- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Herb werkt gewoon snel op mijn lachspieren, vind het gewoon een grappig personage 
Maar inderdaad, aflevering 4 is de beste tot nu toe en ik hoop dat Jenny er in blijft. 
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Herb werkt gewoon snel op mijn lachspieren, vind het gewoon een grappig personage
Ik vind het ook een grappig personage en de acteur is al helemaal geniaal. Hij is zo geniaal in Whose Line is it Anyway 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Was weer erg leuk deze week! Leuke ontwikkelingen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Flauwe aflevering. Het seizoen is weer net als 2 seizoenen terug wisselvallig.
Dat Alan-Lindsay-Larry gedoe begint ook te vervelend. En Aston Kutcher moet eens wat leukere oneliners krijgen. Ze worden voorspelbaar.
Benieuwd wanneer Jake weer eens een keertje erbij komt. En Herb...
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wordt onderhand wel een beetje flauw van het vragen om Herb en Jake. Jake komt niet meer terug, omdat die er simpelweg om gevraagd heeft door al dat gedoe met zijn uitspraken. Herb voegt vrij weinig toe en is gewoon weer terug naar de tijden met Sheen. Zou zonde zijn omdat ze nu eindelijk een beetje progressie aan het boeken zijn. Dus wat mij betreft mogen ze beiden lekker weg blijven.
En wat betreft voorspelbaarheid. Was TAAHM dat niet altijd al?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Helemaal niet waar. Jake is er nog steeds, maar zal nog maar sporadisch aanwezig zijn. Herb is ook iemand die er af en toe bij is. Jij vind er weinig aan, prima. Anderen zien hem wel graag. Ik word wat flauw van mensen die denken voor anderen te moeten denken.
Verder was TAAHM altijd wel wat voorspelbaar, maar ook daarin zijn nog gradaties te bedenken.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ik pretendeer helemaal niet dat ik voor anderen moet denken. Het is alleen algemeen bekend dat zowel Jake als Herb zelden screen time krijgen. Om dan na elke aflevering zonder een van beide weer te horen dat het zo jammer is dat ze er niet in voorkwamen is wat mij betreft niet nodig. Buiten dat ik ze inderdaad vrij weinig vind toevoegen op dit moment in de serie. De wens om hen weer te zien wordt volgens mij vooral gedreven door nostalgie naar de oude TAAHM, maar die is er nu eenmaal niet meer.
Nja, het niveau van de eerste seizoenen zal nooit meer gehaald worden. Maar vind het persoonlijk niet voorspelbaarder dan vanaf, pak 'm beet, seizoen 5.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja en ik vind het gebrek aan screentime voor vooral Herb spijtig. Vorig seizoen deed hij trouwens regelmatig mee. Leverde erg leuke afleveringen op. Jake zijn rol werd nutteloos, maar voor hem had je echt wel wat leuks kunnen bedenken. Nu neemt die nieuwe meid eigenlijk zijn rol in als lui persoon die graag rond zit te scharrelen. Had ook Jake kunnen zijn.
Ik ben tevreden als het kan en kritisch als het kan. Zo was ik vorig seizoen vrij positief over de serie. Dit seizoen is het weer veel wisselvalliger. Dat gedoe met Lindsay is saai, Jake is nu helemaal weg, Herb is weer (tijdelijk?) weg en Kutcher is weer wat suf dit seizoen. Maar toch kijk ik het nog steeds met plezier.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Dit was weer een keer een leuke aflevering. Zo mogen er wel meer komen 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Heerlijk ouderwets hoe Alan zichzelf weer voor paal zet. Plaatsvervangende schaamte.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Meh, ik vond hem vrij slecht. Dat Alan afzeiken is alleen leuk als er wel een leuk plot in een aflevering zit. Nu draait het met dat nichtje van Alan erbij alleen nog maar om seksuele opmerkingen en lesbo-seks. Ik vind dit seizoen bepaald nog niet sterk. Te goedkope verhaallijntjes.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Moet je gelijk geven dat de grappen wel wat eentonig zijn, maar om eerlijk te zijn vond ik dat met Charlie ook al zo; het ging altijd over seks. Nu met de "twist" dat het alleen nog maar met lesbo's te maken heeft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Moet je gelijk geven dat de grappen wel wat eentonig zijn, maar om eerlijk te zijn vond ik dat met Charlie ook al zo; het ging altijd over seks. Nu met de "twist" dat het alleen nog maar met lesbo's te maken heeft.
Klopt, de serie is vrij seks-gericht, maar er zat nog altijd wel een verhaal in. Nu is het wel heel erg de zeik-Alan-af-show geworden. Dat nichtje voegt ook niks toe als dit het enige is waar ze haar voor gaan gebruiken. Ze is aantrekkelijk en krijgt elke vrouw. Wow. Het is wachten tot ze met Evelyn in bed zal belanden. Zo onorigineel zal het vast nog wel worden. Dat deden ze ook al in een vorig seizoen, dat Evelyn met de moeder van ik meen Walden (toch?) naar bed ging. Afgezaagd.
Verder is TAAHM nog wel geinig hoor. Beetje platte en mainstream humor, maar dat is niet perse negatief te noemen. Maar ze moeten als scriptschrijver iets meer moeite gaan doen.
