• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Married with Children

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Juist

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Geweldig...

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Voor mij is Married with childeren nog steeds de beste comedy-serie ooit gemaakt!

FX

• 931 messages
  • 685 votes

speedy23 wrote:

(het was iets zoals Lower en Upper....)

Lower en Upper Uncton! (briljante aflevering idd )

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

t_v_b wrote:

Voor mij is Married with childeren nog steeds de beste comedy-serie ooit gemaakt!

absoluut mee eens !

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

De beste aflevering vind ik de ene waar All en Peg in een platenzaak zijn voor een nummer waar All naar op zoek is ("mmmmm himmm"...."never heard of it, next!!".....).. Geweldig!!

V

• 8369 messages
  • 3363 votes

Doe mij dan maar de aflevering dat No Ma'am een nieuw biermerk gaat zoeken omdat Girly Girl bier geen lekkere wijven meer gebruikt voor de reclame (zoiets in ieder geval). Van Zimbabwaans bier tot bier uit Tjernobyl wordt door de heren in Al's garage soldaat gemaakt om uiteindelijk toch bij Girly Girl te zweren, fantastisch Al Bundy is echt een held!!!

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

GFM wrote:

De beste aflevering vind ik de ene waar All en Peg in een platenzaak zijn voor een nummer waar All naar op zoek is ("mmmmm himmm"...."never heard of it, next!!".....).. Geweldig!!

Idd één van de leukste aflveringen.

Al: "Bud, Bud, come here. Now listen to this very carefully and tell me the name of the song... "Mmm Mmm him".

Bud: "I don't know what it is Dad, but if you get the name, me and the gang would sure like to boogie to it!"

t_v_b

• 296 messages
  • 734 votes

Het is al weer een aantal weken genieten

's avonds op werkdagen de tv op rtl5 rond 19:55.

zalig!!!!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Er is altijd wel een zender die deze serie uitzend.. De inhoudloze verhalen en grappen maken het wel redelijk tijdloos, dus wat dat betreft is het een goed te herhalen serie.

Altijd leuk om een keer langs te zappen, ook na het al vaak gezien te hebben.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik zit iedere avond door de weeks weer te genieten voor de buis

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

MWC is geniaal.

Verveelt nooit en staat garant voor heftige lachbuien.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

idd de beste amerikaanse comedy, op eenzame hoogte !

Ed O'Neill had wel voor iedere aflevering een Golden Globe moeten krijgen, man wat acteert ie fantastisch zeg.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Zonder twijfel.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb daarstraks de aflevering gezien waarin Kelly met een gemeenteraadslid verkering heeft. Daardoor kan Al allerlei voordelen verkrijgen. Op zeker ogenblik imiteert hij zelfs Marlon Brando met de beginscène uit The Godfather. HILARISCH.

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

alhoewel RTL5 oude MWC's uitzend blijft het leuk, de laatste seizoenen vin dik persoonlijk leuker

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Eens. Dat zeg ik al jaren tegen mensen; zodra Jefferson erbij komt is die omzwaai zo'n beetje in gang gezet. Overigens is het hiervoor ook ontzettend leuk.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

De opkomst van Jefferson was een geweldige twist in de serie. Ik vind hem veel leuker en grappiger dan Steve.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik ben niet zo gecharmeerd van de humor, het ligt er veel te dik bovenop, maar toch vind ik Kelly en Grandmaster B wel grappig. Maar Al Bundy vind ik persoonlijk de ergste van de hele serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind Married With Children met afstand de beste comedie ooit. Ed O'Neil zette echt een sublieme rol neer als ongeinteresseerde vader/echtgenoot, van bier en tieten houdende, buren pestende eikel.

Echt, ik heb in geen enkele andere serie ooit een karakter zo goed gespeeld zien worden.

Verder vind ik Peggy soms grappig, maar ze doet het vaak zo overdreven geacteerd. Zal bij haar rol horen, maar ik zie haar meer als iemand die door Al voor gelul gezet wordt. De kinderen vind ik wel super. Mislukte player Bud en slet Kelly. En dan natuurlijk de buren. De strijd tussen Al en Marcy is grandioos en buurman Jefferson was 10x beter dan buurman Steven. Jefferson dacht net al Al, en dat maakte de serie na 5 seizoenen weer verfrissend. Net als de opgerichte anti vrouwengroep Nó Ma'am.

Ik heb de 1e 4 seizoenen en de 10 beste afleveringen al thuis. Heeft iemand enig idee wanneer het 5e seizoen hier te koop is? Ik las in geruchten rond juni dit jaar..

Tot slot, de serie is mij 5 sterren waard. Ik bescheur me elke aflevering weer. Super....!!

