- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Married with Children
Married with Children
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heel fijn! Ik wil natuurlijk geen incomplete verzameling. Ik heb er nu 10 van de 11 en hoop dat 11 ook snel te koop is.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
zo is het maar net, als s11 niet zou uitkomen zou ik de andere 10 seizoenen verbranden :lol:
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
s11 komt 14 juni uit en helaas maar 3 dvd's dus zullen geen extra's op staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
14 Juni pas?
Das nog bijna 3 maand....jeeeeeetje...
En de extra's....ach....ik doe het toch meer voor de afleveringen:)
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ja duurt idd lang, de vorige keer zat er maar 1½ maand tusen en s9 en 10 zijn zelfs op dezelfde dag uitgekomen.
ik had toch gehoopt op wat extra's zoals bloopers maar ja niks aan te doen.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
14 juni, dat duurt nog wel een tijdje. ik heb s9 nu pas bijna helemaal gekeken dan heb s10 nog en dan zal het wel bijna juni zijn hoop ik.
idd jammer dat er schijnbaar geen extra's opzitten. Het is toch altijd leuk die extra's zoals die interviews. Een stel bloopers zou ook zeker leuk zijn. maar de show is alweer zo'n 10 jaar afgelopen, misschien hebben ze de bloopers al niet meer.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ik heb ook Seinfeld op dvd en die serie heeft van 1989 tot 1998 gelopen en op elk seizoen staan bloopers, dus daaraan zal het niet liggen.
ze willen er gewoon niet te veel aandacht aan besteden.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
bij rodisc staat dus bij Seizoen 11 3 dvd's maar dat staat ook bij seizoen 9 terwijl dat er 4 zijn, dus mischien komen er toch nog extra's op het laatste seizoen.
hier zie je dat er bij s9 3 dvd's staat, wat dus 4 moet zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik verwacht eerder dat je enkele maanden na het uitkomen van S11 een DVD box krijgt met alle 11 seizoenen, PLUS extra's...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
http://www.bubblegum.nl/bgtv/dvd-releaselijst.shtml
Deze site meldt ook 14 juni, voor seizoen 11. En ik heb altijd de info hier vandaan gehaald, ze melden de waarheid.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ik kijk altijd op DVDHome dat klopt ook "altijd"
seinfeld S8 komt ook 14 juni uit word dus een dure maand.
wat ik niet begrijp is dat Growing Pains uitkomt op dvd terwijl Family Ties (Michael J Fox) meer succesvol was in nederland, Growing Pains is een beetje nageaapt van Family Ties, niet dat de serie slecht was maar niet zo goed als Family Ties.
Ik hoop dan ook dat Family Ties ook word uitgebracht.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Nou...
In mijn herinnering een van de allerslechtste comedy's uit de VS die ooit Nederland haalde.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
daarom snap ik ook niet dat ze die serie op dvd uitbrengen, Family Ties was veel populairder in Nederland.
Als die serie op dvd zou komen zouden ze meer mensen gelukkig maken, was gewoon een top serie.
offtopic:
waarom kan ik in dit forumgedeelte wel mijn berichten wijzigen en in bv dvd gedeelte niet???
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Nou...
In mijn herinnering een van de allerslechtste comedy's uit de VS die ooit Nederland haalde.
Full House.....
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Als die serie op dvd zou komen zouden ze meer mensen gelukkig maken, was gewoon een top serie.
Wellicht een rechtenkwestie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou...
Gelukkig denken velen er heel anders over. Als je niet van cynische over-the-top humor houd, dan zal je het inderdaad niet leuk vinden. Alle andere komedie liefhebbers zullen er vast wel om lachen.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
in seizoen 6 vanaf aflevering 108 noemt Bud zich Grandmaster B, wat ik het leukste vind is hoe de andere hem noemen.
hier de lijst:
Abdominizer B (Kelly)
Bassmaster B (Al)
Bed Wetter B (Kelly)
Bellringer B (?)
Buckminster B (Al)
Burgermeister B (Peg)
Bushwacker B (Kelly)
Butt Wagger B (Kelly)
Court Jester B (Peg)
Crossdressr B (Kelly)
Dustbuster B (Bud's date)
Gas Passer B (Al)
Ghostbuster B (Kelly)
Grand Bastard B (Kelly)
Grand Flasher B (?)
Grand Marshal B (Peg)
Grandfather B (Al)
Grandma B (Kelly)
Grandmaster Virgin (Kelly)
Grand Pappy B (Kelly)
Grasshopper B (Al)
Grave Digger B (?)
Grinchmaster B (TV host)
Mixmaster B (Bud's Date)
Thumb Sucker B (Kelly)
hier gevonden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hahah humor!
Ik heb vanmorgen mijn seizoen 10 dvd afgekeken. Nu nog 1 te gaan, maar die komt pas in juni uit 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ik lig nog ver achter, ik heb afgelopen zaterdag weer een aantal afleveringen uit seizoen 8 gezien, maar van de andere seizoenen moet ik ook nog heel wat zien.
dus ik kan nog even voorruit, als seizoen 11 uitkomt heb ik nog steeds niet alles gezien.
wij hebben ook andere series zoals Seinfeld en Roseanne en Friends normaal kijken we een paar afleveringen per week, de ene keer seinfeld de andere keer roseanne , married with.. of Friends.
Ook heb ik nog de BOX van Keeping Up Appearances en daar hebben we pas 3 afleveringen van bekeken.
En dan heb ik nog 3rd Rock From The Sun, die heb ik van tv opgenomen en zijn 138 afleveringen verdeeld over 17 dvd's, daar ga ik binnenkort ook weer 's iets van draaien.
en natuurlijk Bottom en The Young Ones, ook leuk!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha dat is nog heel wat kijkwerk!
Ik heb nu MwC afgekeken, dus tot aan ik geloof 19 juni helaas niks meer....
Maar ik heb hier anderhalf seizoen van The Unit liggen, ga ik daar aan beginnen 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch weer 5 dagen sneller dan 
Maar het is wel jammer. Seizoen 8 en 9 kwamen tegelijk uit, een 5 week later al seizoen 10, en waarom moeten we dan nu zon 2,5 maand in eens voor het slotdeel wachten?
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
14 Juni is een paar dagen te laat, kan ik het niet voor mijn verjaardag vragen. ik ben pas bij het eind van s9 binnekort ook maar even s10 halen kan ik meteen doorkijken.
@ Twiggertje, die series die jij hebt, heb ik ook bijna allemaal op dvd. alleen roseanne niet omdat dat al elke dag op tv komt (kijk het wel vaak) en ik al die afleveringen al 10 keer heb gezien. en van 3d rock from the sun heb ik ook een hoop opgenomen en op dvd. Jammer dat dat niet maar op tv komt want dat is ook echt een geniale comedy
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
14 Juni is een paar dagen te laat, kan ik het niet voor mijn verjaardag vragen. ik ben pas bij het eind van s9 binnekort ook maar even s10 halen kan ik meteen doorkijken.
@ Twiggertje, die series die jij hebt, heb ik ook bijna allemaal op dvd. alleen roseanne niet omdat dat al elke dag op tv komt (kijk het wel vaak) en ik al die afleveringen al 10 keer heb gezien. en van 3d rock from the sun heb ik ook een hoop opgenomen en op dvd. Jammer dat dat niet maar op tv komt want dat is ook echt een geniale comedy

