- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die Mila Kunis / Angelina Jolie grap 
Dat is wel weer erg leuk, als je weet met wie Aston Kutcher slaapt 
Verder was het weer matig. Dat hele Jeff Strongman gedoe is echt vreselijk niet leuk. Het hele personage van Alan wordt steeds meer verpest. Van een loser naar een totale freak. Dit gaat allemaal nergens meer over. En Walden met dat bebrilde nerd vriendje is ook gewoon vervelend.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
CBS Renews Two and a Half Men: Season 12 Pick Up - Two and a Half Men - CBS.com Ik weet niet of ik hier nog zo blij mee ben..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tsja. Seizoen 1 met Walden was matig, seizoen 2 wel goed, dit seizoen is weer kut (heb net de nieuwe van vandaag gekeken, echt 0x nog kunnen lachen om dat tergende Strongman gedoe of met die Jake kopie die nu schijnbaar een grote rol in Waldens leven heeft), dus dan maar weer hopen dat het volgende seizoen weer leuker is. Maar ze hadden er beter mee kunnen stoppen, alleen zijn de kijkcijfers nog goed.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Ja inderdaad is maar weer behoorlijk afwachten, ik had er weer veel plezier in om het te volgen in het seizoen hiervoor maar dit seizoen is inderdaad weer erg matig. 
Ik ben altijd een grote fan geweest van deze serie maar 12 seizoenen is misschien weer net iets te veel van het goede.
Ik hoop inderdaad op minimaal het niveau van seizoen 10, ze kunnen in mijn opzicht ook veel meer doen met Jenny die nu maar een beetje op de achtergrond wordt gehouden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weet je wat me eigenlijk nog het meeste stoort? Het verpesten van Alan. Hij was altijd een treurige loser, zonder geld, met een simpel baantje en vooral zonder aantrekkingskracht op vrouwen. Nu is hij tegenwoordig constant succesvol bij vrouwen, werkt geloof ik helemaal niet meer en gedraagt zich ondanks alles nog wel als een kneus. Het past allemaal niet. In de aflevering van vandaag had hij gewoon een bloedmooie meid bij zich. Tsja.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ik vond de laatste aflevering best leuk eigenlijk. Eindelijk wat nieuwe figuren die daadwerkelijk wat meer naar de voorgrond treden. Af en toe is de humor net wat te flauw, maar het is zeker niet slechter dan vorig seizoen. Of ze door moeten gaan is weer een ander punt..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Het personage van Alan is de laatste tijd inderdaad veel meer geforceerd. als of de makers het idee hebben dat Alan de show moet dragen.
Walden is dit seizoen trouwens ook maar saai en in plaats van alles op Alan neer te laten komen kunnen ze beter het personage van Walden weer een beetje oppeppen, op dit moment is hij best saai en het zelfde geldt ook dubbel en dwars voor Jenny. Ik vind haar rol namelijk wel leuk alleen doen de makers er weer te weinig mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het had anders gemoeten.
Walden had stoer en succesvol moeten zijn. Zeg maar de rijke versie van Charlie.
Alan had zichzelf, de loser, moeten blijven.
Jenny had wat dommer moeten zijn, a la Jake.
Dan had je ieder geval een beetje op de oude wijze met Charlie en Jake door kunnen gaan. Nu wordt het hele concept aangepast.
Maar dit seizoen stoort gewoon. Alan met dat Strongman gedoe, Walden met dat stomme bedrijfje en Jenny met dat lesbo gedoe. Sowieso moet je vaker iedereen in 1 verhaallijn stoppen. Nu zijn het steeds losse stukken.
En stop toch eens oude castleden er weer bij. Vorige week was grappig met Judith, maar ze verpesten het weer met een huwelijk en daardoor blijft het bij 1 aflevering. Evelyn had er ook bij gemoeten, Rose had ik nog eens willen zien, Bertha kan je een leukere rol geven en ik had ook wel verwacht dat Jake 1 of 2 keer was verschenen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind het nog steeds wel leuk soms, die nieuwe episodes. Maar kapot van het lachen gaan is er niet meer bij.
