• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Married with Children

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

ik zie het nu ook. Ik was steeds op bol.com aan het kijken en daar staat 14 september, maar nu zie ik bij mediadis dat hij donderdag al uitkomt. Dat wordt dus meteen bestellen.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gddme, ik kan hem nog steeds niet krijgen, alle winkels gister gebeld...en vandaag ook...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jaja vandaag seizoen 6 uit en ik heb hem alweer thuis

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

hahaha owja die, die is echt goed he 'rob-1983'

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

pff, ja. seizoen 6 was eerste dag in videotheek al gelijk weer weg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 6 was weer lachen, kijk nu al weer uit naar 7 !

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

26 Oktober (donderdag over 2 weken) is het weer zover, meer Married With Children als seizoen 7 te koop is! Kijk er alweer naar uit.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Seizoen 6 was weer erg leuk en gelukkig komt seizoen 7 al over twee dagen uit. Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat seizoen 8 uit komt.

Ik kan me ook herrineren dat toen de afleveringen vroeger op tv kwamen, er na de aftiteling nog een stuk van de show kwam. Kan iemand nog herinerren bij welke seizoenen dit was?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kan ik me niet herinneren Rob.

Wat ik wel jammer vind is dat ze bij de dvd's niet meer de rechten van het originele introtheme hebben. Nu is het een arkoestische remake ofzo, maar het klinkt niet lekker.

Verder natuurlijk meteen donderdag s7 in huis halen!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik weet het ook niet 100% zeker, maar ik meen me te herrineren dat ik dat altijd zag bij veronica een paar jaar terug.

Verder vindt ik die nieuwe introsong ook maar irritant, ik spoel hem dan ook altijd door.

Trouwens Married with children komt elke dinsdag en donderdag om 23:30 bij rtl7. Ik heb het maar 1 keer gezien en kijk het verder niet, omdat dit afleveringen van seizoen 7 zijn en ik die binnkort op dvd heb.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha we lijken wel op elkaar daarmee, ik kijk ook niet daar naar om de reden dat ik ze toch op DVD ga krijgen. Aantal ken ik wel, maar om een half seizoen alvast te kijken voordat ik ze zelf koop, nou nee.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Verder lijken we ook nog op elkaar dat we allebei voor Ajax zijn. Ik ga het ook niet kijken als ik het op dvd krijg nee. Ook al heb ik de meeste aflevering al eens gezien (al was dat ook al weer een tijdje terug). Al was het alleen maar dat ik nu zelf kan bepalen waneer ik het zie en dat ik niet naar die domme reclame hoef te kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Juistem....

Overigens complimenten met je clubsmaak

En ik kijk ze zelf ook het liefst. Lekker 's avonds steeds een uurtje (3 stuks) zonder ellendige reclame. Heerlijke ontspanning.

Zeker nu we rond de betere afleveringen zijn met Jefferson en de No Maam groep.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb s7 weer binnen

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

ik heb hem bij bol.com besteld, maar heb nog niets ontvangen. Hoop dat hij morgen dan komt. In duitsland komt in december seizoen 8 uit. Dus hopelijk komt het hier ook snel uit. seizoen 8 dan begint ook no ma'am

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Geinige serie (hoewel veels te lang doorgegaan) heb er vroeger veel om moeten lachen en dan vooral om Al Bundy. Tegenwoordig vind ik het wel wat minder.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

seizoen 7 vandaag in de winkels gekocht. Moet alleen eerst nog 6 kijken....

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

gefeliciteerd mathijs

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rob-1983 wrote:

ik heb hem bij bol.com besteld, maar heb nog niets ontvangen. Hoop dat hij morgen dan komt. In duitsland komt in december seizoen 8 uit. Dus hopelijk komt het hier ook snel uit. seizoen 8 dan begint ook no ma'am

Ah, seizoen 8 pas?

