• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Two and a Half Men

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben van de week met de serie begonnen. Heb nu 3 eps gezien van seizoen 1 dus. Wel aardig, maar nog niet hilarisch. Ben benieuwd hoe leuk dit uiteindelijk wordt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 1 van Two and a half man afgerond. Ik moest effe een aflevering of wat inkomen, maar het is echt een erg leuke show. Charlie Sheen is echt heel grappig als de womaniser. Allen valt me ook mee en Jake is zelfs ook soms grappig. Lekker gevatte serie. Van de week maar eens langzaam met het 2e seizoen starten. Lekker vooruitzicht dat ik 7 seizoenen klaar heb liggen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inmiddels seizoen 2 ook afgekeken. Ik moet zeggen, het gaat wel hard soms. Ik kijk soms zo 4 of 5 afleveringen weg achter elkaar. Echt heel ontspannend om te kijken met gevatte humor.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Oppassen dat je geen overdosis binnen krijgt. Hoewel ik 2,5Men een van de beste sitcoms vind, kan ik dit niet hele dagen achter elkaar kijken.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

I've had that problem. Afkicken lukt niet meer. Super leuke serie, vooral deel 3, 4 en 5. Daarna raken de ideeën soms wat op, maar er blijven altijd hilarische hoogtepunten. Nu gewoon hopen dat Sheen er met zijn kop bijblijft.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Zeker een leuke serie. Het feit dat de broers tegenpolen zijn is gwn komisch en Jake, die uit een andere planeet lijkt te komen, maakt het compleet. Berta (heet ze geloof ik) en dat obsessieve buurmeisje vind ik dan weer veel minder.

Echt mooi trouwens van Veronica, zo According to Jim, Still Standing, 2,5 Men en The Big Bang Theory achterelkaar. Niet altijd even hilarisch, maar vermakelijk als wat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister heb ik seizoen 3 afgekeken. Het gaat snel. Soms kijk ik er wel 5 achter elkaar. Soms sla ik ook een dag of 2 dagen de serie over. Zo blijft het leuk.

Vanavond of morgen maar eens met seizoen 4 beginnen.

PS Turkeyloverz, vind je Berta vervelend? Ik vind haar geweldig met haar cynisme. Rose het buurmeisje vind ik ook niet super, maar ze komt ook niet zo heel vaak voor dus ik vind het ook niet storend.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Ik vind haar gewoon niet passen bij de 3 en haar cynisme komt bij altijd geforceerd over. Om de jonge, domme en naieve one night stands van Charlie kan ik bijvoorbeeld meer om lachen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja Berta is idd absoluut niet grappig, maar Amerikanen schijnen van zo'n verzuurde lelijke dikkerd te houden of zo. Zonde, want verder zijn de 2 broers grappig. Jake vind ik overigens ook helemaal niks. Te geforceerd en je ziet het elke keer weer van een grote afstand aankomen wat hij gaat zeggen.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Als je de serie een tijdje volgt, weet je eigenlijk bij hun alle 3 wel hoe ze ongeveer zullen reageren, dat vind ik niet zo erg bij een sitcom. Bij Friends had ik hetzelfde, je leert ze gewoon beter kennen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat klopt, maar bij de 2 broers maakt het me niet uit dat ik zie aankomen wat ze gaan zeggen, bij het jochie wel. Ik heb sowieso niks met kindsterretjes of acteurs/actrices. Kunnen ze niks aan doen, want hun talent moet nog groeien uiteraard. Ik heb het liefst sitcoms zonder teveel zendtijd voor de kinderen. Married with Children is een uitzondering, maar daar zijn de kids al wel iets ouder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jake is inderdaad niet erg grappig. Sowieso zijn kinderen bijna nooit grappig. In Married with Children waren de hele jonge Bud en Kelly in de 1e pakweg 3, 4 seizoenen ook niet leuk. Teveel geforceerde niet leuke grappen.

Je ziet trouwens in sitcoms bijna nooit kinderen in de hoofdrol. Maar goed ook.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Jake is misschien niet zo grappig, maar hij speelt gelukkig een ultradomme jongen. Dan is het niet zo erg, kinderen die de wijsneus spelen, dat is pas irritant. Ik vind Jake die 2 wel completeren eigenlijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Poeh als er 1 een wijsneus is is het Jake wel vind ik. Bijdehandje 1e klas. Maar supersnugger is hij niet nee, geen wonderchild.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Idd bijdehanje 1e klas, maar het feit dat hij niet op de hoogte is van zijn domheid maakt het soms nog grappig. Kinderen die tranen moeten trekken of die de slimste van de klas spelen, daar doelde ik meer op

Wat vinden jullie trouwens van de moeder? Ik vind haar ook geweldig eigenlijk. Heeft soms van die oneliners waar je echt om stuk gaat.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou zo'n moeder zou ik in ieder geval niet graag hebben, dus dat doet ze aardig goed ja. Ik vond vooral Megan Fox erg goed.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

De volledige eerste serie aangeschaft.

