• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

Two and a Half Men

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ja vond het ook balen, waarom kunnen ze het niet gewoon iedere week uitzenden..

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Haha, wat een ramp om die afschuwelijk ongrappige Kutcher hier in te zien zeg. Hoe je van best lollige serie naar absoluut vreselijke serie kunt gaan door 1 acteur...

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

kos wrote:

Haha, wat een ramp om die afschuwelijk ongrappige Kutcher hier in te zien zeg. Hoe je van best lollige serie naar absoluut vreselijke serie kunt gaan door 1 acteur...

Niet alleen door 1 acteur, de makers maken opeens ook veels te weinig gebruik van de leuke toevoegingen zoals Bertha en natuurlijk Herb!

En waar is de moeder Harper?!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Judith,Herb en Evelyn zitten er nauwelijks meer in. Eldridge mag er ook wel weer vaker in komen. Toch moet ik zeggen dat ik aflevering 13 1 van de grappigste vond van seizoen 9 tot nu toe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat valt mij ook tegen ja. Ik mis de reguliere cast. Judith, Herb, Evelyn, Rose...zij waren ook belangrijk voor de serie. Alleen Berta is er nog wel meestal (gelukkig maar).

Nu is alleen Alan en het huis nog het enige herkenbare. Nee, als Sheen niet terugkeert dan mag het van mij na dit seizoen stoppen. Het is kijkbaar, maar de glans is helemaal weg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vond de nieuwe weer best leuk, grappige Alan met zijn ex aflevering. Blijft toch wel grappig als hij voor gek staat.

Wel enorm jammer dat Jake echt zinloos is geworden. Verder dan dom tv kijken met die vage vriend van hem komt hij niet meer in de serie. Echt jammer.

En nogmaals, waar blijven regulars als Alans moeder, Judith & Herb?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ik heb de laatste paar afleveringen niet eens meer bekeken. Na dat gedoe rond die aap ben ik er aardig klaar mee.

En ik mis de reguliere cast ook wel wat. Vooral van Herb was ik toch altijd wel fan.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Als ze zo doorgaan als de laatste blijf ik zeker wel kijken. Heb weer regelmatig moeten lachen en er begint eindelijk een beetje vaart in te komen. Nu nog wat oude bekende karakters terug en het is helemaal feest.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Komt aanstaande maandag aflevering 15 uit? Wat zit er toch lang tussen

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Volgens mij is er nu een pauze en beginnen ze ergens deze maand pas weer met het opnemen van nieuwe afleveringen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Komende week beginnen ze weer. Knap irritant, constant die onderbrekingen.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Roel- wrote:

Als ze zo doorgaan als de laatste blijf ik zeker wel kijken. Heb weer regelmatig moeten lachen en er begint eindelijk een beetje vaart in te komen. Nu nog wat oude bekende karakters terug en het is helemaal feest.

Oh, ik dacht juist, als het zo door gaat dan stop ik er mee, want ik vond aflevering 14 het absolute dieptepunt wat een tenenkrommend slechte aflevering.

En ik begrijp al helemaal niet waarom ze Kutcher als een opgegroeide Kelso hebben neergezet, dat ligt wel het meest dicht bij zijn natuur zoals ik zag bij Graham Norton, maar in The butterfly effect acteert hij toch niet zo debiel als hier? Heel erg irritant.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

The Oceanic Six wrote:

Komende week beginnen ze weer. Knap irritant, constant die onderbrekingen.

Zie het niet staan op IMDB. Is blijkbaar weer uitgesteld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kijk altijd via Wikipedia bij nieuwe series, altijd netjes bijgewerkt.

List of Two and a Half Men episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Vanavond is er in Amerika dus een uitzending.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Via Welcome - followmy.tv is het ook altijd makkelijk bij te houden. Op het uur precies staat het aangegeven wanneer volgende episodes komen en je kunt ook makkelijk bijhouden welke episodes je al hebt gezien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nieuwe ep was best de moeite met die bitchfights. Jammer dat het alleen wel voorspelbaar eindigde dat ze elkaar best mogen. Zo standaard. Maar het was best geinig. Maar wederom, waar is de reguliere oude cast toch? Jake, Berta, Rose, Alans moeder, Judith, Herb....het is nu een beetje een Alan & Walden show geworden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nieuwste episode vond ik nogal afgezaagd, het plot was wel erg simpel en de makers lijken ook minder moeite te doen de serie nog boeiend te houden.

