- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Het zevende seizoen is weer begonnen en het was weer als vanouds.
Maar, het blijft leuk natuurlijk. 
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Tja, de Jake grappen waren volgens mij op een gegeven moment ook wel op. Jake wordt ook ouder dus ze zullen er iets anders op moeten verzinnen. Alan en Charlie blijven natuurlijk geweldig. Maar ja, gezien de richting waarin de verhaallijn zich beweegt zou het wel eens het laatste seizoen kunnen worden. En da's op zich jammer.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Derde aflevering van seizoen 7 viel me best wel tegen, de eerste 2 waren nog goed te doen maar bij de derde was het erg flauw en voorspelbaar.. hopen dat de 4de aflevering beter wordt!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Lekkere eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen. Vooral Jake is erg grappig. Sir Squash a Lot 
Ben het niet met je eens HJS, met de oudere Jake heb je een grotere variatie aan grappen. Vind de laatste seizoenen ook een stuk leuker.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hmm, misschien moet ik dit dan maar weer oppakken dan. Ben begin seizoen 4 gestrand omdat het wat te eentonig werd, maar denk dat ik dit maar weer eens uit de zogenaamde kast ga halen dan.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Merk idd ook als je dit bij wijze van spreken 24/7 kijkt dat het eentonig wordt. Maar zo 1 á 2 keer per week een aflevering doet het bij mij nog altijd erg goed!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Berta, these fishticks are great!
Thank you, my secret is I take em out of the freezer 
Well, Kudos
Fijna aflevering weer, sowieso kan ik nog steeds geen genoeg krijgen van 2,5 men, ook niet na 7 seizoenen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels weer opgepikt en episode 201 was wel een leuke opener. Erg leuke cameo's van Stanton, Costello en vooral Penn. Sheen weer in topvorm, ook Cryer blijft leuk, al moet ie het hebben van momenten. Nu nog hopen op de rentree van Bertha.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels begonnen aan seizoen. 301 en 302 zijn wat mij betreft mijn persoonlijke favorieten tot nu toe, erg sterk. De serie krijgt ook wat meer ballen, zoekt wat meer grenzen op en Sheen blijft toch een dragende kracht van de serie, al laat Jones zich ook behoorlijk zien in dit seizoen.
Jammer blijft het wel een hit or miss verhaal. Erg leuke episodes worden te vaak afgewisseld met wat mindere, een echt constant niveau weet de serie helaas niet al te lang vol te houden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Laatste 2 afleveringen was weer genieten geblazen en voor al de laatste aflevering weet de kwaliteit van de serie weer helemaal boven te krijgen.
Ziet er naar uit dat Charlie weer single is! benieuwd hoe de serie nu weer verder gaat! was Charlie in een relatie een beetje zat en het hoorde niet bij deze serie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga er ook mee beginnen binnenkort. Heb al wat seizoenen klaar liggen. Ben benieuwd.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Charlie zit alweer in rehab 
Charlie Sheen in afkickkliniek | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Zonde zeg, hoop dat hij er snel weer een beetje boven op is!
Hij kan in Two And A Half Men gewoon niet gemist worden, heerlijke ontspannende serie!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
'Two And A Half Men' mogelijk afgelopen
Scene uit Two And A Half Men.
LOS ANGELES - Charlie Sheen stopt mogelijk met de populaire sitcom 'Two And A Half Men'. De laatste aflevering van het zevende seizoen werd vrijdag opgenomen.
De acteur deed diezelfde avond een verklaring de deur uit. "Als dit het einde betekent van mij als Charlie Harper, so be it. Een nieuwe reis is begonnen." Eerder waren er geruchten dat Sheen enkel zei te willen stoppen zodat hij bij een contractverlenging meer geld zou krijgen. De acteur verdient nu volgens de BBC 825 duizend dollar, iets meer dan 600 duizend euro, per aflevering.
Verschillende Amerikaanse media schreven dat Sheen een miljoen dollar per aflevering zou willen ontvangen. "Alle bedragen die in de media genoemd worden zijn onjuist", verklaarde Sheen. "Al aan het begin van dit seizoen heb ik mijn voorwaarden aan CBS laten weten."
"Ik neem de ervaring van 161 afleveringen mee, vol met geweldige herinneringen, ervaringen, vriendschappen en dankbaarheid", zegt Sheen. Hiermee lijkt het dus toch tot een einde te zijn gekomen voor de best bekeken sitcom op de Amerikaanse televisie.
Sheen is momenteel verwikkeld in een rechtszaak. De acteur zou zijn vrouw bedreigd hebben met een mes. Sheen ontkent en ook zijn vrouw zegt de aanklacht te willen laten vervallen. Eind februari liet de acteur zich bij wijze van voorzorgsmaatregel opnemen in een afkickkliniek. Sindsdien ging hij elke dag na de opnames terug naar de kliniek. 21 juli staat Charlie Sheen voor de rechter. (NOVUM)
11/04/10 17u46
Hoop niet dat het waar is.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Heb ik sinds vanavond nog maar leren kennen en vond ik erg grappig, kijk niet zo veel series (enkel House MD, CSI Miami & Witse).