Waarom laten ze Alan trouwens nooit eens op zijn werk zijn? Daar kan je ook best leuke dingen mee doen. En breng Jake, Judith, Herb en Rose er eens bij, samen met meer Bertha en Evelyn. Dan krijg je vast leukere dialogen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Waarom laten ze Alan trouwens nooit eens op zijn werk zijn?
Hij is toch geen chiropractor meer? Hij is nu toch de assistent van Walden? Dan is het werk niet erg interessant imo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hij is toch geen chiropractor meer? Hij is nu toch de assistent van Walden? Dan is het werk niet erg interessant imo.
Ja, dat hele gedoe hadden ze ook gewoon moeten vergeten. Hij is een chiropractor. Dat assistent gedoe gaat nergens over. En duurde ook maar 1 aflevering geloof ik, want deze week was hij gewoon weer Alan de loser.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Ja, dat hele gedoe hadden ze ook gewoon moeten vergeten. Hij is een chiropractor. Dat assistent gedoe gaat nergens over. En duurde ook maar 1 aflevering geloof ik, want deze week was hij gewoon weer Alan de loser.
Aha, de aflevering van deze week moet ik nog zien. Maar Alan is dus geen assistent meer van Walden en het staat me bij dat hij geen vergunning meer heeft om chiropractor te zijn, dus hij heeft weer eens geen werk...
Dit moet toch wel beter uitgewerkt kunnen worden? Dan hoop ik maar dat hij snel weer een baan heeft, die misschien zorgt voor wat leuke conflicten 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Deze week voor de verandering weer eens geen aflevering.. Big bang theory gaat gek genoeg wel gewoon door en het blok van Two and a half men is opgevuld met The Crazy Ones..

Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
En ze lopen er al eentje achter op TBBT. Mja, ga een dezer dagen beginnen aan six feet under, dus zal voorlopig wel zoet zijn. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Aflevering 8 was dan ook weer echt verschrikkelijk in vergelijking met aflevering 7. Veel te krankzinnig met Lyndsay die nu weer Alan's nichtje af werkt. Het personage Lyndsay mag er van mij wel uit trouwens. Alan kan er niet op bouwen en het werkt toch niet tussen hun. Die affaire tussendoor met die Larry gast begint me ook de keel uit te hangen. Heb liever dat ze het personage Melissa of Kandi terug halen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Pardon, ook TBBT ging niet door.. Stond fout vermeld op IMDB 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Een van de mindere afleveringen van dit seizoen. Die chick van Walden was vooral erg annoying en de storyline van Alan was net een beetje 'te'.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe men Alan nu neerzet is waardeloos. Hij belandt constant met vrouwen in bed, terwijl hij juist een loser was die niks voor elkaar kreeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit is weer net zo'n slecht seizoen als 2 seizoenen geleden. Wat een troep zeg. Het was altijd plat, maar dit is gewoon totaal niet grappig meer. Alan met een omgebouwde kerel aan het daten, whoehaha. Walden die zich laat waxen, hahahahohoho. Dat domme nichtje die elke aflevering met een vrouw naar bed gaat, hihihihahaha.
Ik ben er onderhand wel klaar mee. Vorig seizoen was leuk, ik had even het idee dat ze de weg omhoog weer hadden ingezet.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Dit is weer net zo'n slecht seizoen als 2 seizoenen geleden.
Zo slecht als seizoen 9 vind ik het nog steeds niet, maar dit seizoen heeft inderdaad wel weer wat vaker een mindere aflevering.
Vind Jenny trouwens nog steeds wel een leuke toevoeging, leuker dan Jake in ieder geval. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Laatste aflevering vanavond pas gekeken en begrijp wat je bedoelt, het niveau is helaas weer aan het zakken maar dat is wel eens vaker gebeurd voor een paar afleveringen.
De kans is groot dat dit het aller laatste seizoen gaat zijn, hopelijk gaan ze het nog leuk afsluiten..
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Humor is onderhand echt gedaald naar een bedenkelijk (kinderlijk) niveau.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het wordt echt met de week slechter. Wat was het deze week weer pijnlijk ongrappig zeg. Dat hele verhaal met Walden, die meid en die vreselijk irritante gozer erbij is al weken strontvervelend. En Alan zijn personage wordt ook steeds flauwer. Dat Jeff Strongman gedoe ik echt tenenkrommend ongrappig. Als het zo blijft, trek dan eind dit seizoen de stekker er uit.
De Amerikaanse kijkcijfers zeggen ook alles:
List of Two and a Half Men episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Check de kijkcijfers bij dit seizoen. Gemiddeld rond de 8 miljoen, waar het vorig jaar rond de 13 lag en daarvoor zelfs rond de 15-17. Iedereen haakt massaal bij dit infantiele niveau af.
Olórin
-
- 43 messages
- 232 votes
aflevering 12 is echt weer toppie, aantal best grappige scenes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
De laatste 5 afleveringen pas nu gezien, jammer dat het niveau weer meer naar seizoen 9 toetrekt in plaats van het verrassend goede 10de seizoen.
Ze mogen wat mij betreft hierna ook echt wel stoppen, is er al iets bekend of het gecanceld gaat worden?