Hopelijk komen er weer betere afleveringen aan, heb met deze aflevering geen 1 keer kunnen lachen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Naar mijn mening een van de betere juist van dit seizoen. (Of minst erge...) Ook eindelijk eens een verhaal dat het missen van Jake, Judith ea een beetje rechtvaardigt.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Best een leuke nieuwe episode. Ditmaal komt Jake wel uitgebreider aan bod.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

Hoe verder dit seizoen voort kwakkelt hoe meer ik mij realiseer, dat elk andere sitcom van dit niveau (dus zonder de overweldigende komische reputatie van eerdere seizoenen) allang was afgeschreven.

Heb nu alle afleveringen gezien, het niveau wordt steeds slechter. Moeten wij nu blij zijn als ze 10 sec Jake doelloos in de serie voorbij komen? Ik hoop dat Chuck Lorre de stekker er uittrekt en zijn tijd en energie in een nieuw project stopt!

de overgeef scene was vreselijk....dachten ze nou echt dat dat grappig zou zijn? het niveau zakt verder en verder......ik kan er ook niet meer om lachen, nog niet eens een glimlach, en dan die irritante lachband horen bij elke zogenaamde grap is alleen maar irritant....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat overgeven was inderdaad vrij ongrappig. Dat is ook wel het grote probleem van de reeks nu. De makers lijken bijna niet meer te weten wat grappig zijn is. Het is dat Alan en Berta er nog zijn, maar verder...typisch een serie die een seizoen te lang doorgaat. En ik vrees dat er nog wel een nieuw seizoen erbij komt, aangezien de kijkcijfers nog vrij hoog zijn.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De overgeef scenes waren wel wat teveel van het goede ja, maar vond de storm van de aflevering ervoor nog slechter eigenlijk.

Jake was in deze aflevering wel weer grappig trouwens

Maare, Ajax&Litmanen1 moet je inderdaad gelijk geven. De eerste afleveringen waren nog goed om te kijken maar vind de serie nu ook steeds minder grappig worden.

Als ze nog een seizoen doorgaan moeten ze echt met iets beters komen dan alleen maar 95% Alan & Walden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wederom een bedroevende aflevering.

Leuk om Spencer uit The King of Queens in een gastrol te zien, maar het plot sloeg weer nergens op. Wat een flauwe pogingen tot humor trouwens, beetje vechten, plas ophouden en meer van die onleuke dingen.

En weer 5 seconden screentijd voor Jake en een halve minuut voor Berta

Please, trek de stekker uit de serie.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

niet grappig meer, flauw en domme humor.....tijd om te stoppen met kijken.....jammer, het was vroeger leuk....zelfs met het ontslag van Charlie Sheen had het nog wel kunnen werken misschien maar de humor is ver te zoeken, de plots slaan nergens op, het is net of ook de schrijvers allemaal ontslagen zijn.....

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Als het door gaat mag ik hopen dat het niet meer alleen om Walden & Alan draait want dat gaat me ook de keel uit hangen.

De eerste pakweg 10 afleveringen van dit seizoen waren goed te kijken, maar nu moeten ze toch echt een andere weg in slaan.

De *kots* aflevering was meer Family Guy met als enige punt dat het in een tekenfilm wel werkt maar in een serie als Two and a half men gewoon niet leuk overkomt.

@Ajax&Litmanen1, inderdaad als de serie niet anders meer wordt dan dit mag inderdaad de stekker eruit maar zolang het nog komt hoop ik altijd dat ze als nog meer met de bijrollen gaan doen en Walden & Alan even een beetje op de achtergrond stoppen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Aflevering 18 was erg slecht inderdaad maar de afleveringen ervoor (13 t/m 17) waren goed te doen vond ik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

@Ajax&Litmanen1, inderdaad als de serie niet anders meer wordt dan dit mag inderdaad de stekker eruit maar zolang het nog komt hoop ik altijd dat ze als nog meer met de bijrollen gaan doen en Walden & Alan even een beetje op de achtergrond stoppen.

Is er sowieso iets bekend over waarom alle bijrollen naar de achtergrond zijn geschoven? Want in seizoen 1-8 kwamen ze allemaal zeer regelmatig voor. Vooral Jake is echt helemaal verkloot als personage. Hij was niet enorm snugger, maar nu maken ze er een pizza vretenden, tv kijkende retard van die verder geen rol van betekenis meer speelt.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Inderdaad ja Jake is teveel een stereotype geworden wat erg jammer is, ook Bertha heeft gemiddeld maar 2 zinnetjes meer en Herb zien we al helemaal niet meer.

En waar is Rose opeens? van mij mag ze Walden wel even goed gaan stalken want ik vond haar personage altijd echt een meerwaarde er aan geven.

Hopelijk zien ze dat in bij waarschijnlijk het 10de seizoen, anders is het wel een triest laatste seizoen voor deze serie en mogen ze het inderdaad bij dit seizoen houden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.