- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Community
Community
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jep leuk. Nadeel is dat ik nu toch seizoen 4 moet gaan kijken en dan hopen op een glorieuze terugkeer op hoog niveau bij seizoen 5. Dat zal inmiddels toch wel de laatste zijn toch? Of krijgen we echt 6 seasons and a movie? 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Eindelijk dan seizoen 4 afgekeken. Duurde lang, was een tijdje terug gestopt na aflevering 7, omdat ik eigenlijk alleen episode 5 leuk vond so far van seizoen 4. Gister weer begonnen met aflevering 8 en die vond ik wel weer gewoon dikke prima net als de rest van het seizoen!
Beetje zonde dat ik gestopt was bij aflevering 7 dus..
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ben weer opnieuw aan het kijken en wat is dit toch een geniale show! Ik lig soms echt helemaal dubbel. Misschien toch wel een van de beste comedy series die ik ken! 
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
In deze link staat dat Donald Glober, Troy, maar voor 5 afleveringen terug komt voor het 13 afleveringen durende 5de seizoen. Iets wat ik best wel jammer vind, want Troy en Abed waren samen altijd baas!
Chevy Chase, Pierce, komt waarschijnlijk helemaal niet meer terug. (Maar dat was al langer bekend?) Iets wat ook best wel jammer is. Hij zorgde altijd voor goede en grappige situaties!
Het 5de seizoen gaat waarschijnlijk op 10 mei in première, wat dus nog best lang duurt helaas.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Jammer dat ze dan nog doorzetten. Seizoen 4 was al niet te best en nu nog een reeks zonder Pierce en Troy (al zijn het 8 afleveringen) lijkt me 3 keer niets.
(verwijderd)
-
- 720 messages
- 0 votes
Jammer dat ze dan nog doorzetten. Seizoen 4 was al niet te best en nu nog een reeks zonder Pierce en Troy (al zijn het 8 afleveringen) lijkt me 3 keer niets.
Seizoen 4 was niet al te best omdat Dan Harmon er niet meer was. Hij is het creatieve brein achter S1-S3, en ik vind hem belangrijker dan welke acteur/karakter ook. Ik denk eigenlijk dat S5 weer gaat rocken als vanouds.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ga Troy wel missen, Pierce is al 2 seizoenen niet echt meer grappig, terwijl hij mijn favoriet was in de eerste 2 seizoenen
Niet echt een gemis voor mij dus... maar dat Troy weg gaat wel 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 1 van seizoen 1 gezien. Leuk! Dat smaakt naar meer, dus de komende tijd zit ik goed.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Aflevering 1 van seizoen 1 gezien. Leuk! Dat smaakt naar meer, dus de komende tijd zit ik goed.
Zeker
Veel plezier ermee!
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Seizoen 5 start op 2 januari!
Ben benieuwd. Nog steeds zwaar teleurgesteld dat Donald Glover weg gaat. Benieuwd wat voor invloed dit heeft op de serie. En wat gaat er gebeuren met Abed?
Ik kan in elk geval niet wachten! Wel hopen dat ze het niveau van seizoen 1,2 en 3 weer kunnen halen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Dat lijkt nog zo ver weg
Ik hoop dat Harmon het weer leuker kan maken dit seizoen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke serie, vermaak me er best wel mee.
Die imitatie van Christian Bale's Batman in seizoen 1 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Leuke serie, vermaak me er best wel mee.
Die imitatie van Christian Bale's Batman in seizoen 1
Erg grappig inderdaad, dan moet je dit filmpje ook wel zien als je dat nog niet hebt gedaan.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Jonathan Banks gaat een docent spelen in community. Volgens wiki komt ie zelfs in 11 afleveringen voor.
