• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.145 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Two and a Half Men

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gister pas de laatste aflevering gekeken, vond de aflevering niet zo slecht als de *kots aflevering* maar echt gelachen heb ik ook niet.

Inderdaad Jake die misschien 2 hooguit 3 seconde in beeld is, dat je die kerel voor zo korte kut rol nog naar de set laat komen zeg.

Bertha zat er gelukkig weer wel in, redelijk grappig dat Alan vriendschap ging zoeken bij de vrouw die hem altijd Zippy noemde

Deze aflevering had in mijn ogen wel iets beter kunnen zijn, als ze letterlijk de scene hadden gefilmd dat Alan met dat geld aankwam wat hij bracht voor Bertha, we zagen hem nu alleen hard weg rijden en een ruit kapot springen. Weer al een gemiste kans.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

(afbeelding)

Hopelijk eindelijk weer een betere aflevering..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jeee, ze kunnen het toch nog, een topaflevering maken

En ook Jake en Alans moeder komen er weer eens echt in voor. Erg gelachen om beide oude dames, inclusief een wat shocking end, haha
Die autorit met Alan, Lindsay en dr moeder was ook hilarisch! En ook Jake en Walden hadden samen eens een leuk
plot.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nu maar hopen dat ze het niveau kunnen blijven aanhouden..

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Aflevering 19 was erg geinig idd. Veel meer Jake en Eldridge, Evelyn terug

Het had ook eindelijk wat van de oude sfeer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van het weekend weer lekker doorgepakt met seizoen 6, blijft echt een heerlijk seizoen, misschien wel mijn favoriet. Blijft enorm scherp en vooral erg raunchy. En dan komt Diora Baird ook nog even voorbij met haar funbags. Hear, hear.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 19 was inderdaad weer van een redelijk *standaard* niveau, maar ben toch bang dat de aflevering die volgt weer een domper gaat worden.

Het verhaaltje rondom Jake en Eldridge was erg vermakelijk, jammer genoeg was Evelyn niet echt lang in beeld hier hadden ze gerust 2 afleveringen van kunnen maken.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Wat?!

Kosten noch moeite worden bespaard om de serie kapot te maken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Goto wrote:

Kosten noch moeite worden bespaard om de serie kapot te maken.

Ze hadden best wat meer moeite mogen doen, de laatste aflevering toonde wel aan dat ze nog steeds een leuke aflevering kunnen maken maar andere afleveringen slaan weer volledig te plank mis.

Meer moeite mag dus echt wel gedaan worden aangezien het nog steeds vermakelijk kan zijn.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Toch seizoen 10 Two and a Half Men? – Shownieuws.tv

Van mij mogen ze, zolang het rond het niveau van afgelopen aflevering kan zijn. Toch vrees ik dat ze daarin best gaan falen en ze Two and a Half Men letterlijk aant kapot maken zijn..

Er is nog enige hoop maar ik heb er een hard hoofd in, benieuwd hoe de laatste afleveringen van seizoen 9 nog gaan worden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste aflevering was aardig maar het moet echt niet zo door gaan.

Zoey is echt totaal niet grappig schrijf haar aub uit de serie, en Lyndsey heeft haar tijd ook wel weer gehad. Begin with a fresh start, please?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat de makers denken dat het (nog steeds) grappig is, scheetgeluiden

Wat een vreselijk onleuk begin van de nieuwe aflevering zeg. De rest stelde overigens ook niks voor. Alan die steeds allerlei nare dingen overkomt begint ook te vervelen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nog niet gezien.. maar jammer om te horen dat er weer een kut aflevering bij zit, ik had echt nog goede hoop in het begin van dit seizoen maar dit gaat van slecht naar erger.

Wat ook een stomme zet was is dat Walden al gelijk begint met een vriendin..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Kijk er ook met steeds minder plezier naar. Zeker als je af en toe weer een geniale Sheen-aflevering op tv voorbij ziet komen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ach niet alles ligt aan Sheen, dat de serie zo veranderd is ligt ook zeker aan de schrijvers en dat neem ik Kutcher ook niet kwalijk.

Waarom gaan ze niet net even wat langer rond de tafel zitten in plaats van deze ondoordachte humor erin te plaatsen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Als ze de geest van Charlie in een aflevering willen gebruiken is dat best een grappig idee, maar Kathy Bates is toch niet een vergelijking met de oude Charlie?

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De vrouwelijke Charlie verschijning in de serie was echt een dieptepunt zeg. Allejesus wat slecht en ongrappig. Hadden ze niet Charlie Sheen zelf kunnen overhalen voor 1 gastrolletje?