Al die oude Charlie-eps die dagelijks nog steeds worden uitgezonden daarentegen, blijft echt geniaal.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Walden had stoer en succesvol moeten zijn. Zeg maar de rijke versie van Charlie.
Ik mis inderdaad wel de sarcastische kant van Charlie ja, Walden mag nog best wat harder tegen Alan zijn.. 
Jenny dom? ach, vind haar op deze manier ook wel leuk maar ze wordt teveel tegen de achtergrond geduwd.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Tja A&L, als ze het dat gedaan hadden had iedereen de kritiek gehad dat het hetzelfde bleef (vond de laatste seizoenen met Charlie al stukken minder) én dat Kutcher nooit in staat is om Sheen te vervangen. Nee, ik vind het goed dat ze andere dingen proberen en met nieuwe personages op de proppen te komen ipv blijven hangen in de oude setting. Uiteraard werkt dit bij lange na niet altijd even goed en kun je je afvragen of ze niet gewoon moeten kappen óf in ieder geval een andere naam aan de serie te geven. Maar over het algemeen vind ik het nu best wel vermakelijk zoals het nu gaat, all be it met de nodige ups and downs.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Angus T. Jones: Former "Two and a Half Men" star opens up about leaving show, his faith | khou.com Houston
Ik wist niet eens dat ie officieel weg was. Een doodzonde en pijnlijk om hem nu zo te zien. Nog maar eens extra genieten van de Charlie-episodes dus die gelukkig nog dagelijks worden uitgezonden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind dat joch maar een kneus. Eerst jarenlang miljoenen dankzij de serie verdienen en je er dan na een jaar of 10 plots tegen keren en principes krijgen. Pleur op zeg.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Sowieso vind ik plotseling "bekeren" altijd maar een trieste bedoening. Zullen zien hoe serieus het allemaal is als z'n geld op aan het raken is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit kan ECHT niet meer zeg. Wat was de nieuwe slecht.
Ik blijf het zo jammer vinden hoe ze Alan hebben verpest van een nerveuze, blunderende, naïeve nerd naar een zelfingenomen, best wel succesvolle vrouwenjager. Echt zo waardeloos dit.
En dit Kutcher kan er ook geen reet van. Vorig jaar was hij nog eens af en toe geestig, nu is het helemaal niks meer.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Apart, ik vind juist dit seizoen de beste met Kutcher tot nu toe.
Zeker met de komst van Barry en de andere geestige bijrollen begin ik de serie langzaamaan steeds leuker te vinden. De kijkcijfers in Amerika zijn ook nog steeds erg goed dus seizoen 12 komt eraan. En als ze de lijn weten door te trekken vind ik dat alleen maar een goede zaak.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Barry vind je leuk ja? Gewoon een hele irritante Jake-rip off. Iets minder dom, wel bijdehand en ergerlijk.
Kutcher komt niet verder dan elke aflevering iets over Alan en zijn huis te zeggen. Dat was het wel. God, wat mis ik Sheen.
Maar het is vooral de humor en de verhaallijnen die me zo vreselijk tegen staan. Je ziet gewoon aan de acteurs dat ze het ook niet boeiend vinden. Alan speelt echt op de automatische piloot en Kutcher is gewoon niet grappig. Als ze eens stoppen met dat Jeff Strongman gezeik en Alan weer minder succesvol maken, dan zou het nog wat kunnen worden.
Maar dit seizoen kijk ik alleen nog omdat ik het al jaren volg en gewoon blijf kijken. Die routine heb ik helaas bij veel series.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Ik snap ook niet waarom de schrijvers niet wat meer met het personage van Kutcher doen, in het vorige seizoen had hij hier en daar nog een leuke droge opmerking maar nu zit hij er ook maar een beetje bij voor spek en bonen.
Misschien kan Kutcher hier zelf ook niks aan doen? ik heb nog liever dat ze zijn personage omslaan en dat hij een periode van drank, drugs en vrouwen tegemoet gaat.. 
Barry is inderdaad niet echt grappig, maar tegelijkertijd erger ik me er ook (nog) niet kapot aan.
