• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.496 votes
Profile

Two and a Half Men

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Yeah Rose! Leuke zelfs bijna klassieke aflevering weer

Gelukkig beter dan de aflevering met Cyrus die wel heel erg aan overacting deed, konden ze hier nou echt niemand anders voor vinden? Mila Kunis ofzo, aangezien Kutcher haar vast had over kunnen halen

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 6 was weer erg leuk, dit grotendeels door Rose. Aflevering 7 is mede door Cyrus ( waarom casten ze dat mens?) weer van een lager niveau. Hoezo over-acting?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die Cyrus is echt een vreselijke actrice ja. Maar eerder was ze nog wel sexy trailer-trash, maar met dat lesbokapsel hoef je het ook niet meer over haar looks te hebben. En dat vreselijke redneck accent, pfff.

Toch, op 1 of andere manier is dit wel een leuk seizoen. Ik vind de serie ook leuker dan bv The Big Bang Theory nu is.

Wel mis ik de regelmatige aanwezigheid van Evelyn, Berta en Jake, al zit Jake er af en toe weer kort in. Maar dat plotje over dat hij weggelopen is bij het leger en niet snapt dat er consequenties aan zitten, boring.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vind de serie eindelijk ook weer een beetje niveau krijgen. Episodes zonder die Engelse tuthola zijn ook veel leuker. Kutcher is ook steeds beter te pruimen.

Alleen Cyrus is nu weer de doorn in het oog. Vreselijk irritant. Misschien als ze haar kapsel anders doet, haar accent achterwege laat en niet te veel lult dat het nog wat wordt, maar tot nu toe... bah.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Cyrus is natuurlijk best sexy en je snapt waarom Jake er op kan vallen, maar dat maakt haar nog geen goede actrice verre van zelfs.

Als ze die looks niet had gehad, had nooit iemand van haar gehoord waarschijnlijk

Maar inderdaad als dit niveau niet meer omlaag gaat mogen ze van mij zelfs nog wel een seizoen 11 maken. Vind het eigenlijk even vermakelijk geworden als Big Bang en dat had ik in seizoen 9 echt helemaal niet meer verwacht.

Bytheway, Rose heeft een erg mooie inkijk in aflevering 6

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

'Two and a Half Men' Season 10 Spoiler: Kandi Returns with Seduction in Mind - buddytv.com

Kandi terug in Two and a half men, nou niet gelijk het personage waar ik aan dacht maar het kan misschien leuk uitpakken?

Eind november (zoals ik gelezen heb) komt ze waarschijnlijk weer terug.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuk!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Zou wel voorspelbaar zijn als zij ook wat met Walden krijgt na Rose en Courtney. Maar wel leuk dat ze wat personages van een paar jaar terug terug brengen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Pure gok, maar ik denk dat ze achter Jake aan gaat.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vond aflevering 8 een steengoede aflevering. Romantisch, soms hilarisch en leuke gastrollen. Hopelijk houd het dit niveau vast.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Wat een verwaand kind is die Angus geworden zeg? Ik denk toch dat dit het einde voor de serie gaat betekenen? :S Of laten ze hem ook gewoon vermoorden in het leger?

Kan hier echt pissig over worden, wat een egoïstische zak is dat ventje geworden..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verwaand? Komt eerder door zijn geloof die zich sterk ontwikkelt heeft de laatste tijd.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ja compleet gehersenspoeld bedoel je? Tv is the devil blablabla

Deze serie lijkt bijna wel een vloek over zich te hebben..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is mijn visie ook niet hoor .

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Naomi Watts wrote:

Het is mijn visie ook niet hoor .

Gelukkig, dacht even dat het een discussie over het geloof naar voren bracht.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Maar in alle eerlijkheid, wat voor rol had Angus eigenlijk nog in de serie? Toen Charlie weg ging liet hij letterlijk een leegte achter, maar die paar minuten per aflevering dat Angus te zien is? Big deal..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een kneusje. Had dan ook de laatste jaren je rol geweigerd, inclusief de tonnen aan geld die hij per aflevering ving. Jammer dat zijn rol trouwens verpest is in de serie. Hij doet sinds Walden erbij is gekomen gewoon nauwelijks meer mee. En als hij er is ligt de nadruk altijd op zijn domheid. Maar omdat hij een regular is en in het verleden wel grappig was zie ik hem graag blijven, wel in een betere rol.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Hij heeft gezegd niet meer erin te willen spelen maar heeft nog niet daadwerkelijk ontslag genomen. Maar het is jammer als hij eruit gaat ja, maar dit soort gedrag is ook nogal kinderachtig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hij is goed te vervangen, mocht hij vertrekken. Wat je al eerder zei, dat rolletje van hem duurt per aflevering nog geen 2 minuten. Als hij al een rolletje heeft.

De serie teert nu wel heel zwaar op Alan. Dat is toch wel de meest constante factor, in positieve zin, nu hij het zonder Sheen moet doen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Klopt de serie is zeker dit seizoen weer erg goed kijk baar en daar helpt het personage jake niet echt aan mee.

