• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Married with Children

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik blijf voor geen 1 serie thuis, maar ik kijk wel bijna altijd als MwC uitgezonden wordt:) En ik heb alles van die serie op DVD wat je er in Nederland van kan krijgen. 29 Juni Seizoen 5 op DVD !

@Thomas83:

Ieder zijn smaak he. Friends heb ik maar weinig gekeken, Seinfeld ken ik niet eens, Malcom ook niet en The Simpsons zijn wel grappig, maar niet te vergelijken vind ik. Das geen comedie serie, maar een animatie serie.

Nee, Al Bundy is de beste comedy serie personage ooit! Vind ik dan

Thomas83

• 4024 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

Ieder zijn smaak he. Friends heb ik maar weinig gekeken, Seinfeld ken ik niet eens, Malcom ook niet en The Simpsons zijn wel grappig, maar niet te vergelijken vind ik. Das geen comedie serie, maar een animatie serie.

Nee, Al Bundy is de beste comedy serie personage ooit! Vind ik dan

Friends vind ik echt een geweldige serie. Goede grappen, erg leuke personages, en leuke en verhaallijnen.

Seinfeld is net als Friends een klassieker in de sitcoms, en Malcom in the Middle vind ik vooral vanwege die vader erg grappig. Er wordt daar ook prettig overgeacteerd, net als in Married with Children. Al is de humor wel wat anders.

The Simpsons is wel getekend, maar wel gewoon een komedie, met volwassen en erg leuke humor vind ik zelf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nog 2 weken tot Seizoen 5 te verkrijgen valt

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

damn dat heeft lang geduurd dan. Ik spaar de dvd's niet, maar ik kan herrineren dat ik seizoen 4 in 2005 ergens heb gekocht !

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja klopt, ik geloof dat het nu al ruim een half jaar tot 3 kwart jaar duurt. Balen voor de fans als ik. Want ik wil de complete serie hebben, en als je weet dat nu pas seizoen 5 gaat verschijnen...en dat er totaal 11 seizoenen zijn...dan heb ik nog wel even.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jaja, Vandaag kwam seizoen 5 uit en raadt eens wie hem al de hele dag thuis heeft liggen!

Heb vandaag al een paar afleveringen gekeken, en ik blijf er van genieten!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb gisteravond 1 van de leukste afleveringen die er is bekeken. Namelijk de introductie aflevering van Jefferson D'Arcy. Marcy komt overstuur bij de Bundy's dat ze wakker werd naast een kerel die ze niet kent, terwijl ze wel met hem getrouwd is. Jefferson is niet de kwaadste, die wil ondanks dat Marcy niks meer herinnert toch bij haar blijven en ook de trouwerij overdoen.

Al krijgt 2000 dollar van Marcy om de bruiloft te regelen en je weet hoe het dan gaat Al houdt alles zo goedkoop mogelijk (Marcy's gasten afzeggen en Buds en Kellys vrienden laten komen omdat hen nog een feestje was beloofd, ipv een ambtenaar doet iemand via een radiozender de inzegening etc). Echt, dit is humor. Ik geniet altijd zo van de Marcy-Al ruzies..

Jefferson is overigens een grote aanwinst voor de serie. Hij is net zo lui als Al en hij zit alleen bij Marcy omdat die een goede baan heeft...subliem..steeds weer genieten:)

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Die aflevering is inderdaad briljant.

Verder vindt ik ook die dubbel aflevering dat de bundy's in de supermarkt gaan wonen briljant. Het enige jammer aan die aflevering is dat Jefferson hier tegen Al is. Ik vindt heet juist leuk als Al en Jefferson samenwerken.

