• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Two and a Half Men

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vond het anders niet best. Zwaar mediocre. Kutcher kan best grappig zijn maar zijn delivery is te geforceerd, timing is out of place. Nee, had gewoon een nieuwe comedy geschreven. Je merkt aan alles dat de fit niet goed is. Two and a Half Men is van één van de fijnere comedies naar zwaar mediocre gegaan, beetje niveau King of Queens zelfs. Nee, Two and a Half Men is dood, morsdood. Zoals verwacht is Sheen gewoon onvervangbaar en deze 'doorstart' is een farce.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vind het anders nu al beter beginnen als het 8ste seizoen, daar in kon je al merken dat het tijdperk met sheen ook weinig vernieuwend meer was.

Nee een nieuw personage geeft juist een nieuwe kijk op dingen en situaties, Ashton Kutcher doet ook erg zijn best en heeft veel zin in zijn rol.

Trouwens, Walden en Herb is volgens mij ook een briljante combinatie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kijk op dingen en situaties?

Two and a Half Men ging ook te lang door, hadden ze al af moeten kappen. Dit wijst dan alleen op gebrek van creativiteit. Zo vernieuwend vind ik het nu niet geworden met Kutcher.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vond het juist wel vernieuwend, maar dat komt puur door een nieuw personage.

Volgens imdb komen er maar 10 afleveringen dit seizoen?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Kutcher Ik vind 't geslaagd.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Allemaal prima hoor, maar waarom doorgaan? Oh wacht ik weet het al. Commercieel succes. Ondanks dat Kutcher het vast prima zal doen, vind ik het nou niet echt een succes voor de serie. Hadden ze wat dat betreft wel wat beter over na mogen denken.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

moet nog wel ff wennen aan Kutcher. de meest grappige momenten in deze afl. vond ik nog steeds de referenties naar/met Charlie. maar hopelijk word het nog beter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Two and a half Men viel me enorm mee. Charlie wordt op zijn typische manier herdacht en daarna wordt Kutcher geïntroduceerd. Eerlijk gezegd deed hij het heel behoorlijk. Maar toch is er het gemis van Sheen. Ik kan me nog steeds geen TaahM zonder hem voorstellen. Maar ik geef het nieuwe seizoen een eerlijke kans.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

wel grappig trouwens. Taahm heeft met sheen nog nooit zo veel kijkers gehad als dat er gister keken. namelijk 27,76 miljoen.

aardig wat volgens mij voor dit Televisie tijdperk

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Las wel ergens dat Sheen nog een kleine 100 miljoen op z'n rekening gestort gaat krijgen. Daar kun je een aardig feestje van bouwen. Die wordt op een dag wakker en dan mist hij een jaartje of 5.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Filmpje1 wrote:

wel grappig trouwens. Taahm heeft met sheen nog nooit zo veel kijkers gehad als dat er gister keken. namelijk 27,76 miljoen.

aardig wat volgens mij voor dit Televisie tijdperk

Ik denk dat velen benieuwd waren naar Kutcher.

En de pieken liggen altijd hoog als het nieuwe tv seizoen begint. Mensen hebben het maanden gemist.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Meh, vond de 1e aflevering niet bijzonder; veel niet grappige scénes. Zonder Charlie Sheen geen 'Two and a Half Men', hij wás de serie. Jammer, maar blijft het vast nog wel (even) kijken.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Ik denk dat velen benieuwd waren naar Kutcher.

En de pieken liggen altijd hoog als het nieuwe tv seizoen begint. Mensen hebben het maanden gemist.

klopt is ook zo, ik denk ook niet meer dat ze over deze 27 miljoen heen gaan. wij zijn hier nog redelijk positief, denk dat in Amerika Sheen wel meer wordt gemist.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Sheen is inderdaad een gemis hoor, maar sommige mensen zeggen bij voorbaat al dat ze Kutcher niks vinden en dat vind ik behoorlijk kort door de bocht.

Als je naar iets gaat kijken met die instelling, ja dan ga je het inderdaad ook niet goed vinden maar aan wie ligt dat dan het meest?

Ik ben in iedergeval blij dat ze nog eventjes door gaan, al is het maar voor 2 seizoenen of zo. Ken geen serie die te vergelijken is met dit en zou de sfeer enorm gaan missen als het voor goed weg is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lorre. Een show om iemand heen bouwen en 'm dan vervangen. Gaat niet werken en dat is gebrek aan creativiteit en puur nog mee willen liften met het succes van de show. Een echte showrunner had iets nieuws rond Kutcher geschreven. Dit werkt gewoon niet.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ben ik mee eens, het voelt zeer fout aan om die nieuwe aflevering te bekijken, een soort smet op Two and a Half Men en al zeker op één van mijn favoriete fictie-personages Charlie Harper. Zowel Lorre als Kutcher hebben potentieel om iets nieuws in elkaar te flansen maar het moet moeilijk zijn afscheid te nemen van succes.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Lorre. Een show om iemand heen bouwen en 'm dan vervangen. Gaat niet werken en dat is gebrek aan creativiteit en puur nog mee willen liften met het succes van de show. Een echte showrunner had iets nieuws rond Kutcher geschreven. Dit werkt gewoon niet.