Wat is het allemaal slecht geworden zeg. Niet 1x gelachen vandaag. Ook Alan wordt vervelend als eeuwige schooier.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Niet mee eens, ik vond het 1 van de beter afleveringen van dit seizoen. (al is dat niet zo moeilijk te overtreffen)

en Katy Bates als Charlie vond ik wel grappig. weer een beetje ouderwets bashen op Alen en Jake.

prima vermaakt.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Deze aflevering was best aardig, zeker als je het vergelijkt met de afgelopen paar afleveringen.

Al vond ik het wel jammer dat Charlie zelf dat kleine rolletje niet meer kon doen, maar dat is ook wel weer begrijpelijk aangezien Charlie ze de huid heeft volgescholden.

Betekend dit dat Zoey er misschien uit gaat? ik hoop er stiekem wel op eigenlijk, ze is redelijk irritant.

Mocht hier nog een 10de seizoen van komen hoop ik echt dat ze dat seizoen gaan benuttigen om deze serie toch nog een waardig einde te geven, maar ben bang dat de kans klein is en dat ze nu al denken dat ze een hilarisch seizoen hebben gedraaid

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuk om Judith weer eens te zien! Eerste of tweede keer dit seizoen? Jammer dat ze Herb ook niet nog even erbij haalden.

Verder een vrij aardige aflevering, al wordt al dat gedoe rondom Alan wel wat suf. In de seizoensafsluiter volgende week wordt ie denk ik het huis uitgekickt...

Vraag me af of ze volgend seizoen nog slechter kunnen krijgen. Hoop wel dat ze die schijtirritante Zoey eruit gooien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Jammer dat ze Herb ook nog even erbij haalden.

Heb de aflevering nog niet gezien, maar Herb is toch op zich wel een pluspunt om hem erbij te halen? Vond hem altijd wel grappig

Ajax&Litmanen1 wrote:

Hoop wel dat ze die schijtirritante Zoey eruit gooien.

Inderdaad ja, Zoey werkt bij mij ook behoorlijk op me zenuwen..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha ik vergat het woordje ''niet''. Herb zat er dus niet in, wat ik vrij jammer vond.

Heb de zin even aangepast.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Haha oke, dacht al ja

Hopen dat de makers in ieder geval minimaal 1 goede zet doen in het nieuwe en hoogstwaarschijnlijk laatste seizoen, Herb opnieuw voor een jaartje casten!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Lyndsay en Eldridge mogen er van mij wel inblijven. Zoey mag er wel uit inderdaad. De enige 2 die Alan op een leuke manier afzeiken zijn Berta en Charlie. Zoey doet alleen maar naar tegen Alan zonder dat het echt grappig wordt.

En vaker Herb en Judith zou ook leuker zijn. Ook een grotere rol van betekenis voor Jake en Eldridge zou fijn zijn.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gister pas aflevering 23 bekeken en ik moet zeggen, in vergelijking met het hele seizoen was deze aflevering gemiddeld en keek best lekker weg.

Alleen vaag dat Judith inderdaad wel naar Alan kwam en Herb niet, als of Herb het niet erg zou vinden als Alan wat aan zijn hart zou hebben?

Bertha had weer een paar leuke oneliners en ook Jake was in zijn korte screeningstijd weer even grappig.

Redelijk dus, het seizoen sluit niet heel slecht af als de volgende aflevering het zelfde niveau weet vast te houden. Maar ik hoop toch dat seizoen 10 wat doordachter en grappiger gaat worden want wat ooit mijn nummer 1 serie was is niet meer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laatste aflevering draait het plot weer meer rond Jake & Eldridge, toch wel benieuwd aangezien dit toch wel de beste afleveringen van dit seizoen waren met hun erin.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Toch nog Herb in de slotaflevering van dit seizoen! Al was het kort....

Grappig ook om die flashbacks van Jake te zien. Verder geen geweldige aflevering en qua niveau was dit gewoon een slecht seizoen. Een 5 op de 10 waard. Zorg in godsnaam dat de regulars komend seizoen veel meer screentime krijgen en probeer het niveau van de grappen eens beter te maken.

PS: Waar is Rose in godsnaam gebleven? Kwam halverwege het seizoen nog terug maar is daarna niet meer in de serie verschenen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Die is natuurlijk allang verhuist toen Charlie overleden was, Walden vond ze zeker niet interessant genoeg?

Ik bewaar deze aflevering nog even voor het weekend, daar pak ik dan gelijk de seizoens-sluiters bij van How i met your mother & Mike & Molly

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vond dit niet zo geslaagde afsluiter, hoe leuk het seizoen begon en hoe slap het seizoen eindigt is een groot verschil.

Laat de makers aub eens wat meer hersencellen gebruiken en de serie met het 10de seizoen als nog waardig afsluiten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.