- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeker leuke aflevering. De serie is weer enorm vermakelijk na een erg matig vorig seizoen. Jake ook eindelijk weer met een betere rol dan als stoned zijnde kneus.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuk om weer de nodige oldies te zien. Herb, Jake en Berta in een goede rol. Erg vermakelijke aflevering weer, al begint het ''Alan vertrekt uit het huis, Walden mist hem en vraagt hem terug'' verhaaltje wel wat uitgekauwd te worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Herb!
Zijn rol maakt de serie wel weer leuker haha.
Ook grappig om Judith weer eens te zien, al was het een korte cameo 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Zag de 2 laatste afleveringen pas gister en gelukkig zat Herb er gewoon 2x achter elkaar in
De makers gaan het misschien eindelijk eens leren? 
Moest wel lachen toen Walden met een kater naar de huiskamer liep en zei: This is like Charlie Sheen's house! 
Op dit moment kijk ik Two and a half even graag als Big bang!
Jammer dat er nog niks bekend is over een 11de seizoen? Van mij mogen ze er nog wel een goed afsluit seizoen aan vastknopen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet verrassend gezien de kijkcijfers. En ook prima, want dit is een erg leuk seizoen. Zelfs een aantal regulars doen weer mee. Alleen Jake weer eens een normale, vaste rol geven en Evelyn meer betrekken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Klopt, de kijkcijfers zijn 15x beter dan de kijkcijfers van Sheens little show, geweldig gewoon 
Dit seizoen is op een paar missers na inderdaad een heel leuk seizoen! Evelyn mag zeker wel weer vaker de evil mother uithangen ja.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Klopt, de kijkcijfers zijn 15x beter dan de kijkcijfers van Sheens little show, geweldig gewoon 
Dit seizoen is op een paar missers na inderdaad een heel leuk seizoen! Evelyn mag zeker wel weer vaker de evil mother uithangen ja..
Wat wil je. Ik heb het 1 seizoen met Anger Management geprobeerd. Nul keer gelachen. Doodzonde, want Sheen was echt geniaal in TAAHM.
Niet dat het realistisch is, maar een comeback in die serie van Sheen zou wel geweldig zijn. Ze weten er vast wel een verhaaltje aan te plakken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Sheen was inderdaad geniaal en dat heeft hij ook grotendeels aan de schrijvers te danken, als je nu ook ziet hoeveel Kutcher in een jaar tijd gegroeid is en dat ook zeker door de hulp van de schrijvers die er in het begin met hem iets te makkelijk vanaf wouden zijn.
Sheen terug gaat denk ik niet gebeuren nee, ben het met je eens dat het leuk zou zijn als afsluiter maar hij verdiend het door zijn kinderachtige gedrag echt helemaal niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sheen was inderdaad geniaal en dat heeft hij ook grotendeels aan de schrijvers te danken, als je nu ook ziet hoeveel Kutcher in een jaar tijd gegroeid is en dat ook zeker door de hulp van de schrijvers die er in het begin met hem iets te makkelijk vanaf wouden zijn.
Sheen terug gaat denk ik niet gebeuren nee, ben het met je eens dat het leuk zou zijn als afsluiter maar hij verdiend het door zijn kinderachtige gedrag echt helemaal niet meer.
Mhow, Kutcher doet het aardig, maar is nog niet half zo briljant als Sheen is. Niet alleen door het personage, maar ook door gezichtsuitdrukkingen, opmerkingen en gewoon de totale presentatie.
Opvallend trouwens dat ze wel in de meest recente aflevering een kleine sneer naar Charlie Sheen uitdelen in de serie. Vond ik best grappig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Haha, ja die opmerking naar Charlie toe vond ik briljant, toch nog even inpeperen dat de serie het nog steeds zo goed doet als met hem erin.
Ja Kutcher is anders en tuurlijk vond ik Charlie ook beter, maar toch is Kutcher een heel stuk gegroeid in de serie en speelt steeds leuker samen met Cryer.
Seizoen 8 met Charlie er nog in was trouwens ook slapjes hoor. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een aflevering! 
Die eerste tien minuten lag ik sowieso helemaal in een deuk met al die relatiezaken van Jake haha. Die had tenminste eindelijk weer eens een leuke rol.
Berta was trouwens ook heerlijk cynisch.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Was inderdaad een heerlijke aflevering. Regelmatig in een deuk gelegen om de situatie. Wat mij betreft mogen ze er op deze manier best nog een seizoen aanplakken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Best weer een leuke aflevering inderdaad, maar de afleveringen met Herb blijven voor mij tot zover de beste van dit seizoen.. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vond aflevering 20 juist een vreselijke aflevering. Onsympathiek,voorspelbaar en ranzig. Vreselijk slot ook weer met Kutcher en Jamie Pressley
Gaan ze daar natuurlijk weer op voortborduren.
