- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Married with Children
Married with Children
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
ik vind married with childeren ook erg leuk, maar dan vanaf jefferson en die maten van al.
het begin, dan doel ik op seizoen 1 en later vind ik nix aan.
een vraagje voor de kenners: welk seizoen is dat al, peggy, jefferson en marcy in een cruiseship zijn met die gilbert?
en sinds welk seizoen zijn de maten van al in de serie, griff, officer dan (die is echt cool), bob rooney (hahaha)??
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
dat van die cruise dat vindt ik ook een vette aflevering maar ik weet niet meer precies welke dat was, volgens mij zat ie ergens bij seizoen 9 of 10.
vanaf seizoen 8 is met no'mam daarbij zijn ook al die maten van Al. jefferson is er al vanaf seizoen 5.
griff komt er volgens mij iets later bij.
een handig site is www.bundyology.com staat alles van married with children.
http://www.bundyology.com/titles.html bij deze link staat en lijst met alle aflevering ook staat er bij waneer wie erbij komt enzo.
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
rob-1983,
thanks voor de link, ik kon het daar eerst niet vinden ... de serie op de cruise, maar even gezocht via google met de naam gilbert gottfried maried with children popte er een aflevering met de naam ... (getrommel) SHIP HAPPENS 1 en 2 Seizoen 9. Ik wil MwC seizoen 7 misschien kopen, die seizoenen daarvoor vind ik niet echt heel grappig. Dus vanaf seizoen 8 is het knallen.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
ik vindt de aflevering al vanaf seizoen 5 helemaal super. Daarvoor ook wel maar toch minder. vanaf seizoen 5 komt jefferson erbij en bud wordt ouder en Al wordt grover. ik denk dat ik seizoen 6 leuker vindt dan seizoen 7. vanaf seizoen 8 wordt het helemaal leuk met no'mam erbij
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
idd ... seizoen 8 is echt cool met no ma'am, die ga ik zeker kopen en seizoen 9 ook, want die afleveringen zoals Psycho Dad zijn hilarisch ,,we are from chicago, we invented violence'' en wanneer officer dan ontmaskerd wordt in de rechtzaal.
seizoen 7 staat onder de kerstboom, ik wou deze als kerstkado. die pagina zal ik op mijn favorieten zetten zodat ik op mijn gemak het kan bekijken met series en seizoenen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eind januari, dan komen seizoen 8 en 9 in de winkels 
Overigens, seizoen 1 tot 4 is inderdaad wat minder, want daar zijn de kids nog klein en zit saaie buur Steve er nog in. Die was soms op zich ook wel leuk, maar alleen omdat ze hem in de zeik namen. Jefferson is toch meer iemand met Als denk en humorwijze.
Zelf heb ik de 1e 7 seizoenen thuis liggen, en wacht ik enorm op de volgende. Zal echt mooi zijn, alles compleet.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
ik kan ook niet wachten tot ik alles compleet heb.
wat ik wel een nadeel vindt is dat er geen extra's op de dvd's zitten.
alleen op seizoen 1 zit een extra. dat is dan ook wel meteen een hele goede. het is een reunie show waarbij de cast bijelkaar komt en praat over de show.
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
ik hoor van iedereen dat seizoen 6 ook echt cool is maar ik zit toch echt dik te twijfelen of ik m moet nemen of niet.
ik denk dat ik seizoen 10 en 11 nooit heb gezien ...
kan ik ergens screenshots zien van seizoen 6 want die titels zeggen mij niets.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 5-11 zijn ontzettend sterk, daar zijn de kinderen volwassen en bezig met daten enzo en is buurman Jefferson er eindelijk.
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
ik heb van seizoen 7, disc 1 gezien.
van disc 2 kijk ik elke dag 1 of 2 afleveringen en die vind ik veel leuker eigenlijk, disc 3 zal dan helemaal top zijn.
waarom is de originele themesong niet te horen? ik denk dat sony geen rechten had, of niet de themesong mocht kopen.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
nee ze hadden geen rechten voor de themesong, ze vroegen te veel geld. op de eerste 2 seizoenen zit nog wel de orginele themesong.
van seizoen 7 vindt ik alleen de eerste 3 afleveringen wat minder. dat komt omdat dat nieuwe kind seven dan vaak aan bod komt. na drie afleveringen komt hij niet meer zo vaak in beeld en worden de afleveringen ook leuker.
rinaldinho
-
- 7 messages
- 0 votes
Vanaf de serie dat Bud zijn baardgroei had ipv een ''dirt'' begon ik het echt leuk te vinden. Dat men Seven is idd niet zo boeiend, beetje eentonig.
Leukste is toch als men Al's shoe store ook laat zien met Griff, maar dat is Seizoen 8. Dan komt ook No Ma'am en wordt het niet zo eentonig meer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Alles wat langer duurt dan 1 of 2 afleveringen is saai. Peggy's zwangerschap vond ik nog wel het meest vervelende van allemaal. En die Seven mocht van mij ook wel meteen weg...
