- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Look! Tiny riot gear! AAWWWWWW! 
Blijf het geweldige serie vinden, uniek in z'n soort. De (zelf)referenties vliegen je om de oren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
317 was goed, vooral Abed en Troy als good cop, bad cop. Ketchup is a condiment! 
318 was iets minder, maar nog steeds best out there.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
en Again draait NBC zichzelf de nek om. Naar alle waarschijnlijkheid krijgen alle komedie series een 13 episode run, (Community, Parks&Rec, 30 rock, The Office) in plaats van 22. Doen ze goed, want er staan natuurlijk tig shows te dringen die nog veel beter zij dan wat ze nu hebben. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vind ik op zich niet zo erg. 22 afleveringen Community is te veel hit and miss. 13 lijkt me hit na hit na hit.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
mja, maar dan moet de serie dat ook kunnen. 22 eps. geeft ze de ruimte om er eens een miss in te gooien, zit er bij die 13 eens een miss, valt het sneller op.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is ook weer waar. Ik ben allang blij dat de stekker er niet uit gaat, want qua originaliteit is Community ongeevenaard op dit moment.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mja, das helaas nog niet zeker. Er staan nog een aantal series op uncertain en volgende week is al Schedule Presentation. Zou het wel vreemd vinden als ze de serie eruit knallen, maar ergens ook te begrijpen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Momenteel bezig met mijn comedy run, ook Community maar weer oppakken. Was totaal niet onder de indruk toen (maar dat waren nog maar de eerste eps).
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ben wel eens met AHWA's hit 'n miss verhaal. Maar de 'hits' zijn wel echt 'kneiters'. Gewoon even doorzetten dus NW.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Thanks voor de feedback. Als jij en AHWA zeggen dat de payoff de moeite waard zijn geloof ik het wel. Grote kans dat ik het dan ook zo ervaar.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik was in het begin ook niet enthousiast over Community, maar toch doorgezet, en er zitten de eerste twee seizoenen heel veel parels in. S3 is overall wat minder, maar Remedial Chaos Theory is dan wel weer zo'n briljant aflevering, die je zelden tegenkomt in het comedygenre. Genoeg reden dus om door te zetten.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
S3 is inderdaad wat minder begonnen maar heeft zich zo lekker herpakt. Echt geweldige serie
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
definitieve renewal voor S4, 13 episodes. Coolcoolcool!
319 was weer bizar. Een vervolg op die verzonnen flashback aflevering, soort van. Wel anders en naar mijn mening ook nog wat beter. Sterk!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Haha die 'uitleg'-scene is echt geweldig. More lithium? Na, wanna see how one of them reacts on losing a pen. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Heerlijk om de normale stem van die gast te horen ook. 
Fantastische aflevering weer. Eigenlijk een hoog tempo aaneenschakeling van bizarre, sketches van maximaal 30 seconden.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Iemand enig idee of de Engelse import dvd van seizoen 1 Engelse ondertiteling heeft?
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Jup, English [for the deaf and hearing impaired].
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
dat is wel andere ondertiteling dan normaal. Hearing impaired zitten dan wel altijd dingen tussen als "door closes" enz?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Jup, English [for the deaf and hearing impaired].
Yes! Dank je. 
dat is wel andere ondertiteling dan normaal. Hearing impaired zitten dan wel altijd dingen tussen als "door closes" enz?
Dat vind ik nooit zo erg. Daar lees ik makkelijk overheen. Ik ben al lang blij dat er Engelse subtitels bij zitten, zeker bij een serie die draait om dialogen is het altijd fijn om mee te lezen wat de personages zeggen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die laatste ep was dan wel weer erg goed, Community lijkt z'n ritme weer gevonden te hebben. Al die flashbacks waren geniaal...en uiteraard Troy And Abed in the Morning! Nights...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
"NBC president Robert Greenblatt held a conference call where he confirmed that creator/showrunner Dan Harmon had not yet signed on for the new season."
Tsjah, laten we maar hopen op het beste.....
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik las ook al dat Community naar de vrijdag was verplaatst. Dat is de laatste stap voordat het gecancelt wordt.
Denk dat die 13 afleveringen van season 4 de laatste gaan worden.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Het is een blok met Grimm, Community en Whitney. De bedoeling is dat mensen inschakelen bij Grimm en dan door met Community. Uiteraard zappen mensen dan weer weg bij Whitney, maar het is geen slecht plan. Plus dat ze nu niet meer tegenover TBBT staan, wat sowieso een slimme zet is.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zo en dan wordt Community afgesloten met 3 episodes op 1 avond. 3 ja. Een beetje veel en je zou denken dat NBC ze er doorheen knalt, omdat het moet. Toch lijkt dat niet logisch, dus misschien toch een bewuste keuze?
Geen idee, maar we zijn dus klaar met het seizoen. Aflevering 1 van de finale heb ik gezien en tsjah: Deze hadden we nog niet gehad.
Na alle vreemde episodes is dit de meest logische volgende stap. Het werkt! Hoewel je wel echt fan moet zijn van het "genre" om de meeste grappen te snappen.Oja en dit is de aflevering van meneer de boze drugsdealer uit Breaking Bad
.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Zo en dan wordt Community afgesloten met 3 episodes op 1 avond. 3 ja. Een beetje veel en je zou denken dat NBC ze er doorheen knalt, omdat het moet. Toch lijkt dat niet logisch, dus misschien toch een bewuste keuze?
De huidige seizoenen van The Office en Parks & Recreation waren vorige week afgesloten, dus twee vrije plekken die ze dus hebben opgevuld met leftover Community.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Geniaal weer verdomme, echt als je denkt dat ze je niet meer met de gekste dingen kunnen verrassen gooien ze dit op je bord.