- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow. Ik vond het weer een aardige aflevering, maar ik mis de scherpte van Sheen. Het voelt niet meer zoals het ooit voelde. En dan moet ik eerlijk toegeven dat Kutcher nog best een aardig indruk maakte in de 1e 2 afleveringen. Maar het voelt toch als een rip-off van de serie.
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Daarnet gekeken naar de eerste aflevering met Ashton Kutcher en het had slechter gekund natuurlijk al bij al viel het wel nog mee. Ik denk alleen dat het maar voor één seizoen gaat zijn Charlie Sheen is gewoon niet te vervangen.
Of Lorre gooit er wat geld tegen aan uit koppigheid en laat het nog een seizoen door gaan, om te laten zien dat ze wel zonder Sheen kunnen. Wat natuurlijk onzin is, want je kijkt niet meer naar two and a half men. Hoe hard ze ook de rust van de cast erin proberen te houden. Het verhaal ging over 2 broers, elkaars tegen polen en het op voeden van een jongen in een 'mannen wereld'. Dat gevoel, idee en chemie is compleet weg. Het is een beetje een andere show in een zeer bekende setting. De balans van de serie is compleet weg!
Aan Allen begin ik me nu wat te ergeren, bij charley was het personage nog wel eens leuk. Maar nu is het gewoon sneu, waarom zal Waldo hem in huis nemen, of met hem om gaan? Charley voelde zich diep van binnen nog iets schuldig. Maar om bij een compleet vreemde in huis te laten wonen???? Het voelt allemaal wat geforceerd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ze kunnen natuurlijk Sheen weer terug in de serie werken. Ik las al op internet voorbeelden. Doe of hij gevlucht was voor de belasting of voor een ex. Je zag de kist immers dichtzitten in aflevering 1. Je kan er zo makkelijk een comeback voor in praten. Of maak een seizoen wat zich afspeelt in een flashback.
Zonder Sheen gaat deze serie eraan, dat voel je gewoon. Met Sheen was het hilarisch, nu slechts nog aardig. Zou hetzelfde zijn als je Sheldon uit TBBT of Barney uit HIMYM weghaalt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Los van het gemis van Charlie heb ik me uitstekend vermaakt anders. Kutcher doet het zeker boven verwachting en aan Alan stoor ik me ook zeker niet. Jake wordt helaas wat weinig gebruikt nog ja.
Maar de grote kleuter Walden heb ik zeker een paar keer goed om kunnen lachen. Zijn kinderachtige interieur bijvoorbeeld (
), het stampvoeten of wanneer hij met een kwade blik de weg op scheurt. Hoelang Two and a Half Men doorgaat weet ik niet, maar van mij mag het wel een tijdje voortduren als het dit niveau behoudt.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wel apart hoor, precies nu Ashton Kutcher in de serie zit gaat hij volgens de media vreemd.
Ben ik nou de enige die denkt dat dat wel eens opgezet spel kan zijn? en ze gewoon een 2de sheen proberen te maken van hem?? of denk ik dan veels te ver door? 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Betrap mezelf erop dat ik gewoon nog steeds regelmatig hardop moet lachen om deze serie. Een bevestiging dat Kutcher het gewoon erg leuk doet in mijn ogen. De scene in het restaurant was hilarisch
Jake kreeg eindelijk ook weer meer screentijd, meteen weer een paar leuke momenten met Alan 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, het was wederom niet slecht maar ook zeker niet hilarisch. De chemie tussen Alan en Charlie mis ik enorm. Wel had Jake eindelijk weer eens een grotere rol in een aflevering. Tijd dat Herb ook weer eens een paar keer duidelijk mee gaat doen in afleveringen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik blijf nog steeds hopen op Herb, Walden en Alan in 1 gesprek 
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Ik ben bang dat de serie aan zijn eind komt. Er zijn een aantal dingen wat voor mij totaal geen meer waarde heeft, en allemaal wat geforceerd aanvoelt.
Waarom zou Walden een womanizer zijn? Ok, hij speelt een aantrekkelijke man, maar er zit totaal geen humor of meer waarde in. De interacties met vrouwen zijn totaal niet grappig maar eerder klungelig (zo erg zelfs dat ze hem de ex van Allan moeten laten zoenen) en het voegt totaal niks toe aan het karakter. Waarom zo needy bij je vriendin en kinderachtig en te gelijk wel een vrouwenverslinder, komaan.