Maak van Two and A Half Men weer de leuke,cynische comedy die het was. Op deze manier hoeft er van mij geen seizoen 11 te komen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Je bent seizoen 7 & 8 zeker vergeten met Charlie er nog in? Toen was de serie allang niet zo goed meer en ik betwijfel het of de serie sowieso al seizoen 10 had gehaald met die egotripper sheen er nog in.. 
seizoen 1-6 waren gewoon de beste en blijven de beste van zelf sprekend, maar come on dit seizoen is een hele grote stap vooruit op seizoen 9.
Laat seizoen 11 maar komen, hopelijk een mooi afsluit seizoen!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Vindt je seizoen 10 echt zoveel beter dan seizoen 9? Ik vind het gelijkwaardig. Het is wel aardig allemaal maar het schiet nergens echt positief uit vind ik. Seizoen 7 en 8 waren inderdaad niet de beste seizoenen maar toch nog altijd beter dan nu.
Veel meer oude personages moeten gewoon terug komen voor meer dan 1 aflevering. Judith,Herb,Evelyn,Kandi,Melissa,Eldridge. Het personage Jake is ook verpest vanaf het begin van dit seizoen. In seizoen 9 was ie in ieder geval nog de grappige,domme nietsnut en nu is ie opeens het mannetje bij de vrouwen en is ie leidinggevende in de keuken in het leger. Het personage is volwassener geworden, maar allerminst leuker.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind dit seizoen zeker beter dan seizoen 9 ja, met gemak zelfs.
Hier zitten net zo goed een paar zwakkere afleveringen tussen maar lang niet zoveel als seizoen 9 had.
Herb is weer net 3 afleveringen terug gekomen en hopelijk komt hij nog vaker, Jake is inderdaad niet meer de bolle niksnut maar ook dat werd wel een beetje oud toch?
Nee, als dit niveau ook in het volgende seizoen vast gehouden kan worden dan ben ik er helemaal voor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben het grotendeels met Mescaline eens. De serie heeft zich na een zwak 9de seizoen goed herpakt. Een aantal regulars zien we weer vaker, de humor is weer leuker, Kutcher is minder een zielige huilerd zoals in seizoen 9 en ik heb weer vooral plezier met het kijken. En ik weet ook wel dat ze nu niet meer het niveau van pakweg seizoen 1-6 halen, maar ik neem genoegen met dit en dan zie ik graag nog een volgend seizoen.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ik vind het vooral prettig dat seizoen tien zijn eigen weg vindt, dat gejank van Allen over zijn gierigheid is eindelijk over zijn top heen, Kutcher hebben ze uit zijn Kelso rol gehaald. Dat maakt de serie aangenamer, al vervallen ze soms in dezelfde fouten en slaan ze door, zoals in de laatste aflevering, dat Jake doet de slettebakdochter van zijn vriendin binnen was nog wel aardig, maar dan moet er natuurlijk ook nog een 60-jarige kerel op de stoep staan, misschien dat dat soort perverse shit in Amerika nog wel een schok teweeg brengt, in Nederland is het gewoon oervervelend.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
maar dan moet er natuurlijk ook nog een 60-jarige kerel op de stoep staan, misschien dat dat soort perverse shit in Amerika nog wel een schok teweeg brengt, in Nederland is het gewoon oervervelend.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind het vooral prettig dat seizoen tien zijn eigen weg vindt, dat gejank van Allen over zijn gierigheid is eindelijk over zijn top heen, Kutcher hebben ze uit zijn Kelso rol gehaald. Dat maakt de serie aangenamer, al vervallen ze soms in dezelfde fouten en slaan ze door, zoals in de laatste aflevering, dat Jake doet de slettebakdochter van zijn vriendin binnen was nog wel aardig, maar dan moet er natuurlijk ook nog een 60-jarige kerel op de stoep staan, misschien dat dat soort perverse shit in Amerika nog wel een schok teweeg brengt, in Nederland is het gewoon oervervelend.
Ondanks je taalfouten grotendeels met je eens. Dat laatste stoorde me gewoon aan aflevering 20. Gewoon een ranzige, irritante wending. De aflevering heeft een 7,7 op IMDB (vrij hoog sinds Sheen weg is) dus blijkbaar vond de meerderheid de aflevering 1 van de betere 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Two and a Half Men Returning, Minus Half a Man -- Vulture Het is definitief nu, alleen nog minder Jake?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Was hij dat nog dan? Ik denk dat hij in dit seizoen misschien in 1/5e van de afleveringen zat.
Jammer, hij is iemand van het eerste uur, maar anderzijds boeit het ook niet want zijn rol is nu matig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Hij was dat al niet echt meer nee, de schrijvers wisten duidelijk geen richting te geven aan zijn personage.
Ach, ik mis hem niet... Herb mag nu wel vast worden 
Maar passen ze het intro ook aan dan? Beetje raar met alleen Walden & Alan gaat dan toch een tikkeltje gay worden 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Aflevering 21 vond ik 1 van de beste van dit seizoen. Had niet verwacht ineens weer enthousiast over de serie te zijn na de voor mij vreselijke 20e aflevering. Geen Jake in aflevering 21 en ik heb hem ook totaal niet gemist. Met alleen Walden,Alan,Berta,Lyndsay en Herb kan je ook een leuke aflevering maken blijkt.