Waarom doen ze trouwens niet meer met Jenny? Come on, ze is een nieuw personage waar je nog alle kanten mee op kan gaan, voor mij apart laten ze wat meer afleveringen om haar draaien maar helaas..
Ik kijk het net als Ajax&Litmanen1 omdat ik tot nu toe alle afleveringen heb gezien, het is trouwens nog steeds wel leuker dan Sheens Anger Management. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Best leuk die nieuwe met Kunis, al waren de inside jokes en referenties op een gegeven moment net wat teveel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond hem zowaar eens leuk. Zelfs Alan zijn Jeff verhaal was in deze context leuk. En Mila Kunis is een lekker wijf 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een supertreurige seizoensfinale. Dat hele Jeff Strongman verhaal is voorbij, maar het slaat nergens op dat Larry niks erg vond. Wat een genant slecht seizoen zeg. Gaat dit nog verder na de zomer? Ja. Dan hoop ik dat ze nieuwe scenarioschrijvers aan hebben genomen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Het was niet altijd even goed nee. Al was ik persoonlijk wel een tikkeltje teleurgesteld dat Alan nu toch weer alleen staat. Het zielige en treurige van Alan is wel een beetje te ver uitgemolken en biedt weinig nieuws meer. Laat hem dan zich maar ontwikkelen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Seizoen 12 is het laatste seizoen van de serie, hopelijk maken ze er een goede finale van.
Chuck Lorre wou net zoiets doen als in How i met your mother, met een doorlopend verhaal dus.
Vind de vergelijking tussen de 2 series alleen ver gezocht.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Two and a Half Men stopt na twaalfde seizoen - AD.nl
Ze stoppen er inderdaad mee na seizoen 12. Lijkt me heel verstandig. De serie is echt afgedaald naar een extreem droevig niveau. Sheen weg heeft het echt verpest. Daarna volgde een matig seizoen met Walden, daarna wel 1 goed seizoen maar nu is het echt op zijn allerslechtst. Ik hoop dat ze waardig gaan eindigen en een beetje een goed seizoen nog maken. Zou tof zijn als ze het eens goedmaken met Sheen en ook ''Jake'' weer erbij halen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Sheen weg heeft het echt verpest.
Bovendien was seizoen 10 wel weer van een aardig niveau.
Zou tof zijn als ze het eens goedmaken met Sheen en ook ''Jake'' weer erbij halen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Klopt, de scripts werden ook met het seizoen beroerder. Met dit seizoen als absoluut dieptepunt.
Maar Sheen had wel charisma en zijn harde opmerkingen waren leuk. Walden is maar een saaie sukkel.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Maar Sheen had wel charisma en zijn harde opmerkingen waren leuk. Walden is maar een saaie sukkel.
Jenny(Jij bent er niet zo fan van dacht ik?) drukken ze nu ook tegen de achtergrond aan, ik vind haar personage wel een leuke toevoeging alleen doen ze er veel te weinig mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jenny(Jij bent er niet zo fan van dacht ik?) drukken ze nu ook tegen de achtergrond aan, ik vind haar personage wel een leuke toevoeging alleen doen ze er veel te weinig mee.
Walden is op elk vlak een flop. Heeft niet de humor van Sheen, niet het charisma en is ook maar een pussy, plat gezegd. Ik snap dat de makers geen directe kopie namen (al had dat ook best gemogen, een nieuwe acteur die Charlie Harper had gespeeld, had je meteen niet al die geforceerde verhaallijnen gehad), maar dit is weer niks. Walden kan alleen elke aflevering opmerking maken dat Alan bij hem woont. Nou, dat is inmiddels wel heel afgezaagd.
Jenny voegt inderdaad niks toe. Daar heb je alleen wat matige lesbienne grappen door gekregen, maar een leuke toevoeging als personage is ze niet, omdat Chuck Lorre er perse de Alan en Walden show van moest maken. Dat merk je ook met de andere personages uit eerdere seizoenen, die niet of nauwelijks nog een rol hadden. Zo was Herb vorig jaar terug, maar dit jaar is hij er weer uitgeschreven. Of Evelyn. Of Rose. Of Judith. Of Jake (nouja, heeft een reden). Alleen Bertha kreeg nog wat screentijd.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes