• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Married with Children

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Morgen de DVD's halen

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

hij lag gister al bij de freerecordshop

ik had hem al besteld bij bol.com, dus ik krijg hem vandaag opgestuurd.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Jaaaaaa ik heb ze binnen

ik zal straks even kijken wat de extra's zijn.

kelly op de cover van seizoen 8 met dat korte haar

Edit:

Extra's zijn:

Best of bundy (een oude man vertelt aan de hand van fragmenten het verhaal van de bundy's)

My Favorite Bundy (de cast vertelt wat hun favoriete afleveringen zijn)

die boxcover van seizoen 9 is ook vet, met allemaal info over no'mam. er staat wie er lid zijn en wat info over hun. Wat de afkorting is van no'mam en nog wat tekst erbij. en de 10 regels van no'mam (terwijl ze maar tot 9 komen)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jihaaa heb ze ook, net bij mediamarkt gehaald!

Afzetters trouwens bij een andere zaak, zag ze liggen voor 29.99 p/s terwijl mediamarkt ze voor 25 euro p/s verkocht.

Ga zo lekker een paar afleveringen kijken!

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

The Oceanic Six wrote:

Jihaaa heb ze ook, net bij mediamarkt gehaald!

Afzetters trouwens bij een andere zaak, zag ze liggen voor 29.99 p/s terwijl mediamarkt ze voor 25 euro p/s verkocht.

Ga zo lekker een paar afleveringen kijken!

bij Free Recordshop 24.99 en ik heb een free id kaart dus 10 % korting, en heb dus voor beide boxen samen €45 betaald.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik 50 voor de 2 seizoenen, maar schandalig dat Van Leest Compact Discs ze voor 5 Euro per seizoen duurder verkoopt

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

gister een paar afleveringen gezien, seizoen 8 is ook weer top. Silicon Madness Night at the Nudie Bar, Tonight? Damn!!

waar ik wel bang voor ben, dadelijk brengen ze een monsterbox uit met alle seizoenen en zetten ze daar veel meer extra's op (deden ze volgens mij ook bij friends). Want er zijn nog genoeg documentaires van mwc daarnaast zullen ze vast nog wel ergens een groot pak bloopers hebben en dan zullen er vast ook nog wel een stappel programma's zijn waar de cast is geweest (bijv: oprah en the tonight show)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik 50 voor de 2 seizoenen, maar schandalig dat Van Leest Compact Discs ze voor 5 Euro per seizoen duurder verkoopt

Waarom schandalig? Dat is toch de vrije markteconomie? Je bent niet verplicht om ze te kopen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb gister 5 afleveringen gekeken, vanavond weer een stel kijken! Echt, te leuk blijft die serie.

En tuurlijk mag je ze verkopen voor wat je wilt, maar ik vind het wel oplichterij. Als er geen MediaMarkt in de buurt was geweest, was ik gedwongen om in totaal 10 euro meer te betalen...

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

afgelopen zaterdag een MWC marathon gehouden van 19 uur tot 3 uur snachts afleveringen van seizoen 5.

Wij moeten nog heel wat kijken, want van S1 hebben we nog niet alle afl. gezien en S2 en 3 nog helemaal niks evenals S6,7 en 8.

Ik ben blij dat ik pas sinds kort(nov 2006) MWC ben gaan aanschaffen, omdat de serie een paar jaar geleden voor de zoveelste keer op herhaling was op sbs en ik er toen een beetje genoeg van had, vandaar dat wij nog ver achter liggen met het kijken van de dvd's maar is wel leuk dat je lekker kan blijven kijken als je nog zoveel afleveringen in voorraad hebt en 15 maart komt S10 alweer uit.

Ik hoop dat er op s10 of/en 11 een hoop extra's staan en het liefst veel bloopers.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe klinkt goed! Ik ben ergens nu rond de 12e aflevering van seizoen 9. Had de laatste 2 dagen te weinig tijd, slechts 1 per dag toen gezien. Vanavond weer heel wat meer!

Heeeeeeerlijke serie!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

zo dat gaat snel bij jouw, ondanks dat je bijna geen tijd had.

ik ben pas bij afl 8 van seizoen 8. Komt ook door weinig tijd en doordat ik ook andere series volg (24, lost en sopranos). het liefst zou ik ze allemaal achter elkaar kijken, maar zo is ook niet erg als ik deze uit hebt komt seizoen 10 alweer uit

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sorry, ik bedoelde aflevering 12 van seizoen 8 waar ik nu ben

En ik volg ook Lost, Prison Break, 24 allemaal geweldig!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Goddelijke afleveringen gezien, met oa die van YMCA, AL die besneden is en Bud en Kelly die het huis alleen hebben door familiedag van Peggy!