Heb er met Two and a half men waarschijnlijk één bij die ik permanent zal volgen.
EDIT : Of mogen kopen van vroeger , had het nog niet gelezen hierboven...
Dan vind je al eens iets leuk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Two and a half men is gewoon de beste serie van nu voormij, die mag echt niet stoppen
zo zonde! kom op Charlie gooi het bijltje er niet bij neer, echt heel jammer als de geruchten waar zijn 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Uitgegeven: 18 mei 2010 09:27
Laatst gewijzigd: 18 mei 2010 15:27
AMSTERDAM - Charlie Sheen neemt voorlopig nog geen afscheid van de serie 'Two and a Half Men'.
De acteur tekende maandag een contract waarin staat dat hij nog twee seizoenen blijft. Eerder leek het erop dat Sheen de serie vaarwel zei.
De 44-jarige acteur zou de serie na zeven jaar zat zijn en zich liever op films focussen. Ook werd gefluisterd dat Sheen twee miljoen dollar per aflevering zou willen. Of hij dat ook daadwerkelijk krijgt is onbekend.
"Om een einde te maken aan twee en een halve maand speculeren: ik kijk uit naar mijn terugkeer bij CBS op de maandagavond", laat Sheen in een verklaring weten.
Fikse ruzie
Eerder werden de opnames van de serie nog stilgelegd, omdat de acteur in een afkickkliniek zat in verband met zijn alcoholverslaving.
In zijn voorkeur voor een borrel en mooie vrouwen komt Sheen overeen met zijn alter ego Charlie Harper.
Sheens alcoholgebruik leidde met kerst tot een fikse ruzie met zijn echtgenote Brooke Mueller, waarbij hij haar zou hebben bedreigd met een mes. De zaak komt 21 juli voor in Colorado.
Mooi nieuws voor de fans lijkt me.
Ik ga er over een paar weken ook mee beginnen. Moet nog even Dexter seizoen 4 afkijken en daarna dit. Ik kijk er naar uit. Een goede sitcom van niveau die ook alweer de nodige seizoenen kent is altijd iets wat ik zoek.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Wat is volgens jullie het beste seizoen geweest? Dan koop ik deze even.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Ik zou als ik jou was gewoon bij seizoen 1 beginnen. Verder inderdaad een erg leuke serie! Ik pak af en toe wel eens eens afleveringetje mee. Charlie Sheen is toch wel de dragende kracht van de serie.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Is Veronica nu plotseling weer met Seizoen 1 begonnen?
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Hier in België al een paar afleveringen van seizoen 7 uitgezonden, valt me toch op dat ik Jake niet meer zo leuk vind als anders.
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
dit is echt hilaries, charlie sheen is master en die sukkel die zen broer speeld ook 
dat dikke jongentje vindt ik niks, niet grappige vetklep
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Dat jongetje dient volgens mij ook maar een doel binnen de serie. Domme opmerkingen maken en zorgen dat Charlie Sheen en z'n broer helemaal los op hem kunnen gaan. Erg voorspelbaar, maar oh oh wat werkt het uitstekend. De schrijver van deze serie houdt sowieso wel van running gags. Let maar eens op Big Bang Theory, de andere grote serie van hem.
mpd-psycho
-
- 20 messages
- 0 votes
ik zag die nerd samen met charlie ook al in hot shots btw
ChelseaH
-
- 106 messages
- 128 votes
I love deze serie!!! ik was begonnen met kijken omdat Charlie Sheen er in mee speelden. Maar het was/is zo geniaal gewoon. Ik heb de seizoenen ook op dvd. en het is zo leuk om het te zien. Ik denk dat het erg goed is dat ze door gaan maar soms moet een serie ook stoppen met een goed eind(dat punt is nog niet bereikt bij two and a halve men) (en ik hoop dat het nog lang niet zal komen)
Dat jongetje dient volgens mij ook maar een doel binnen de serie. Domme opmerkingen maken en zorgen dat Charlie Sheen en z'n broer helemaal los op hem kunnen gaan. Erg voorspelbaar, maar oh oh wat werkt het uitstekend. De schrijver van deze serie houdt sowieso wel van running gags. Let maar eens op Big Bang Theory, de andere grote serie van hem.
De jongen (jake) dient in het begin ook voor dat Charlie leert om van iemand te houden later misschien inderdaad alleen voor dat wat jij zegt.
ChelseaH
-
- 106 messages
- 128 votes
ff een leuke quote van Charlie ( in het nederlands)
ik ben bang voor grote vogels ,kleine insecten, ongewenst zwangerschap én jou ex-vrouw die woont in mijn huis
XD zo geweldig
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Zijn ex-vrouw woont er niet en hij is er evenmin bang voor..
ChelseaH
-
- 106 messages
- 128 votes
Ja ik weet het. Maar in een aflevering komt alan zijn ex (Judith) bij hun wonen omdat haar huis is ondergelopen dan zecht alan ze is maar een klein bang mensje dan zecht Charlie en mijn angsten dan?! en dan komt dat ...
En ik zag dat ik "have" hat geschreven in plaats van half... Dom...