- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Niet echt een sterke afsluiter, wel benieuwd hoe ze seizoen 11 gaan vormgeven.
Jake eruit dus Herb erin? Lets hope so! 
Zie het al voorme. Herb & Walden die keer op keer scoren bij de vrouwen en Alan die mag toekijken.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zou het wel leuk vinden als Herb bij de 2 in komt wonen ja, maar ik zie het niet gebeuren.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ben ook bang dat het niet gaat gebeuren nee, zou wel een briljante zet zijn..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Wahahaha dat is wel toevallig zeg, ik had het er vandaag nog met een collega over.
Toevallig zei ik zoiets van het zou wel grappig zijn als ze lesbisch schijnt te zijn, want als ze gewoon straight was werd het wel heel voorspelbaar dat Alan op der ging geilen en Walden iets met haar ging krijgen.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Het is toch wel erg gesteld met het zielige kereltje he? Al die aandacht en al dat geld wat hij door Two and a half men heeft verdiend en na een kleine tegenslag is het gelijk een zwerver geworden. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Charlie´s lesbische dochter:

Ben toch wel erg benieuwd moet ik eerlijk bekennen! 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Angus T Jones dus ook al exit. Ik heb de serie nog even gekeken toen Kutcher zijn entree maakte, vond het niet slecht gedaan maar de drang om te blijven kijken was weg.
Ik vind het twijfelachtig dat deze serie maar door blijft gaan, ze hebben een paar prima jaren gehad en ik kan me nu niet meer voorstellen dat de serie een waardig einde gaat krijgen.
Sterker nog, ik vrees ook voor The big bang theory dankzij Two and a half men. Zijn de makers wel in staat om de stekker eruit te trekken op het juiste moment?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Angus T Jones is er niet voor de volle 100% uit en het vorige seizoen was in kwaliteit een stuk leuker dan het eerste seizoen met Kutcher.
Ik heb inderdaad met seizoen 9 ook vaak momenten gehad dat ik dacht van dit wordt wel heel zielig, maar het 10de seizoen vond ik op pakweg 4 afleveringen nagelaten een heel stuk leuker en vermakelijker.
Joep en Max
-
- 7 messages
- 0 votes
Jake
Och och, de beste jongen heeft een baard en het gaat meteen "mis" met hem.
Misschien heeft hij gewoon een baard, punt.
Dat hebben mannen soms he.
En OOK nog eens zijn haren al niet gekamt, jeetje...
Hij zal wel aan de heroine zijn.....

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
2013 Fall Preview Video - Two And A Half Men - Season Premiere - CBS.com
Ben toch wel erg benieuwd! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Amber Tamblyn. Toe maar. Het is dat ik een seizoen of zes achter loop, anders zou ik dit wel weer een kans gaan geven. Zal de eerste ep van S11 eens checken om te zien hoe leuk ze is.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
1101 was oké. Het manco van Two is dat het script bijna enkel bestaat uit opzetjes en afmakers.
Tamblyn kan op zich een leuk personage worden, want door haar geaardheid liggen de grappen voor de schrijvers natuurlijk voor het oprapen. Zal nog wel een paar afleveringen meepikken, maar verwacht er niet heel veel van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond hem leuk. De afzeikhumor van TaahM is wat simpel, maar wel effectief leuk. Alan blijft een leuk slachtoffer. Hopelijk krijgen we nu ook dankzij de plotverandering Evelyn weer vaker te zien, zou prettig zijn.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Heb me prima vermaakt. Ben benieuwd waar ze heengaan met Jenny.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Leuk begin van het seizoen ja, nog even een beetje wennen aan Jenny maar ik ben erg benieuwd hoe de komende afleveringen gaan verlopen. Het is in ieder geval niet langer meer een Alan & Walden show 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
2d aflevering vond ik al leuker dan de eerste, Jenny moet nog steeds een beetje groeien maar dat is logisch 
JanDahler
-
- 199 messages
- 262 votes
dit moet zo ongeveer de slechtste komische serie zijn die ik al gezien heb, wat is dit rotslecht.
Het staat hier 'thuis' wel eens op en dan pik je er toch regelmatig iets van mee, ergelijk!!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
dit moet zo ongeveer de slechtste komische serie zijn die ik al gezien heb, wat is dit rotslecht.
Het staat hier 'thuis' wel eens op en dan pik je er toch regelmatig iets van mee, ergelijk!!
Maak je niet zo druk joh, denk aan het hartje! 
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Dat dit nog bestaat. Ik ben meteen opgehouden met kijken toen Sheen ermee ophield.
Kennelijk is het ook crisis in US TV sitcom inspiratie-land dat een show als deze en "How I met Your Mother" nog niet gekilled zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat dit nog bestaat. Ik ben meteen opgehouden met kijken toen Sheen ermee ophield.
Kennelijk is het ook crisis in US TV sitcom inspiratie-land dat een show als deze en "How I met Your Mother" nog niet gekilled zijn.
Of mensen vinden het gewoon nog leuk, bestaat die optie ook?
Hoe wil je trouwens oordelen of de serie ermee zou moeten stoppen als je de seizoenen na Sheen niet eens hebt gekeken?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Een oordeel ergens over hebben is helemaal prima, maar een vooroordeel over iets wat je nooit meer hebt gekeken na Sheen klinkt me meer in de oren als janken..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Laatste aflevering vond ik niet zo, jammer ook dat Penny er niet in aanwezig was? Bertha kan op zich wel grappig zijn maar vond het dit keer nogal flauw.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
4de aflevering was weer als van ouds! Jenny begint echt een meerwaarde te vormen voor de show en ik hoop dat ze haar er in laten 
Het verhaaltje rond Alan met een andere vrouw was ook weer eens vermakelijk om te zien, hopelijk mag dit niveau weer zolang mogelijk aan blijven houden.
Herb is trouwens ook wel weer meer dan welkom, maar verwacht hem ook nog wel!
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ik snap niet zo goed wat iedereen met die Herb heeft. Vind het maar een lomp en plomp karakter dat weinig toevoegt en mis hem dan ook totaal niet. Ben overigens wel content met seizoen elf tot nu toe. Zitten weer grappige stukken tussen en ze hebben het eindelijk voor elkaar om een nieuw personage succesvol te introduceren. Heerlijk plat zoals we van TAAHM gewend zijn 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Aflevering 4 was de beste van de 4 tot nu toe vond ik. Hopelijk wordt deze lijn doorgetrokken.