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

in welk seizoen staat de dubbele aflevering waarin Jefferson en Al een schotel op het dak proberen te plaatsen??, was ook hillarisch.

Ik hoop dat het op een van de seizoenen staat die ik al heb, kan ik die straks gaan kijken.

edit

heb het gevonden seizoen 10 afl 226/227, dus nog een maand wachten.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

dat is een hele leuke aflevering ja, net zoals eigenlijk alle afleveringen met die gasten van no'mam.

(afbeelding)

toen ik in dat boekje was aan het kijken, zag ik dat een van mijn favoriete afleveringen bij seizoen 8 staat.

THE D'ARCY FILES, waar jefferson een spion blijkt te zijn.

verder 2 van mijn favoriete afleveringen bij seizoen 9: AND BINGO WAS HER GAME-O en DIAL B FOR VIRGIN

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

rob-1983 wrote:

toen ik in dat boekje was aan het kijken, zag ik dat een van mijn favoriete afleveringen bij seizoen 8 staat.

THE D'ARCY FILES, waar jefferson een spion blijkt te zijn.

inderdaad een leuke aflevering, Al denkt dat jefferson een spion is en jefferson maakt daar misbruik van, later verteld jefferson dat hij Al alleen maar bang wilde maken, en op het eind van de aflevering kom je erachter dat jefferson wél een spion is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 9 heeft alleen wel weinig No Ma'am nog, gelukkig wordt het na dit seizoen een stuk meer. Zeker met Griff in de schoenenzaak wordt het echt genieten!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

ik denk dat je seizoen 8 bedoelt, want 9 heeft juist de meeste afleveringen.

seizoen 8: 2

seizoen 9: 6

Seizoen 10: 4

seizoen 11: 2

verder heb je ook nog afleveringen als Twiggertje zei met die schotel. het zijn wel die gasten alleen dragen ze daar geen no'mam t-shirt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik bedoelde inderdaad seizoen 8 ja. Tot nu toe heb ik daar 2 aflevering van No Ma'am gezien. 1 over de oprichting en 1 over de groep die de bergen in gaat, op zoek naar een held uit het verleden die hen door de dagelijkse ellende moet leiden. Die was overigens wel grappig

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

He, ben nu met de laatste disc van s9 alweer bezig. Maar niet getreurd, 15 maart alweer seizoen 10 in de shops

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lachen, in seizoen 8 en 9 al 2x een comeback van Steve Rhoades gezien. 1x Was hij zogenaamd een succesvol zakenman, maar bleek hij de chauffeur te zijn, en de 2e keer was hij een schoolhoofd die door Marcy lastig werd gevallen:D

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Haha, married with children, één van de weinige echt grappige amerikaanse komedies.

Ik moest maar eens kijken op marktplaats

omnie

• 63 messages
  • 41 votes

waardeloze serie, echt niet om te lachen in iedergeval niet mijn humor

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vandaag seizoen 10 uit, ik heb hem nu thuis

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

ik ook sinds vandaag, we gaan vanavond de dubbele afl. bekijken "The Hood, The Bud and the Kelly" waarin Jefferson en Al een schotel op het dak proberen te plaatsen.

@omnie

er zijn genoeg series waar IK geen reet aan vind, er is nog nooit een film of serie gemaakt die iedereen goed vond en is maar goed ook want zou saai worden.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik heb seizoen 9 nog niet eens helemaal gekeken. niet dat het zo heel erg is. kan ik dadelijk meteen doorgaan met s10 en daarna hopelijk ook met 11. ik las dat s11 ergens in april in duitsland uitkomt.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

ik heb van seizoen 9 ook maar een paar afleveringen gezien, en van de andere seizoenen ook bijna niks.

ik houd het nu in een schrift bij wat ik gezien heb anders weet ik straks niet meer waar ik gebleven was.

hier komen de dvd's altijd eerder uit als in duitsland.

zie hier seizoen 10 komt in duitsland pas 20 maart uit.

en seizoen 9 is zelfs bijna 3 weken later uitgekomen in duitsland.

zie hier

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

in duitsland komt het 11e seizoen in mei uit:

er gingen geruchten dat MWC s11 niet zou uitkomen, maar gelukkig gebeurd dit wel, zou wel héél erg zijn als ze het laatste seizoen niet op dvd zouden uitbrengen.

zie hier

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Goed nieuws dat s11 gewoon uitkomt. zou ook onzin zijn om alleen dat laatse seizoen niet uit te brengen. dan zal binnekort ook wel op bol.com staan wanneer die in Nederland uitkomt, dat is meestal iets later of iets eerder dan in duitsland.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.