Het valt me nog mee dat Kutcher niet gewoon de rol van Sheen heeft gekregen...

Ze hadden beter een spin-off kunnen maken ja. Sheen is eigenlijk gewoon onvervangbaar. Misschien een vreemde gozer in real life, maar wel een geweldige acteur voor dit soort series. Hoop maar dat ze het personage van Kutcher interessant maken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind dit ook niet zo slecht hoor maar Sheen was gewoon Two and a Half Men, dit kan je eigenlijk niet verkopen zo. Een spin-off was ook nog wel een optie geweest ja.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het voelde vandaag gewoon heel vreemd aan. Je miste gewoon een bepaalde feeling die de serie me altijd gaf. Ik heb me wel vermaakt, maar er werden dan ook nog veel dingen over Charlie gezegd. Dat zal komende aflevering wel weg zijn.

In introductie van Kutcher vond ik trouwens wel hilarisch, met de Alan en de urn

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ja oké een spin-off had misschien inderdaad beter gewerkt maar Lorre wou het succes niet verlaten en is door gegaan met Kutcher.

Ik persoonlijk ben heel erg benieuwd hoe de volgende afleveringen verlopen en hoe lang het duurt eer dat de show echt helemaal in zakt, tot die tijd ben ik in ieder geval een trouwe kijker.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

De eerste 3 en een halve minuut vond ik niet prettig. Zelfs exen van Charlie als Courtney en Chelsea waren heel negatief tijdens de begrafenis. Niet echt passend gezien hun relatie met Charlie. Daarna wordt het wel beter maar echt heel grappig werd het niet. De afzeikhumor van Charlie gericht aan Alan miste ik. Kutcher speelt een iets slimmere versie van Kelso (70's Show) maar het lijkt me niet het personage die voor de sarcastische humor gaat zorgen. Zeker niet zo slecht als ik had verwacht maar nog verre van goed.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Best charmant, maar hoe lang blijft dat? Waldo is geen Charlie. En dan bedoel ik, hoe willen ze Kutcher niet te veel op Sheen laten lijken, maar toch de Two and a Half Men formule niet kapot maken? Hem constant opvoeren als zacht ei die per ongeluk chicks regelt, daar geloof ik niet in. En hem een verzuurde womanizer maken die zich kapot zuipt en tegoed doet aan 'farmaceuticals', die kennen we al.

Vond het een leuke aflevering, maar zat constant te wachten op de sneer die niet zou komen. Dat zie ik Kutcher ook niet brengen de komende weken.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vond de 1e aflevering van seizoen 9 wel grappig maar ik kan nog niet zeggen of dit gaat werken.

Er word nog teveel over charlie gezegd en heb nog te weinig van kutcher gezien.

Dit vind ik wel tenenkrommend: YouTube - Two and a Half Men - Official New Intro/Opening/ Season 9! Ashton Kutcher

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, die reacties daaronder:

God save the Sheen.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Daarnet gekeken naar de eerste aflevering met Ashton Kutcher en het had slechter gekund natuurlijk al bij al viel het wel nog mee. Ik denk alleen dat het maar voor één seizoen gaat zijn Charlie Sheen is gewoon niet te vervangen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Judy Greer en Joe Mangianello gaan ook een rol spelen in 2.5 Men. Heb een zwak voor Greer, na haar leuke, maar korte optreden in Mad Love en haar rol in Arrested Development en Archer. Mangianello speelde in HIMYM en True Blood.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Judy Greer speelde al eerder in Two and a Half men als de zus van Herb. Geen idee of ze die rol weer gaat spelen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Judy Greer is al te zien in de 2de aflevering, ze speelt de ex van walden een totaal ander personage dus.

Aflevering 2 was ook geslaagd, maar jammer genoeg wel wat minder als de eerste aflevering.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Judy Greer is geweldig, en ook AK deed het bij vlagen best aardig. Ze moeten hem alleen niet te kinderachtig maken. Al is dat huis met de Stormtrooper, C-3PO en R2-D2 natuurlijk wel gaaf.

Angus T Jones wordt wel erg ondergebruikt zo.

Deze aflevering was best oke, maar ik weet alweer waarom ik BBT en TAAHM vaak wat langer laat liggen. De scenario's bestaan enkel en alleen nog maar uit opzetjes en afmakertjes, en dat geeft het een wat onrealistisch gevoel. Bij BBT zijn de grappen dan nog een stuk origineler, maar bij Men niet meer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Angus loopt er inderdaad maar een beetje bij, en heeft maar korte scenes.

Denk dat de schrijvers ook niet meer weten wat ze met het volwassen kind moeten?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.