- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@Jacobine: Ja, dat is inderdaad logisch.
Het was een klein beetje overkill, deze 3 op 1 avond, maar heb ze zelf maar verdeeld over 2 dagen. Komt erbij dat het verre van throwaway materiaal was. Sterke afsluitende reeks episodes. De finale was wel zo ontworpen met een cancellation in mind, leek het wel. Aardig veel closure, betreffende het hele seizoen.
Edit:
Community creator Dan Harmon will no longer serve as the series’ showrunner, The A.V. Club has learned from Sony Pictures Television, which produces the show. Taking his place are David Guarascio and Moses Port, who recently worked on ABC’s Happy Endings and ran Aliens In America, The CW’s 2007 coming-of-age sitcom. Harmon will remain a consulting producer.
Slordig van NBC/Sony. die de man blijkbaar liever kwijt willen, want hij is zelfs nooit gevraagd voor een nieuw seizoen. Schrijvers achter Happy Endings nemen dan wel over, wat wel goed kan uitpakken alsnog.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Die computergameaflevering is een van de beste van de serie en de twee afsluiters mogen er ook wezen. Community cancellen zou een misdaad tegen de menselijkheid zijn.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Mwah, ondanks dat het nog van behoorlijk niveau is drie seizoenen in heb ik een gevoel dat ik het niet echt zou missen als Community plots van de lucht gehaald zou worden.
Misschien niet echt van benut voor een sitcom als deze maar had 't interessanter gevonden als het geheel ergens naartoe zou werken, hoelang kunnen deze outcasts nog in college blijven?
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Nog 3 jaar toch, want werd in de laatste reeks afleveringen dat niet ergens aangehaald.
Ik heb die laatste 4 er in 1 ram doorheen geknald, man wat een niveau, wat een serie en ook al zit er af en toe een mindere aflevering tussen dit is voor mij by far de beste en originele comedyserie ooit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Origineel zeker, maar kwalitatief gezien haalt de serie het niet bij Arrested Development.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Das dan ook wel erg hoog gegrepen. Ik kan wel makkelijk zeggen dat ik dit de leukste comedy vind sinds A.D., zonder dat niveau inderdaad te halen
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Mwah AD had ook zijn minpunten, vooral dat gegoochel met zijn broer vond ik vervelend en AD heeft ondertussen ook een cultstatus wat vrijwel altijd betekent dat men het beter doet voorkomen dan het daadwerkelijk was, topserie, maar een serie die zo absurd is en waarbij je denkt dat het niet absurder kan en dan toch nog weet te verassen wint het op zijn sloffen en dat heeft Community.
Maar goed ik ben ook wel een sucker voor rariteiten, Better off Ted vond ik ook al zo briljant en toen daar de "firesquirrel" voorbij kwam pleurde ik letterlijk van de bank, enige keer dat ik dat heb gehad bij een comedy.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Origineel zeker, maar kwalitatief gezien haalt de serie het niet bij Arrested Development.
Vind jij natuurlijk. Misschien vind een ander AD geen zak aan? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens met AHWA (denk dat iedereen met flinke bagage wat betreft comedy tot dezelfde conclusie komt). Bijna klaar met S1 maar het is niet meer dan leuke middle of the road komisch voer.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Het is natuurlijk alles behalve middle of the road. Met niets te vergelijken dit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Qua concept misschien niet, qua niveau wel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Qua originaliteit is Community toch echt bijna onovertroffen. 320, die 8bit computeraflevering is werkelijkwaar zo ongelofelijk awesome en briljant. Van Abeds cool-cool-coolbaby's, tot Britta's geklungel, van Pierce z'n onkunde, naar Jeff z'n haar, van Annie en Shirley bij de wapensmid, en misschien wel het tofste: Troy z'n constante sprongen.
Beste aflevering van Community na Modern Warfare.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ja echt heel vet. Die eerste scène dat Pierce nog links tegen de muur aan 'stond te lopen' kon je me echt oprapen. En 'Gus Fring' die constant zijn brilletje omhoog drukt
. Community is zowel in concept als uitwerking middle off the road. Lekker de weg kwijt die gasten.
Alleen staat originaliteit niet elke Community ep. gelijk aan grappig. Maar dat vergeef ik ze graag als afleveringen als 3.20 blijven komen. Ik vrees het ergste met Harmon weg als showrunner.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Dan Harmon is echt een baas.. Die antwoorden ook in z'n interviews 
Zonder Dan wordt het helemaal niks vrees ik.
Begin van het einde.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Episode 123. Haha, zwaar briljant
. Geniaal. Echt jammer dat de kwaliteit zo verschilt maar als het goed is is het wel heel erg goed. Dit is het beste wat ik ooit op comedy gebied ben tegen gekomen. Nice. Hopelijk heeft seizoen 2 en 3 nog veel meer van dit hoge niveau.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
seizoen 2 is veel consistenter qua kwaliteit. Uiteraard niet allemaal zo goed als Modern Warfare, maar het niveau gaat in veel gevallen zeker omhoog.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat is voor mij al genoeg Inland. Het is allemaal al behoorlijk al vond ik het in dit seizoen hit or miss maar als de serie uitschiet schiet het ook heel goed uit. Als de serie in seizoen 2 al progressie maakt dan zit ik misshcien straks op hetzelfde appreciation level als jullie
. 123 heeft me al een kleine fan gemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar zal ik pas over een paar weekjes, maar toch een fijn vooruitzicht. Kan me erg moeilijk voorstellen dat ze over Modern Warfare heengaan maar geloof je wel
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Van het afsluitende drieluik was 320 verreweg het best, maar ook 321 en 322 mochten er zeker wezen. Heerlijk die delivery van Troy tegenwoordig.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
http://insidetv.ew.com/2012...
6 nominaties voor community.
(verwijderd)
-
- 720 messages
- 0 votes
Community is echt heel goed, vind ik.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
de geruchten gaan alweer rond dat de serie is teruggetrokken voorlopig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goede move van NBC, en zeer goed nieuws voor Community.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Met zoveel sarcasme mogen er wel wat smileys bij
, anders gaan we nog geloven dat je blij bent met die verplaatsing naar achteren.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Heb je ook een bron Inland Rabbit? Niet dat ik je niet geloof ofzo maar omdat ik er niks over kan vinden.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de bron.