• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.694 votes
Profile

Community

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elke tv show site meldt het. Wel erg vreemd als je het niet kan vinden.

Inland Rabbit wrote:

Met zoveel sarcasme mogen er wel wat smileys bij , anders gaan we nog geloven dat je blij bent met die verplaatsing naar achteren.

Nee ben serieus. Vrijdagavond staat in de states bekend als Death slot, dat is niet meer een garantie voor kijkcijfers en met een niet goed presterende programmering op de solide woensdagavond is het ideaal dat Community achter de hand wordt gehouden. Dat betekent betere kijkcijfers en dus een grotere kans op renewal.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Op Followmytv staat dat de serie op 3 november begint, maar dat is nog niet bevestigd.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Net begonnen aan deze serie, bevalt me erg goed. Zie net dat dit weekend seizoen 4 begint, komt goed uit want denk dat ik zo door de eerste drie seizoenen heen ben.

(verwijderd)

• 720 messages
  • 0 votes

Maar de community bedenker en showrunner Dan Harmon is niet meer betrokken bij de show, ik hoop maar erg dat 't nog steeds zo goed is, want ik denk echt dat dit de beste comedyserie is die ik ooit gezien heb.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Illum Sphere wrote:

Op Followmytv staat dat de serie op 3 november begint, maar dat is nog niet bevestigd.

Als ik IMDB mag geloven begint seizoen 4 op 19 oktober, die datums kloppen meestal wel zeker als ze op korte termijn zijn.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Awesome!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Druk mannetje die Harmon. Hoogstwaarschijnlijk dus 3 nieuwe series in ontwikkeling. 1 voor FUX, 1 voor CBS en Adult Swim

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Goed dat hij in ieder geval nieuw materiaal uit gaat brengen. Wat was eigenlijk de reden van de breuk?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Good news, Human Beings: Community at long last has a return date! Co-star Yvette Nicole Brown announced on Twitter that the cult fave’s fourth season will premiere on Thursday, Feb. 7 at 8pm!

Read More at: http://tvline.com/2012/10/30/community-season-4-premiere-date/#utm_source=copypaste&utm_campaign=referral

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Naja tis tenminste iets.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Damn dat duurt nog wel even...

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Absurd eigenlijk dat men zo met shows om gaat, maar heel fijn dat het toch weer gaat beginnen, daarna stoppen en wachten tot de show mythische proporties gaat aannemen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Absurd? Ze hebben - ook op aandringen van de makers - Community uit het death slot gehaald. Lijkt me zeer reëel.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

U maakt het (onbedoeld) nog absurder; ze stoppen een serie op een tijdslot en schijnbaar kan deze er dan ook weer uit, waarom dan niet meteen het nieuwe seizoen op 7 februari laten beginnen. En het is ook niet de eerste keer dat ze lopen te kloten met Community

Net zoals ik er nog steeds niet achter ben wat de logica is van een serie af en toe een week of 3 (en een week later weer 2 weken, of 1, het is maar hoe de pet staat) plat te leggen, je zou die comedies maar volgens het tv schema volgen, dan word je toch redelijk gestoord.

Beetje net als vroeger toen The X-files per seizoen nog wel eens wisselde van uitzenddag, sommige zaken uit het internerloze tijdperk zijn mooi, maar series kijken is er een stuk leuker op geworden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als discussie een beetje een vruchteloze insteek omdat je het alleen vanuit het oogpunt van de kijker bekijkt en niet - als enige relevante - vanuit het oogpunt van het netwerk. Een programmering als publieke zender vaststellen is niet zo makkelijk. Spelen teveel factoren mee, vooral met de onzekerheden die de doordeweekse programmering van NBC op dit moment heeft.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

U bedoelt toch niet daadwerkelijk dat de kijker geen relevante factor is bij een televisiezender?

Daar zit toch ook het grote probleem bij Community; te weinig kijkers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Omdat Community op het death slot zat (vrijdagavond). Juist daarom alleen maar logisch waarom NBC Community achter de hand hield. Hun weten ook dat de fanbase van Community best aanzienlijk is. Tuurlijk is de kijker relevant, maar de gemiddelde kijker wil z.s.m. de serie zien en denkt niet na wat er eventueel het beste voor de serie en de kijkcijfers is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chevy Chase stopt met Community. Ik denk niet dat niet veel mensen hem zullen missen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

klopt. Zijn meest memorabele optredens waren voor mij de Eartha Kit quotes en in de docu aflevering als Pillow Man, verder is ie gewoon niet echt nodig in de groep. Al moet er wel iemand anders dan de pispaal worden. Meer Chang?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik kan altijd wel genieten van Pierce. Beetje jammer, maar als je leest waarom dan is het wel begrijpelijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Toch was zijn storyline met de game in Digital Estate Planning een hoogtepunt voor Communit.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Vond Chevy toch altijd meer dan redelijk, veel beter dan bijvoorbeeld Shirley.

Verheugde me erg op seizoen 4 aangezien het voor mij de leukste nog bezige comedy is (los van terugkeer Arrested Development die nog wel wat kan bieden), maar met het vertrek van Chevy, Harmon & dat eeuwige gedoe met uitstellen van die serie weet ik echt niet wat ik er nog van moet verwachten.

Vind overigens Happy Endings ook wel ok, daar halen ze de vervangers voor Harmon volgens mij vandaan dus hoop nog altijd op veel moois.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik heb heel weinig hoop voor seizoen vier. Maar als het toch goed wordt, dan mogen ze er een einde aan breien. Hele goede serie, maar soms is stoppen op het hoogtepunt beter dan wegrotten en uiteindelijk gecanceld worden.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

Toch was zijn storyline met de game in Digital Estate Planning een hoogtepunt voor Communit.

Dat muur-lopen

Stiekem heeft Pierce best veel moois toegevoegd aan Community.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vond S1 en 2 hartstikke grappig, maar S3 valt voorlopig tegen. Toch nog een juweeltje:

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Malcolm McDowell (beter bekend als de hoofdrolspeler Alex uit één van de beste films ooit gemaakt, A Clockwork Orange) heeft een rol in de eerste en tweede aflevering als leerkracht historie. Een andere (en betere) reden om niet te kunnen wachten op het vierde seizoen, al zei ik eerder dat ik weinig hoop had.

Bron: Malcolm McDowell and Chang Go Mano-A-Psycho on Community - IGN

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Naomi Watts wrote:

Omdat Community op het death slot zat (vrijdagavond). Juist daarom alleen maar logisch waarom NBC Community achter de hand hield. Hun weten ook dat de fanbase van Community best aanzienlijk is. Tuurlijk is de kijker relevant, maar de gemiddelde kijker wil z.s.m. de serie zien en denkt niet na wat er eventueel het beste voor de serie en de kijkcijfers is.

Beste voor de serie is in ieder geval niet dit gekloot, maar gezien uw reacties in andere threads verbaast het mij niet dat u vind dat alles om een serie heen ook best belangrijk is, terwijl het mij inderdaad geen hol kan schelen of iets is opgenomen met een 16 mm camera of niet.

Beste voor de serie is dat er duidelijkheid is en er geen concessies gedaan hoeven te worden, Ik hoop dat het vierde seizoen weer sterk wordt, maar na al het geklooi er omheen zou het wel eens tegen kunnen gaan vallen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.