Sannz

• 30 messages
  • 0 votes

Ik weet niet wat ik lees hier joh . Berta

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Wel een groot verschil tussen de eerste reeks en de nieuwere reeksen. In de eerste reeks lijkt het alsof Charlie Harper zijn broer en Jake bij hem wil. Later wil hij hen het liefst mogelijk buiten.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Hier even een geniaal stukje:

Een vrouw belt naar Charlie en zegt "I'm Late"

Alan en Charlie zenden Jake weg en Jake zegt : "What's the big deal, i don't cry when i'm late?!..."

Jake als klein gastje is toch leuker.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zit half seizoen 4, nog altijd behoorlijke verslavend en geniaal.
Snap overigens niet dat mensen Bertha niet lachen vinden. Ik lach me regelmatig kapot om haar wrange opmerkingen.
De aflevering dat Allen date met de dochter van Bertha is wel hilarisch, zeker als ze allemaal thuis bij Bertha komen eten met oa ook Charlie, Jake en de moeder erbij.

Dadelijk maar even een paar eps weer kijken.

delvohii

• 54 messages
  • 2 votes

Ja, Berta en Jake zijn enorm grappig. Alan vind ik juist altijd zo ongelofelijk niet-grappig, ik stoor me soms echt een beetje aan hem

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind Alan juist wel grappig doordat hij zo nerdy en burgerlijk is. Ideaal slachtoffer om belachelijk gemaakt te worden door...eigenlijk iedereen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik vind Alan een beetje 50/50. De ene keer komt-ie heerlijk uit de hoek, een andere keer zó vreselijk niet grappig. Herhaalt ook vaak (slechte) opmerkingen/grappen, helaas.

Jake vond ik de laatste seizoenen ook wisselmatig (laatste seizoen wel weer erg leuk overigens). Bertha is geweldig en Charlie blijft dé held. Wat kijk ik uit naar het nieuwe seizoen! Blijft (ondanks een paar punten dus) echt elke aflevering genieten. Jammergenoeg heb ik alle seizoenen er al zo'n beetje een jaar opzitten. Moet maar eens overnieuw beginnen denk ik.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

De serie is waarschijnlijk in een studio opgenomen met fake balkon, strand en zee op de achtergrond? Valt toch wel wat op omdat het nooit in beeld komt. Ik kan ook mis zijn, maar een filmstudio lijkt mij het meest logische.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

GuyB wrote:

De serie is waarschijnlijk in een studio opgenomen met fake balkon, strand en zee op de achtergrond? Valt toch wel wat op omdat het nooit in beeld komt. Ik kan ook mis zijn, maar een filmstudio lijkt mij het meest logische.

Volgens mij niet, want je ziet toch regelmatig bij sceneovergangen het strandhuisje van boven met de zee erbij.

En ik heb ook al een aflevering gezien waarin Alan ging hardlopen op het strand en uiteindelijk de zee in rende.

delvohii

• 54 messages
  • 2 votes

Tuurlijk is het in een studio gefilmd, dat snapt iedereen toch. en die sceneovergangen zijn wel echt, maar daar staat nergens Charlies huis tussen, dat zijn gewoon echte huisjes aan het strand.

Ook zo'n hardloop scene aan het strand is gewoon echt gefilmd op het strand, maar de rest niet.

Dachten jullie dan dat ze een hele cameraploeg en tribune vol mensen naast een afgezaagd stuk huis hadden neergezet?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kans is groot dat je gelijk hebt, maar waarom zou de locatie van een standhuis niet als opnamelocatie gebruikt kunnen worden? Het publiek kan ook aan de muren zitten die we in de serie niet zien in de huizen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Omdat dat natuurlijk 100 keer onhandiger is.

delvohii

• 54 messages
  • 2 votes

Bij bijvoorbeeld Friends zie je ook steeds van die straatbeelden tussen de scenes in. Dat maakt het niet gelijk echt, want dat is ook gewoon in een studio opgenomen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.