Community.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

"Giancarlo Esposito – Gus Fring from Breaking Bad and the "Magic Mirror" on Once Upon a Time – will be guesting on an upcoming episode of Community. "

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Terug vanaf 15 maart. Cool, cool.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.