Ik kijk uit naar eind januari, als seizoen 8 en 9 te kopen zijn
Griff, Gary zelf, No Ma'am etc. Dan hebben we nog 4 seizoen McW op zijn allerbest!
PS: Inderdaad jammer dat de originele theme niet te horen valt op de DVD's. Dat vind ik een enorm gemis. Dat halfgare piano melodietje vind ik niks, ik wil gewoon de Love and Marrage van Frank Sinatra.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
vandaag waren twee leuken specials op rtl7
om 11 uur was er een special met een man die een rondleiding geeft door het huis van de bundy's en vanalles vertelt over de bundy's aan de hand van leuke fragmenten van de show.
net was er nog een special. de cast (de bundy's, jefferson en marcy) kwamen bij elkaar out of character en ze vertelde over wat hun favorite aflevering was en lieten daarvan ook fragmenten zien ook lieten ze nog wat bloopers zien.
Beide wist ik niet dat ze op tv kwamen en zag ze toevalig toen ik langs zapte dus heb ik hiervan helaas de helft gemist.
http://www.bundyology.com/hpg/specials.html
hier kun je zien dat er nog meer specials zijn.
ik hoop dat ze deze specials samen met wat bloopers een keer op dvd zetten, dat zou wel leuk zijn. tot nu hebben ze alleen married with children reunion op dvd gezet.
de specials die vandaag op tv waren zitten misschien wel op seizoen 9 aangezien ze beiden werden uitgezonden ten tijde van seizoen 9.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
ik was nog even wat rond aan het zoeken op internet.
toen zijn me twee dingen opgevallen.
1. ik las ergens dat seizoen 9, 4 discs heeft in plaats van de normale 3, bij bol.com staat ook 4 dics aangegeven
2. seizoen 9 heeft net als 6 en 7, 26 afleveringen.
ik heb gekeken en seizoen 6 en 7 duren beiden 600 minuten. en bij bol.com zag ik dat seizoen 9, 780 minuten duurt.
dus het lijkt erop dat ze extra's op deze box hebben geplaatst 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Idd, er mogen wel meer extra's op, want normaal zijn het best kale seizoenen. Ik las trouwens op een dvd release site dat MwC 8 & 9 op 1 feb. komt, ipv 26 januari...maar bol.com meldt nog altijd de oude datum, dus daar ga ik dan maar van uit.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
op de site dvdsales.be staat dat seizoen 10 op 15 maart uitkomt 
nog eentje en dan heb ik ze compleet
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
op de site dvdsales.be staat dat seizoen 10 op 15 maart uitkomt 
nog eentje en dan heb ik ze compleet
Whoepie:D Binnen een half jaar hebben we de serie dus. Eind januari 8 en 9, maart 10 en dan ergens juni of juli ofzo 11 
Piovan
-
- 24 messages
- 75 votes
Prachtig, ik heb er nooit aandachtig naar gekeken, maar vorige week 's nachts zag ik een aflevering hoe Bud en Kelly een Jukebox ongemerkt boven probeerden te krijgen. 
Als de boxen hiervan flink in prijs dalen, wil er er wel eentje kopen 
john__18
-
- 2 messages
- 0 votes
ik heb tot nu toe ook alle boxen en zit met smart te wachten op de andere 2.
maar waarom moet de prijs dalen?
ze zijn nu toch ook nog niet zo duur.
ik bestel ze altijd via dvd outlet en dat scheelt gemiddeld 6a7 euro per box
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
een 20-tal Euro voor een 20-tal afleveringen vind ik toch ook niet duur. Ze kunnen de DVD's moeilijk weggeven, lijkt me.
@ john__18 : ik weet niet goed met welke winkel je vergelijkt. Bij freerecordshop kosten ze toch ongeveer evenveel als bij dvd outlet ?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
20 Euro, heb je 25-27 afleveringen elke keer voor. Ik vind de boxen ook wel mooi, alleen moeten er wat meer extra's op en het oude melodietje moet er gewoon op.
john__18
-
- 2 messages
- 0 votes
ja die extra,s mogen er wel opkomen.
ik heb bv gehoord dat er een aflevering moet zijn waar bud en kelly door iemand anders gespeeld worden?
weet iemand of dit waar is?
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
ja dat is waar, dat was de pilot aflevering.
op seizoen 9 zitten extra's ik weet nog niet precies welke maar er zitten wel extra's op
http://www.bundyology.com/hpg/sppilot.html
hier kun je foto's van die andere bud en kelly
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Doe maar de echte Bud en Kelly. Vooral Bud is echt super in de latere seizoenen, met zijn mislukte versierpogingen en Grandmaster B dingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben nou benieuwd of we komende week of pas de week daarop de 2 nieuwe seizoenen kunnen kopen..
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
ik vrees op 1 februari, staat ook bij bol.com aangegeven.
bij bol.com kun je ook seizoen 10 bestellen komt uit ergens in maart.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thx voor de info! Gaat nu snel met de seizoenen die uitkomen. Binnen 2 weken heb ik 8 en 9 en dan in maart 10. Dan is er nog maar 1 te gaan en heb ik de collectie compleet!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Damn, toch 1 februari pas seizoen 8 en 9 te koop..