Thomas83

• 4024 messages
  • 3630 votes

Toch een van de leukere comedy's die ik ken.

De humor vind ik tegenwoordig vaak nogal flauw en het is allemaal wat overdreven neergezet met al die typetjes, maar het blijft voor mij persoonlijk leuk allemaal. Vooral vroeger was ik helemaal gek van deze serie, en Married with Children heeft voor mij toch een beetje een soort van cultstatus gekregen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Married with Children is geweldig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Thomas83, wij zijn het wel vaker eens:) Nu dus ook. De humor van de serie blijft ongeevenaard! Cult Status heeft deze serie voor mij voor altijd.

Thomas83

• 4024 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

Thomas83, wij zijn het wel vaker eens:) Nu dus ook. De humor van de serie blijft ongeevenaard! Cult Status heeft deze serie voor mij voor altijd.

Ongeëvenaard vind ik nogal een groot woord, maar dat Married of Children een erg leuke komedie is, daar ga ik helemaal in mee.

Vooral Al Bundy is erg leuk, en ook ook Bud en Marcie/Marcy en in mindere mate Kelly, Jefferson en Steve zijn erg leuk.

En het openingsliedje is erg leuk en zet al mooi de toon.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Thomas83 wrote:

(quote)

Ongeëvenaard vind ik nogal een groot woord

Ik vind ongeëvenaard passend wat betreft de soort humor. Die "directe stijl" zie je anders volgens mij alleen maar in animatiereeksen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ben het er ook wel mee eens. Married With Children is de uitlieme humor!

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Een woord: GENIAAL!!! Echt mijn serie; leuke grappen, en Al Bundy is gewoonweg geweldig! Weinig mensen in mijn omgeving vinden het een leuke serie, maar ik kan hem zeker waarderen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Thomas83 wrote:

(quote)

Ongeëvenaard vind ik nogal een groot woord, maar dat Married of Children een erg leuke komedie is, daar ga ik helemaal in mee.

Vooral Al Bundy is erg leuk, en ook ook Bud en Marcie/Marcy en in mindere mate Kelly, Jefferson en Steve zijn erg leuk.

En het openingsliedje is erg leuk en zet al mooi de toon.

Ik vind de humor wel ongeevenaard. Waar anders zie je die geweldige slap stick humor (Mensen die door het beeld vliegen, een denkende hond enz) en die prachtige cynische opmerkingen in een gezin. Al, Bud, Marcy en Jefferson blijven de mooiste personages, maar ik vind verder geen enkel persoon erbuiten vallen. Alleen zijn Steve, Peggy en Kelly meer de figuren die slachtoffer worden van de eerst genoemden.

Ik heb veel comedies gevolgd (Friends, Unhappily Ever After, The Nanny, Allo Allo, Fawlty Towers enz enz) en nergens lach ik me vaak zo ziek als bij MwC. Eind juni komt seizoen 5 op DVD, en ik ga hem zeker weer halen. De eerste 4 seizoenen, plus de 10 beste afleveringen, heb ik al thuis.

Thomas83

• 4024 messages
  • 3630 votes

KrisV wrote:

(quote)

Ik vind ongeëvenaard passend wat betreft de soort humor. Die "directe stijl" zie je anders volgens mij alleen maar in animatiereeksen.

Mwoah, vind ik wel meevallen. In de Leslie Nielsen-films is de soort humor toch ook vrij direct, net als in de Hot Shots-films, en zo kun je nog veel meer voorbeelden noemen.

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Ik vind de humor wel ongeevenaard. Waar anders zie je die geweldige slap stick humor (Mensen die door het beeld vliegen, een denkende hond enz) en die prachtige cynische opmerkingen in een gezin. Al, Bud, Marcy en Jefferson blijven de mooiste personages, maar ik vind verder geen enkel persoon erbuiten vallen. Alleen zijn Steve, Peggy en Kelly meer de figuren die slachtoffer worden van de eerst genoemden.

Ik heb veel comedies gevolgd (Friends, Unhappily Ever After, The Nanny, Allo Allo, Fawlty Towers enz enz) en nergens lach ik me vaak zo ziek als bij MwC. Eind juni komt seizoen 5 op DVD, en ik ga hem zeker weer halen. De eerste 4 seizoenen, plus de 10 beste afleveringen, heb ik al thuis.

Ik heb ook aardig wat comedy's gevolgd, en Married With Children vind ik wel een van de leuksten, maar ik genoeg comedy's die ik persoonlijk nog veel leuker vind. Zoals Friends, Seinfeld, The Simpsons en Malcolm in the Middle.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Leuke serie, maar ik zou nou niet zo'n dvd-collectie aanschaffen op elke dag ervoor thuisblijven

Af en toe kijken is al goed genoeg voor mij...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.