• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Community

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

six seasons and a movie!

Edit: Vreemde suits daar, dat ze de show weer op t zelfde slot gooien, dat werkte eerst ook zo goed...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Je moet het ze nageven, origineel blijft het zeker.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

De slimste programmeurs in Amerika brengen eindelijk Community weer terug. NBC zou NBC niet zijn, als ze niet zoiets zouden hebben van "ach, Community erin Parks & Rec eruit, voor een maandje". Goed gedaan jongens, gaat lekker!

Deze return aflevering is niet geweldig, maar het is leuk thuiskomen. Een paar toffe meta opmerkingen en Abed & Troy die "normaal" doen. Had allemaal wat grappiger gemogen, maar fijn dat de serie weer terug is.

En die "AH AH AH AH" van Abed, gevolgd door de blikken van de rest

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Community is de enige comedy serie die ik kijk, dus ben erg blij dat het weer terug is. Veder vond ik het een zeer geslaagde return met een paar leuke scenes tussen Jeff en Britta.

Jeff: 'Somebody tell Britta what an Analogy is.' Britta: 'I know what it is, It's like a thought with another thought's hat on.' En dan Jeff's hoofd, prachtig.

Die met Abed was ook geweldig ja: ' Ah, Ah, Ah, Ah, Ah, That's the noise people make when they're offended in all the movies that Annie rents' Annie: 'Ah'

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het leek een matige aflevering te worden, en dat werd nog net voorkomen door het briljante duo Troy en Abed. De rest is voor mij bijzaak geworden.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Best wel een matige aflevering. Komt waarschijnlijk omdat het te veel over Shirley ging , die toch wel de saaiste persoon is in het serie.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Fijn dat het terug is maar sluit me aan bij de bovenstaande twee. Matige aflevering.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

De beschrijving van de nieuwe episode klinkt wel weer heel vet. Iemand al gezien?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Goeie aflevering, wel wat flauw. Een goeie group effort, maar vooral Jeff centered, al was Abed ook erg belangrijk in t geheel. Van Chang gaan we nog veel zien, waarschijnlijk volgende week al en eerlijk gezegd kan ik niet wachten. Zag er bizar uit. Aardige rebound na de slappe aflevering van vorige week.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik mis de Pierce uit S01 steeds meer... Jammer dat het de pispaal is geworden van de group.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Beter dan vorige week, vooral toen de dean Jeff met zijn zonnebril zag.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

313 is een beetje een setup aflevering naar volgende week waarschijnlijk, maar erg sterk. John Goodman is er weer, Garreth, Pop Pop en best een vreemde manier van product placement voor Subway. Vond Pierce ook aardig sterk deze keer trouwens en hij had zeker de leukste opmerkingen.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Ja, Pierce was eindelijk weer leuk . Ik hoop dat de volgende aflevering een beetje zoals de paintball afleveringen worden van vorige seizoenen.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Leuke aflevering maar had toch wel wat meer verwacht van deze aflevering na zo een goede set-up van vorige week.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prima aflevering deze week, origineel als altijd. De onvoorspelbaarheid is Community's sterkste kant. Plus die superdroge snarky delivery van Joel Mchale.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Eerder die narrator (Keith David uit The Cape) en de styling, dat er een superduffe docu van maakte. Erg melig. Dan ook al die rare zelfverzonnen woorden, Changtertainment en vooral Ferris Buellerian . Nog wel een aantal meer toffe verwijzingen en gags, dus ik zal de aflevering zo dadelijk nog eens bekijken.

Dit zijn wel het soort 'speciale' afleveringen waar Community soms in uitblinkt ja. Nieuw publiek winnen ze er niet mee. Nog een paar van dit soort afleveringen en de cancellation lijkt logischer dan neen nieuw seizoen. Volgende week zal het allemaal weer een stuk normaler zijn, wat is normaal op Greendale, maar dit was geweldig.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Vreselijk hoe deze serie is afgegleden na een sterk openingsseizoen. Aflevering van deze week halverwege afgezet. Hier valt echt niet meer naar te kijken.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ik vond em weer heerlijk .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

315, Een beetje zo'n lowbudget aflevering, waar het meer draait om de dialoog dan bizarre gebeurtenissen. Het niveau van vorige week wordt natuurlijk niet gehaald, maar vond de dialogen toch wel vrij sterk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

315. Annie, subdue your guest.

Dit vond ik dan wel weer een geweldige aflevering.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hij was wel leuk, maar ik hou vaak meer van de epics.

Toch, Abed: I need help reacting to something,

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Haha, ja die was ook briljant.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Ik vond 315 een van de leukste afleveringen ooit, er gebeurde niet heel veel bijzondere dingen maar de grappen en oneliners waren briljant. Vooral die van Abed en zijn reactie inderdaad

314 was weer zon typisch originele community afleveringen, ook al zo leuk.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

316 is de beruchte Dreamatorium episode van dit seizoen. Een zwaar weirde aflevering, met Abed in full on autisten modus. Gek genoeg kon ik zijn "zorgen" wel begrijpen, maar de rol van Annie is deze keer zwaar sweet en het werkt gewoon geweldig. Verder zal ik niet te veel vertellen, gewoon genieten!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Haha, was dit nou Law & Order? Ben niet zo thuis in die crime series.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Jah , en een klein beetje the wire.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Castle zag ik ook wel terug, in Annie vooral. Leuke aflevering wel, maar teveel eenzijdige parodie. Meestal als de serie een parodie doet, weten ze dat ook te overstijgen, door er allerlei leuke dingen mee te doen. Hier vond ik dat iets minder goed gelukt.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Moest even wat inhalen was bij episode 11 van dit seizoen en ben nu weer bij. Zitten echt een paar geweldige afleveringen tussen. Die Law en Order episode en Pillows and Blankets echt geniaal dat is gewoon community.

Sounds like this has been a game-changing day for all of us. I almost sat on my balls. But on the last second a made an adjustment.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Sjonge, Community heeft zich behoorlijk goed herpakt in S3 seizoenshelft 2. Was een beetje afgehaakt (mede door de winterstop), maar paar eps. achter elkaar gekeken en het is allemaal toch weer van komisch hoog niveau. En die Dreamatorium aflevering ook bizar (goed). Kudos dat ze het hebben gedurfd zoiets te maken terwijl het cancellation spook nog immer op de loer ligt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.