- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Leuke aflevering met Kandi!
Maar ik denk dat het wel bij 1 aflevering blijft? 
Jake kwam er trouwens maar een minuut in voor, ik vind het eigenlijk geen eens erg meer met zijn kinderachtige gedrag..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Leuke aflevering weer, Kandi in haar hotelkamer 
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Gek genoeg ben ik de serie weer aan het kijken sinds de laatste 2 afleveringen, weet zelf ook niet goed waarom. De meest recente aflevering was 'ouderwets' erg leuk om te zien. Allen stal echt de show!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Laatste aflevering was echt weer ouderwets goed, en heb zelfs weer een paar keer goed kunnen lachen om alan 
Ik dacht in seizoen 9 dat deze serie de verkeerde kant op ging, maar vind het nu weer erg leuk om te volgen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een vreselijke nieuwe aflevering zeg. Die verhaallijn met Walden en dat meisje slaat nergens op, ik erger me kapot aan die 20 seconden Jake via de webcam per aflevering en zelfs Alan was dit keer niet grappig. Zat niet 1 leuk moment in de aflevering.
Dit was ook de laatste. In januari gaan ze weer verder.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Laatste aflevering was inderdaad weer een stapje terug, maar gelukkig zijn de meeste in dit seizoen wel beter van niveau.
Deze aflevering had zo in seizoen 9 kunnen zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gezien de verhaallijn van de vorige aflevering is dat zo vreemd nog niet eens. Ben benieuwd, serie kan best een keer een aflevering op andere locatie gebruiken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Gezien de verhaallijn van de vorige aflevering is dat zo vreemd nog niet eens. Ben benieuwd, serie kan best een keer een aflevering op andere locatie gebruiken.
Had de vorige aflevering nog niet gezien, zodoende
Bekijk het dit weekend.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Al met al moet ik bekennen, dat de Two and a Half Man met Charlie Sheen mij meer wist te boeien. Ondanks dat ik Ashton Kutcher graag zie. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik seizoen 10 nog moet gaan zien, en ik hoop dan ook echt dat mijn mening nog gaat bijdraaien. Seizoen 9 vond ik vaak, enige uitzonderingen daargelaten, vaak een stuk minder grappig en vond ik Kutcher zelfs een aantal keer heel erg storend. Nogmaals, deze mening is gebaseerd na het zien van het 9e seizoen, no offense! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Hoop ook dat je mening nog bijdraait met seizoen 10, seizoen 9 was sowieso een stuk rommeliger terwijl seizoen 10 wel een duidelijkere kant lijkt op te gaan.
Als het dit niveau blijft is een 11de seizoen zo gek idee nog niet.
Maar na 11 seizoenen mag het wel stoppen. 
van duijn
-
- 935 messages
- 845 votes
Misschien is Mila Kunis een leuk idee voor seizoen 11
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Mila Kunis zou in welke serie dan ook mee mogen, nee, mee moeten spelen!
van duijn
-
- 935 messages
- 845 votes
Zag haar gister weer in Friends with benefits, een plaatje.. Lijkt me erg leuk als Ashton Kutcher en zij ook in Two and A half men een stel zijn.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geweldige nieuwe aflevering 
Dat Broadway liedje 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Geweldig wil ik het niet noemen, het Sam gedoe is weer lang genoeg doorgegaan en nu is er weer tijd voor iets nieuws. 
Het musical liedje is inderdaad wel erg creatief.. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand trouwens Angus gemist? Het viel wel op dat hij er in de laatste 2 afleveringen niet inzat maar missen deed ik hem ook niet, zijn rol is echt waardeloos geworden.. 
CBS is trouwens wel een kut zender zeg, deze week geen afleveringen van Two and a half & Big bang.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iemand trouwens Angus gemist? Het viel wel op dat hij er in de laatste 2 afleveringen niet inzat maar missen deed ik hem ook niet, zijn rol is echt waardeloos geworden..
Angus T. Jones (Jake Harper) terug bij Two and a Half Men - bndestem.nl
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Had ik gelezen ja, nu moet hij ook voet bij stuk houden en weg gaan ook hoor.. denkje dat mensen nog op hem zitten te wachten?
Grappig weetje trouwens, de serie had in seizoen 8 met Charlie er nog in minder kijkcijfers dan met Kutcher 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Zo inderdaad, Wel 1 van de of misschien wel de beste in anderhalf jaar tijd wat mij betreft. Totaal niet zoals 'the old days' maar wel erg verfrissend,droevig en geestig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
EINDELIJK, Herb is back!! Maar waarschijnlijk maar voor 1 aflevering ben ik bang? Maar toch, mocht wel tijd worden zeg!!

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Herb! 
Leuke aflevering, met de 4 mannen. Opvallend, Herb en Judith elkaar (omdat hij haar 36 maanden heeft bedrogen met zijn secretaresse, hehe.). Hopelijk zorgt dit gegeven ervoor dat we hem vaker gaan zien. Al zou ik het ook wel leuk vinden Judith nog eens te zien. Blijft toch jammer dat ze er niet meer in zit. Net als Evelyn, Rose en Jake. De regulars moeten echt eens weer terugkeren. Nu is het toch vooral de Walden & Alan show. Maar toegeven, het is best vermakelijk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moet de laatste paar afleveringen nog zien, maar dan zie je iedere avond de oude afleveringen met Charlie weer... wat blijven die toch briljant, stuk voor stuk!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Blijft toch jammer dat ze er niet meer in zit. Net als Evelyn, Rose en Jake. De regulars moeten echt eens weer terugkeren.
Ben ik bijna helemaal met je eens! Maar Jake is echt geen toevoeging meer voor de show ben ik bang..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben ik bijna helemaal met je eens! Maar Jake is echt geen toevoeging meer voor de show ben ik bang..
Nu niet, maar dat kan natuurlijk best wel weer met een beetje fatsoenlijk script. Dat gedoe van nu dat hij 1x per zoveel afleveringen eens uit het leger komt en weer thuis is gaat nergens over. En maak die jongen ook niet eens zo extreem dom. Hij mag best een beetje dom zijn, maar dit gaat nergens over. De Jake van de eerste pakweg 8 seizoenen was leuk. Maar na het vertrek van Sheen was Jake ook overbodig omdat het een Walden & Alan show moet zijn. Geef hem bijvoorbeeld een baantje bij Waldens bedrijf of iets anders. De makers moeten zich er niet zo gemakkelijk vanaf maken en karakters als Jake, Herb, Judith en Evelyn weer terug in de verhaallijnen brengen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Jake is in ieder geval terug in de komende episode
Herb zien we waarschijnlijk weer een tijd niet...

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Leukere aflevering dan verwacht, Jake wordt verschillende keren behoorlijk voor lul gezet met duidelijke schuine grappen naar zijn uitspraken van eerder.
Heb er wel om kunnen lachen in ieder geval.