Hij speelde geweldig in Breaking Bad en kan zeker van toegevoegde waarde zijn voor community. Zeker na het (half) weg vallen van Donald Glover en Chevy Chase. Goed nieuws in mijn ogen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pierce die in seizoen 1 bij een spelletje raad-de-tekening een windmolen moet tekenen en dan per ongeluk een Nazi Swastika teken tekent 
Ik kwam niet meer bij, hahaha.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 1 en 2 afgekeken. Erg vermakelijk, met de vele referenties en grappen. En wat is Annie ongelofelijk sexy zeg.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
http://cdnl.complex.com/assets/CHANNEL_IMAGES/POP_CULTURE/2012/10/content/ebaum1.gif
Er is nog een leuker gifje, maar die is niet zo netjes 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De slotaflevering van seizoen 2, als ze zoent met Abed, helemaal onder de rode verf....toen zag ze er zo enorm leuk uit. Maar ze is sowieso een schoonheid. Ze heeft ook een heel schattig gezicht, niet onbelangrijk.
Plaats dat minder nette gifje eens.... 
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Er zijn er wel meer die leuk zijn te vinden als gif, waarvan 2 vrij schunnig zijn inderdaad;)
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Die is inderdaad super mooi!
Hier de promo van season 5!
Can't wait
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Hier de trailer van season 5! Looking awesome and very dark! 
Een uur durende première dat is best wel fijn!
Trailer is anders dan ik gewend ben van community, maar het ziet er enorm leuk uit. Beloofd een goed seizoen te worden als je het mooi vraagt. Heerlijk over the top!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Six seasons and a movie. Dan Harmon is terug. Ik wil t wel weer proberen. S4 nog t aangluren waard? Ben bij 4.3 gehaakt.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
S04 moet je laten voor wat het is, is niet de moeite waard.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Er zaten leuke stukjes in, maar veelal was het matig. Denk ook niet dat er veel in S5 wordt terug verwezen naar S4. Ik zou ze inderdaad aan de kant laten liggen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
S04 moet je laten voor wat het is, is niet de moeite waard.
Waarom zou je een seizoen overslaan? Ik zit momenteel in seizoen 3, maar ga seizoen 4 ook zeker kijken, of het slecht of niet is.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Het voegt weinig toe, sterker nog; het doet afbreuk aan de opgebouwde krediet van Community. Tevens hoef je seizoen 4 niet te kijken om seizoen 5 te kunnen begrijpen, dit was ook niet het geval met de overige voorgaande seizoenen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Haha, die trailer is dan wel weer tof. Heel meta ook die opmerking van Troy over Scrubs
.
Ben ook na 401 afgehaakt, maar wie weet. Ik lees hier wel of S5 het oppikken waard is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanavond in Amerika de start van seizoen 5 met 2 afleveringen. Morgen kijken dus.
Zelf loop ik sinds deze week helemaal bij. Seizoen 1-4 volledig gezien in de afgelopen maanden. Ik heb de serie nooit gevolgd tot aan een tijdje terug, dus ik heb er ook nooit nieuws van gelezen. Seizoen 4 viel ieder geval aardig tegen, maar als ik dan lees dat de producers van seizoen 1-3 er niks mee te maken hadden, dan valt het kwartje meteen ja. Maar ik lees ook dat ze wel weer seizoen 5 maken, dus dat is zeer goed nieuws. De leukste seizoenen vond ik 2 en 3.
Ik lees ook dat ''Pierce'' de serie heeft verlaten na onenigheid met de producers over de weg die de serie in is geslagen. En ook over zijn personage. Ik geef hem volledig gelijk. De serie sloeg met seizoen 4 de verkeerde weg in en de personages, zeker die van hem, werden ook wel wat verpest. Het werd erg stereotype en flauw, maar tevens ook veel te overdreven en met de focus op verkeerde zaken. Seizoen 4 kende ook nauwelijks een hoogtepunt of genialiteit. Er werd heel erg geteerde op de geweldige Alison Brie, die heerlijk sexy, scherp en grappig is als Annie. Goddank zit zij er nog wel in, anders was ik gestopt met kijken. Maar het stoppen van Chevy als Pierce is wel doodzonde, aangezien hij de enige in de groep was (nouja, samen met Shirley) die tegengas gaf aan de rest, die meer op elkaar lijken. Zeg maar oldies tegen de hipsters. Ik hoop dat die balans wel een beetje aanwezig blijft. Maar ik hoop dat Pierce ook weer terug kan keren, in dit seizoen en anders in de volgende.
Community seizoen 1-3 is ieder geval erg grappig en scherp. Hopelijk haalt s5 dat niveau ook weer. Morgen maar eens bekijken wat seizoen 5 waard is.