De makers proberen mijn inziens te hard de 'leuke' ingrediënten van ThM in een nieuw jasje te gooien, en met een heel klein nieuw sausje.
Stamppot rauw andijvie zonder andijvie, is geen stamppot rauwe andijvie. En wanneer je het vervangt voor sla (ook groen blad) en je noemt het Stamppot rauwe andijvie, MAAKT het nog steeds geen stamppot rauwe andijvie.
Ik blijf het wel volgen, want ik hoop dat ik ongelijk krijg en ze er toch een leuke comedyserie van weten te maken. Maar ik betwijfel het.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sluit ik me bij aan. Droevig. Treurnis.
Ongelofelijk hoe een briljante sitcom een standaard met het bord op schoot simcommetje is geworden. Beetje richting King of Queens of 70's Show. Echt totaal niet leuk dit.
Zoals verwacht zal ik mijn distantiëren van deze farce.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het ging na die ramenwassscene toch al bergaf 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, dat was wel het absolute hoogtepunt ja
.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
ben het idd met bovenstaande reacties eens, je gaat bijna hopen dat Jake straks de womanizer gaat worden. 2 van die kneuzen die heel beschaafd zijn met vrouwen zit ik niet op te wachten. daarvoor kijk ik wel naar Ted van HIMYM.
maar zoals korenbloem02 ook al zegt ik blijf het gewoon volgen en hopen dat het toch nog verandert.
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
8 seizoenen hoogstaand geweest. Chuck Lorre had beter de stekker uitgetrokken en wat nieuws uit z'n mouwen getoverd. Dit slaat natuurlijk nergens op.
R.I.P. Charlie Harper.
Waaaat!!! Gaat Charlie dood! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waaaat!!! Gaat Charlie dood!
Onder welke steen heb jij in hemelsnaam geleefd de laatste maanden?
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik volg het meestal gewoon mee op TV en daar zaten ze nog niet zo ver
Vandaar
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah, zo. Niks meegekregen dat Sheen ontslagen is bij de serie?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, de nieuwe aflevering is wel erg leuk met Alan en zijn bekentenissen. Zijn rol blijft echt nog enorm leuk. Jammer dat ze van Kutcher wel een 2e Sheen proberen te maken, al is hij niet helemaal hetzelfde. En waarom zit Jake bijna niet meer in het seizoen? Vandaag gewoon ook weer compleet afwezig.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Ja idd vind ik ook erg jammer, op dit moment vind ik hem nog een van de leukste in de serie
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Inderdaad, deze aflevering was redelijk leuk. Maar mijn aversie jegens het nieuwe concept blijft en wordt eigenlijk niet beter.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Leuke aflevering ja, vind deze tot nu toe de beste van het seizoen.
Kutcher die stoned is mogen ze best vaker gebruiken, in plaats van een drinkende sheen een smokende kutcher kan misschien best een leuke draai er aan geven?
En Bertha is natuurlijk onmisbaar
Dit soort afleveringen mogen ze vaker doen, erg leuk en het past helemaal bij de serie.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige mannen die het niet volgt. Het is niet dat ik het niets aan vind, integendeel juist. Het lijkt me gewoon een geweldige serie vol met humor. Maar de tijd om het te kijken is erg krap. Ik heb nog zelfs films liggen die ik heb gekocht maar nog niet heb gezien.
Films kijken neemt al best wat tijd in beslag en met series erbij wordt het helemaal onmogelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat gay gedoe was wel erg grappig, zeker Alan kreeg een paar mooie sneren 
En dan ook die slagen in zijn gezicht, ghehe.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
dat laatste shot ook als Alan zijn hoofd op de schouder van Walden legt, daar moest ik wel ff lachen. 
scc-j
-
- 124 messages
- 0 votes
Het is niet veel meer. laatste seizoenen ook al niet met Charlie. Tot op heden zijn alle aflevering het zelfde. de droge scherpe opmerkingen zijn weg. Kan er vrijwel niet om lachen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering was leuk, fijn dat er weer eens referenties over Charlie waren. Ik mis hem echt in de serie, doodzonde.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Weet iemand waarom het 9de seizoen maar 10 afleveringen heeft volgens imdb?
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
zullen vast wel meer komen, ik denk omdat ze de titels van die afleveringen nog niet weten en misschien de air date ook nog niet bekent is?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het stiekem toch wel erg vermakelijk met Kutcher