- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Gezien aflevering 24 zal Lyndsey wel niet meer terug keren in seizoen 10. Zoey helemaal niet gezien. Wel leuk dat Herb,Judith en Evelyn nog te zien waren.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wel leuk dat Herb,Judith en Evelyn nog te zien waren.
Hopelijk zitten ze er weer standaard in komend seizoen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een gastrol die al jaren geleden gepland was, maar nu hebben zowel Cyrus als deze ingezakte serie het hard nodig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Cyrus? nooit van gehoord, echt weer zo mooi popje maar of ze ook kan acteren? Aan ego in ieder geval geen gebrek.
Las op de wiki dat ze in Hannah Montana zat, not impressed yet 
Als ze nou bijvoorbeeld eens Ellen Page ofzo hadde gecast dan was het pas echt indrukwekkend 
van duijn
-
- 935 messages
- 845 votes
wanneer komt dit weer op televisie dan? Die lui bij veronica halen 2 kaskraker van de televisie met BBT en Two and a half men. Snap dat niet
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wie heeft de eerste aflevering al gezien? ik kijk deze vanavond pas.
Benieuwd of er een beetje hoop in komt met de opening van seizoen 10, maar verwachten doe ik het al vanaf de helft van het vorige seizoen niet meer..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik vind dit totaal niet grappig meer.....kon maar 1 glimlach oproepen.....ze hadden beter kunnen stoppen met de hele serie als wanhopig blijven proberen dat ze Charlie Sheen niet nodig hebben....Walden is so on-grappig als maar kan, Alan is 1 grote zeikerd geworden en ook Berta is niet grappig meer met haar gekwijl over Walden....dat hebben we nu wel gezien...
leukste opmerking kwam van Evelyn tegen Michael Bolton....dat was de enige glimlach
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vond deze opener anders heel aardig, zeker als je het met het niveau van de laatste pakweg 10-12 afleveringen vergelijkt.
Walden meer aan de alcohol en aan de wiet zelfs, een soort 2de charlie aan het worden. Origineel is het niet meer maar ik zie dan dit liever als al dat relatie gezeik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach, ik vond de opener wel redelijk, maar het is echt nog maar een kwart van wat de serie ooit was. Zonder Sheen mist de serie gewoon ballen. Walden is vrij vervelend en van de oude cast zie je een aantal helemaal niet meer (Judith + Herb, Rose oa). Ook Jake is er nog nauwelijks. Ik kijk het wel omdat ik alles wil zien en omdat het toch een serie is die ik al jaren volg. En heel, heel soms is het nog wel grappig zelfs.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dat klopt de serie is niet meer wat het geweest is maar dat had ik met dit seizoen ook niet verwacht, maar het voelde wel iets beter aan als de afgelopen 10 afleveringen toch? of ben ik de enige die dat vind?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nou, de lachband had het in elk geval naar z'n zin. Ik iets minder. Die vriendin moet heel snel de serie uit, Jake en Rose moeten terug en ik wil iedere episode minstens drie hot chicks zien waar Walden mee thuis komt.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Die vriendin moet heel snel de serie uit.
Helemaal mee eens, maar na deze aflevering is er volgens mij ook wel een kansje dat ze er binnen een paar afleveringen uit ligt? Fingers Crossed 
Jake en Rose moeten terug en ik wil iedere episode minstens drie hot chicks zien waar Walden mee thuis komt.
Rose is ben ik bang maar een kleine kans, maar zou wel erg leuk zijn haar weer terug te zien inderdaad en het zelfde geld voor herb.
Walden kwam deze aflevering al met 1 hot chick om jou woorden te gebruiken thuis, dus wie weet straks wel met 2 of 3 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
- Here's the thing, Eva. I'm not your mom's boyfriend anymore.
- I know that. She's in the shower with Peter.

Zowaar eens een leuke aflevering die echt de moeite was. Prachtige wraakactie ook van Walden 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ben benieuwd, maar ik wacht even op de volgende aflevering ook nog. Zelfde bij nog 3 series dan heb ik weer wat te kijken 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Op Imdb staan foto's met Rose. Ze komt dus toch terug 
Zouden de makers eindelijk eens wat beter luisteren naar de wensen van hun fans?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nu Judith en Herb nog. Snap nog altijd niet waarom zij er niet meer bij zitten. Herb had je juist een vriend van Alan kunnen laten worden, wat weer vele problemen met Judith op zou leveren.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ja inderdaad, en Herb en Jake kan ook nog steeds een grappige combinatie zijn.
Rose is een begin dus wie weet?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Krijg nou wat, alweer een erg grappige aflevering!
Trioseks 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Is er weer hoop Ajax&Litmanen1? 
Ik ga de laatste 2 afleveringen vanavond of morgen avond kijken 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nouja, als ze dit niveau aanhouden is het ieder geval dragelijk genoeg om te kijken 
Nu nog meer oude regulars terug en het is weer de moeite.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Nouja, als ze dit niveau aanhouden is het ieder geval dragelijk genoeg om te kijken 
Nu nog meer oude regulars terug en het is weer de moeite.
Gelukkig, kunnen ze het misschien toch nog een beetje degelijk afsluiten deze serie 
Maarja als de kijkcijfers goed blijven doen ze misschien ook nog wel een 11de seizoen.
Ja meer bekende terug zou inderdaad beter zijn, ook evelyn zie je opeens wel heel weinig.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Episode 2 was weer eens een leuke idd. Straks maar eens de 3e kijken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vind het nu een stuk leuker nu Walden problemen heeft met bitch Zoey.
Hopelijk gaat ze er snel helemaal uit en blijft Walden voorlopig single, werkt veel beter zo 
Jake wordt weer beetje op de achtergrond gezet, maar komt komende aflevering wel terug.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
was de 3e wel weer aardig, de vierde afl guest star Miley Cyrus.......moest dat nou? dit vond ik weer niks....
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jammer van die vreselijke Cyrus ja met d'r vreselijke kapsel in een nog vreselijkere rol.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke aflevering! Mooi dat Rose er weer eens in voor komt! De etentjes met Alan, Walden en Lindsay waren ook grappig. Wel weer jammer dat Jaka een half minuutje mee deed via de computer. Schrijf hem uit de serie of breng hem terug, maar niet deze halve oplossing.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vanavond weer me 2 afleveringen achterstand inhalen