Maar jij gelooft niet dat ze door hem nu gaan stoppen ermee? Ik hoop van niet want het is weliswaar niet zo goed meer als eerst, maar het is nu eindelijk een beetje stabiel geworden.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Haha, wat een ongelofelijke kneus die Jake / Angus..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

Klopt de serie is zeker dit seizoen weer erg goed kijk baar en daar helpt het personage jake niet echt aan mee.

Maar jij gelooft niet dat ze door hem nu gaan stoppen ermee? Ik hoop van niet want het is weliswaar niet zo goed meer als eerst, maar het is nu eindelijk een beetje stabiel geworden.

Haha, ze stopten niet eens toen kijkcijferhit Sheen ontslagen werd. Dan zullen ze al helemaal niet stoppen voor een acteur met een bijrolletje

Momenteel bevalt de serie wel weer aardig ja. Vorig seizoen was lange tijd vrij slecht, dit seizoen is weer een stuk leuker. Toch snap ik niet waarom bv Jake, Judith, Herb en Evelyn niet of nauwelijks een rol hebben. Zelfs Berta heeft tegenwoordig maar een paar regeltjes tekst per keer. Het lijkt wel of alle screentime naar Alan en Walden moet gaan, dat is niet nodig. Maar het zit ieder geval qua humor wel weer redelijk goed. Al zou ik het niet erg vinden als de serie stopt. Het hoogtepunt van de serie ligt jaren terug. Max 1 seizoen erbij nog zou kunnen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Haha, ze stopten niet eens toen kijkcijferhit Sheen ontslagen werd. Dan zullen ze al helemaal niet stoppen voor een acteur met een bijrolletje .

Nee oke dat klopt, maar ben benieuwd hoe ze Jake dan weer uit de serie gaan schrijven Chuck lorre zou er niet om staan te springen om weer iemand te verliezen.

Ajax&Litmanen1 wrote:

Toch snap ik niet waarom bv Jake, Judith, Herb en Evelyn niet of nauwelijks een rol hebben. Zelfs Berta heeft tegenwoordig maar een paar regeltjes tekst per keer. Het lijkt wel of alle screentime naar Alan en Walden moet gaan, dat is niet nodig. Maar het zit ieder geval qua humor wel weer redelijk goed. Al zou ik het niet erg vinden als de serie stopt. Het hoogtepunt van de serie ligt jaren terug. Max 1 seizoen erbij nog zou kunnen.

Kan misschien ook aan de acteurs zelf liggen? Al lijkt me dat sterk.

Maar inderdaad, zolang dit seizoen door blijft gaan zoals het gaat mogen ze van mij wel een 11de seizoen maken en dan inderdaad stoppen.

Hoogtepunt was het al vanaf seizoen 7 niet meer, met of zonder Sheen dat had niet uitgemaakt.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik las ergens een kop over wat Angus zei en ik dacht in eerste instantie dat hij het niveau van de serie ook ver beneden peil vond, maar nee, het is een christenfundi geworden, tieft toch op.

Het seizoen is aardig, maar echt niet meer dan dat (laat je niet in de maling nemen door een vergelijking met vorig seizoen, want daarbij vergeleken is zelfs According to Jim een briljante sitcom), de serie moest het altijd hebben van de briljante afzeikmomenten tussen Alan, Charlie en Jake aangevuld met aardige regulars, dat is totaal weg, Kutcher is zijn Kelso rol nog een keertje aan het over doen en Cryer is een sneu figuur geworden zonder dat de tig herhalende grappen over hem ook maar enigszins grappig zijn.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Klopt seizoen 9 was op de eerste pakweg 5 afleveringen na bagger slecht, maar de serie was met Sheen ook al vanaf seizoen 7 een stuk minder en dat vergeten veel mensen nog steeds.

Kutcher begon inderdaad als een soort van Kelso, maar dat nam verder in het seizoen en vooral in dit seizoen behoorlijk af hoor. Hij wordt sowieso al minder dom neergezet als in de eerste afleveringen.

Ben nog steeds wel benieuwd hoe de combinatie Walden & Herb gaat werken, maar dit gaan we vrees ik nooit meemaken.

Deze week als het goed is de terugkeer van Kandi dacht ik .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

't kneusje is zo te zien op de vingers getikt, want een dagje later gaat hij al diep door het stof

Two and a Half Men-acteur heeft spijt van opmerkingen | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dat hij het gister zei, ok. Kansloos, maar ok. Maar dat je meteen een dag later zo buigt, pfff. Dan ben je een nog grotere faler. Sheen bleef tenminste tot het einde toe de serie aanpakken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Haha, eerst doen en dan pas denken.

Laten ze hem er maar uitschoppen, ondankbaar kind. Denk niet dat hij ooit nog een volledige rol naast Jake gaat vinden, jammer voor hem eindigt zijn achternaam/acteurs naam niet met Sheen Bye bye!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Elk jaar enorm cashen, financieel binnen zijn en vervolgens lopen verkondigen dat niemand meer naar de serie moet gaan kijken omdat hij het bagger vind. Nou sorry hoor maar veel lager kan je niet meer zakken dan.

Hij zal dit seizoen nog wel afmaken (als de opnames nog niet afgerond zijn btw) maar mocht er een seizoen 11 komen lijkt het me sterk dat de makers hem erin laten..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Dit maakt me toch wel weer erg benieuwd. Kandi!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.