3rd rock from the sun had ik al een paar keer gezien op canvas en de laatste keer dat die serie op herhaling was(vorig jaar) ben ik die gaan opnemen omdat de serie niet in nederland op dvd te krijgen is helaas.
Echt een top serie is dat.
Roseanne heb ik ook al tig malen gezien op tv maar wilde die toch toch graag op dvd hebbben maar ja dat is ook al zoiets, er zijn maar 3 seizoenen op dvd uitgekomen en ben bang dat het hierbij blijft, zoals dat ook met Golden Girls is gegaan ook maar 3 seizoenen van uitgekomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Roseanne....is dat niet de serie die Al in MwC regelmatig belachelijk maakte?
Ik ken die serie niet, maar zij is dan dik of lelijk?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Roseanne....is dat niet de serie die Al in MwC regelmatig belachelijk maakte?
Ik ken die serie niet, maar zij is dan dik of lelijk?
http://www.carseywerner.net/images/roseanne_cast_max.jpg
Roseanne is de 3de van links
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
en hier de 2e van rechts of links 

en ja Al heeft haar vaker belachelijk gemaakt, om haar figuur, deed hij ook vaak met Oprah Winfrey.
ze is dik en lelijk, vooral in de eerdere seizoenen.
heir nog een foto toen ze iets dikker was

KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
en hier de 2e van rechts 
2de van rechts lijkt verdacht veel op John Goodman 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes

trouwens is roseanne niet echt m'n favoriet uit de serie, ik vind Dan, Jackie en Darlene veel grappiger ook de vriend/man van Darlene David en Mark de vriend/man van Beckie zijn grappig.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
op seizoen 11 staan helaas ook geen extra's op.