Seizoen 7 heeft nog even dat jochie van Peggy's famili'; Seven. Vind hem niet zo leuk, net als met die zwangerschap uit seizoen 6. Vind Peggy sowieso 9 van de 10x een vervelend personage.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha seizoen 8 heeft 1 van de leukste MwC afleveringen ever. Kende hem al, zag hem nu weer.

Bud wil vrouwen dus richt ie een studentenvereniging op. Niemand komt alleen, op 3 kneuzen na. Een ouwe kerel, een kerel uit India met gek accent en een andere sukkel. De plaats is in Al's garage.

Maken ze een vereningsgroet dat ongeveer zo gaat:

Broeken omlaag en met de handen een knijp-in-borsten beweging maken, met het geluid honk, honk erbij.

En dan kan je het wel raden, Al komt thuis met de auto, precies als de groep de groet maakt. En Al's blik, heb zelden zo moeten lachen. En zijn opmerkingen er dan nog bij.....jonge, jonge wat lach ik dubbel

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

een kerel uit India

Doet me denken aan die aflevering met die 3 Indiase gasten die alledrie Habib heten...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van Nunen wrote:

(quote)

Doet me denken aan die aflevering met die 3 Indiase gasten die alledrie Habib heten...

Haha, toevallig gister gezien die aflevering. Staat op de nieuwe seizoen 7 dvd. Al gaat met pensioen, moet van Peg nieuw werk zoeken en komt in een schoenwinkel uit waar 3 gozers werken die Habib heten

Overigens, weet iemand wanneer seizoen 8 uitkomt in nl?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb net een beetje op Google gespeurd naar seizoen 8 data, maar er staat weinig op. Alleen meldt een Belgische site dat s8 op 25 januari 2007 te koop is. Ik weet alleen niet of het dan ook in NL al is, en of het exact klopt. Iemand meer info?

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Dan komt die hier eerder, denk ik.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik meen ergens gelezen te hebben dat seizoen 8 begin december in Duitsland uitkwam maar kan dat nergens meer terugvinden.

Omdat ik het de laatste tijd erg druk had, heb ik van seizoen 7 pas een paar afleveringen gezien, dus van mij mag het nog wel even duren.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

The Oceanic Six wrote:

Haha seizoen 8 heeft 1 van de leukste MwC afleveringen ever. Kende hem al, zag hem nu weer.

Bud wil vrouwen dus richt ie een studentenvereniging op. Niemand komt alleen, op 3 kneuzen na. Een ouwe kerel, een kerel uit India met gek accent en een andere sukkel. De plaats is in Al's garage.

Maken ze een vereningsgroet dat ongeveer zo gaat:

Broeken omlaag en met de handen een knijp-in-borsten beweging maken, met het geluid honk, honk erbij.

En dan kan je het wel raden, Al komt thuis met de auto, precies als de groep de groet maakt. En Al's blik, heb zelden zo moeten lachen. En zijn opmerkingen er dan nog bij.....jonge, jonge wat lach ik dubbel

seizoen 7 is dit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Klopt, seizoen 7, foutje van mij

Mocht iemand release data van s8 in NL vinden, plaats het dan aub hier.

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Volgens bol.com komen zowel seizoen 8 als seizoen 9 uit op 25-01-2007.

Dat is goed nieuws

vanaf seizoen 8 komen ook de afleveringen met no'mam.

Nu maar hopen dat seizoen 10 en 11 dan ook snel uitkomen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik lees het! Zou helemaal grandioos zijn als s8 en s9 tegelijk uitkomen, dan kan ik een week marathon gaan houden

Ik vind het vanaf seizoen 4-5 al een heel stuk beter, met de wat oudere kids etc en met Jefferson die er bij komt, maar met No'Mam en Griff (Al's collega in de schoenenzaak) wordt het helemaal tranen van het lachen!

Wel balen.....toch nog dik 2 maand niks....

vettige swa

• 25 messages
  • 17 votes

married with children rules, hilarisch

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.