Ik kan niet wachten tot de seizoenen met de afleveringen met No'mam uitkomen. Die afleveringen zijn allemaal super goed.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja die van de supermarkt staan ook op seizoen 5. Echt lache als de Bundy's tegen de buren die wedstrijd houden. Maar persoonlijk zijn de laatste paar seizoenen echt het beste idd. Dan zijn de kinderen nog wat ouder, is er inderdaad de No'Mam anti vrouwen club van Al en dan zit ook Griff (geloof dat dat zijn naam is) bij Al op het werk in de schoenenzaak. De dikke vrouwen grappen dan dan echt super!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Ik kan uit deze serie nog een aflevering herrineren waar ze een rechtzaak hebben en dan zegt kelly: the prostetution rests.!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik kan me ook nog een aflevering herineren, dat Al in zijn eigen huiskamer op vakantie gaat. Deze aflevering is ook geweldig, ik kan me alleen niet meer herineren welke aflevering dit was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja ik ken die aflevering ook. Zandzakken om de bank heen en de hele familie negeren Schitterend!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

kijk ik nooit, ik kende wel dat intro dat erg irritant is

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb vanavond de dubbele aflevering in de supermarkt gekeken. Geweldig, die race tussen de buren en de bijbehorende tactieken elkaar het leven zuur te maken

En natuurlijk 'Der Kaiser', het airco apparaat dat AL aangeschaft had....

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik vindt dat het wel lang duurt voordat de seizoenen uitkomen. Maar ik zag dat bij www.bol.de, seizoen 6 in augustus uitkomt. Het heeft wel Nederlandse ondertiteling, maar volgens mij praten ze alleen maar Duits.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit nu op die site te zoeken, maar ik zie het niet staan. Onder welke naam heb je gezocht? Want Married With Children vind ik niet bij mij..

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

in het duits heet het anders, het is: Eine schrecklich nette Familie

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe ik wacht toch maar ff op de NL ondertitelde versies. Overigens, in Amerika kan je al de gehele box kopen, met alle seizoenen erin..wel erg gaaf en misschien is het wel een optie...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zodra iemand weet wanneer seizoen 6 in ons land te kopen valt, hoor ik het overigens graag

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

ik ben bang dat het weer een hele tijd gaat duren. Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Want er zitten bijna geen extra's op en die ondertitelingen zullen ook nog wel ergens bij rtl5 liggen.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Mij stoort het niet zo erg dat er telkens een 6-tal maand tussenliggen. Meestal komt een box rond mijn verjaardag en één kort voor Nieuwjaar uit, en zo weet m'n vrouw altijd wel welk cadeau ze kan kopen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo kan je het ook zien, alleen ik ben altijd ongeduldig, wil ze liefst meteen allemaal

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

op bol.com staat dat seizoen 6 op 7 september uitkomt. Dat is goed nieuws, hopen dat ze deze snelheid van uitbrengen volhouden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

6 September komt seizoen 6 al uit

Dit nieuws maakte me erg blij !

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En 27 oktober seizoen 7 las ik al

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Eindelijk lijkt het nu echt wat sneller te gaan. Nu komen ook de leukere seizoenen met Jefferson en natuurlijk NO'MAM.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja ben ik met je eens. De 1e jaren waren wel leuk, maar de echt grove humor zit hem in de laatste 5 seizoenen. Met Jefferson, met NO'MAM, met Bud als Grandmaster B en Kelly die nog sletteriger is geworden...plus Marcy's verbale strijd met Al die soms erg grof is. Of te wel, ik heb seizoen 6 en 7 zodra ze uitkomen ook weer binnen

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ik ga seizoen 6 en 7 ook meteen kopen als ze uit zijn.

Waar heb je trouwens gelezen dat seizoen 7 op 27 oktober uitkomt?

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://www.bubblegum.nl/bgtv/dvd-releaselijst.shtml

Bekijk maar bij 26-10 bij de releases.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Donderdag komt seizoen 6 uit!! Jihaaaaa

Lekker weer binnen enkele dagen alles zien! Kan hier echt weer van genieten....en het mooie, eind oktober seizoen 7 alweer. Met dit tempo heb ik volgend jaar eindelijk de collectie compleet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.