- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zie nu net de aflevering van Charlie's begrafenis, maar vond het wel erg jammer dat ze er 1 grote grap van maakten. Niemand zat er eigenlijk mee. Had wel iets meer eerbetoon mogen zijn naar Charlie, voordat Kutscher de serie om zee komt helpen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ja Charlie was ook heel charmant naar zijn baas en mede collages toe he 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat dat betreft, in de aflevering van vorige week en deze week wordt er weer meer over Charlie gesproken, waarbij blijkt dat Alan hem toch wel mist.
Probleem is dat de serie nu best kijkbaar is, maar niet meer bijzonder is. De chemie tussen Sheen en Cryer was echt heel goed.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Probleem is dat de serie nu best kijkbaar is, maar niet meer bijzonder is. De chemie tussen Sheen en Cryer was echt heel goed.
Daar heb je zeker helemaal gelijk in, maar ook die chemie was in het laatste seizoen al wat meer op de achtergrond.
De chemie tussen Walden en Alan kan natuurlijk nog komen, al zie ik het liever dat Herb en Walden wat meer met elkaar gaan optrekken en dat Alan daar vrolijk tussen mag gaan zitten 
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Wat dat betreft, in de aflevering van vorige week en deze week wordt er weer meer over Charlie gesproken, waarbij blijkt dat Alan hem toch wel mist.
klopt idd, vond deze aflevering toch wel weer 1 van de betere, vooral alle referenties naar Charlie toe, altijd leuk. en gelukkig komt Jake er ook weer iets meer in, hoort er toch ook echt bij.
ik mis ook wel de chemie tussen Sheen en Taylor, daar kwamen ook altijd wel briljante scenes uit voort.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Aflevering 7 ging al over het dagboek van charlie, maar ik begrijp dat deze aflevering nog meer over hem gaat?
Ja ik kijk de aflevering pas vrijdag, ik volg 6 series en die kijk ik dan in 1 keer 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Persoonlijk vind ik het eigenlijk leuker dan de laatste seizoenen met Sheen. Het werd allemaal wel erg van hetzelfde. Moest de eerste seizoenen van seizoen 9 wel even op gang komen, maar de laatste aflevering was erg leuk. Kutcher doet het wat mij betreft gewoon goed.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Keert Rose trouwens niet meer terug in de serie? Ze was dan wel met Charlie weg, maar zij leeft nog wel.
Ze moeten de vaste cast meer screentijd geven. Judith en vooral Herb moeten vaker in de serie! En Alans moeder en ook Jake mogen er wel vaker in.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Jake moet inderdaad meer screentime krijgen. Nu is hij een soort extra geworden. Nieuwe titel: One Man And Some Random Dude.
Niveau is echt flink omlaag gegaan de laatste tijd, en dat is nog niet eens Kutchers schuld. (De wonderen zijn de wereld nog niet uit.)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Rondom Jake kan je genoeg leuke afleveringen bedenken, helemaal nu hij met de meiden bezig is. Daarmee kan je genoeg dialogen bedenken voor Alan, Walden en ook Bertha.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Van mij mogen ze best door gaan tot 10 seizoenen, mooi getal en ik denk dat Kutcher makkelijk 2 seizoenen aan kan 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Zojuist de laatste aflevering gezien en moet nu toch even flink mijn kritiek kwijt.
We zijn nu al een aardig eind op weg in het nieuwe seizoen met kutcher maar Alan die in de huid kroop van Charlie vond ik misplaatst.
Het was best grappig maar duurde te lang en waar ik vooral over struikelde was Alan die op het eind nog 'winning' riep.
Het was laag bij de grond en refereerde naar Sheen's meltdown nadat die ontslagen was.
Hoewel ik moest lachen zoals ik wel vaker doe om makkelijke grappen vond ik het gewoon te makkelijk.
Charlie was op een redelijke manier uit de serie geschreven en ik wilde 2 and a half men een kans geven in zijn nieuwe vorm.
Op deze manier blijf je bezig met het hele Sheen verhaal en dat lijkt me zeker niet de bedoeling.
Misschien dat het op zich zelf staand best een leuke aflevering was maar op deze manier blijft de serie stilstaan bij de hele transfer van een acteur.
Charlie hoeft van mij niet doodgezwegen te worden en Walden die het maple loops nummer zingt vond ik erg tof maar op deze manier gaat het gewoon echt niet werken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vond deze aflevering juist wel geslaagd, dat winning vond ik geweldig en heb er hard om kunnen lachen 
Dat alan zo doordreef was op zich best logisch, het verlies van iemand komt vaak pas later echt naar boven en dat hebben ze er nu leuk in verwerkt 
Nee, vind two and a half men eerder beter dan slechter worden naar mate het seizoen vordert 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Briljante nieuwe aflevering zeg 
Jake heeft zijn vriendinnetje zwanger gemaakt, Walden sext met Alans vriendin, Judith en Herb hebben een kind dat op Alan lijkt en Berta heeft geniale opmerkingen 
Al was het een droom, haha.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Waar kijk jij naar de nieuwste afleveringen, Ajax?
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Waarschijnlijk gepindakaast. Dat is iig wat ik doe. Ga zometeen aflevering 9 kijken! Zo te hoen was die genieten 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Beste aflevering van het seizoen denk ik
Lachte me kapot toen Alan helemaal gek werd en dan dat lachje van hem 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Rose is terug! 
Verder geen briljante aflevering. Walden moet eens wat meer een Charlie worden. Dit softe gedoe schiet ook niet op.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ben ik niet met je eens. Vind het wel verfrissend op deze manier. Heb er dan ook erg om moeten lachen hoe Walden aan de ene kant faalt, maar aan de andere kant het vrouwtje briljant om de vinger windt.
En ik ben benieuwd hoe het nu met Rose verder gaat!
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Verder geen briljante aflevering. Walden moet eens wat meer een Charlie worden. Dit softe gedoe schiet ook niet op.
mee eens.
Verder goed om te zien dat Jake weer wat langer in de aflevering zit, ook wel een gemis geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering is vrij matig. Dat einde met die aap sloeg ook nergens op.
Maar erger is dat de vaste cast bijna niet meer mee doet. Berta krijgt nog 1x per aflevering eens 20 seconden, Jake niet veel meer en waarom zien we Alans moeder en Judith+Herb bijna niet meer? Zeker Herb is altijd enorm geestig.
Zeker nu Charlie er niet meer is moeten ze andere regulars eens meer screentijd geven. Jake kwam 2x in beeld, beide keren een enorm kort stukje en ook niet boeiend meer.
En het Walden is rijk, maar doet soms vreemd gedoe ken ik nu ook wel weer.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
kan hier echt niet meer om lachen....met die aap sloeg werkelijk alles, de verhaaltjes worden zo vergezocht, het slaat gewoon nergens meer op en is echt niet grappig meer en Berta's obsessie met Walden begint bijzonder irritant te worden, wordt tijd dat ze hier mee stoppen, ik ben zo irritant dat als ik eenmaal een serie volg ik hem ook helemaal af wil zien, maar denk nu toch serieus over om hier maar mee op te houden, zonder Charlie is het echt niks meer......Alan wordt ook steeds irritanter.....
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Laatste 2 afleveringen zijn echt weer van een minder niveau, en sowieso is de rol van de moeder van Walden erg slecht gecast.
Hoop dat het wel weer beter gaat worden want de inspiratie lijkt nu even op te zijn.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Vond de laatste nog best wel te pruimen hoor. Niveau ligt echt niet lager dan in de laatste seizoenen met Sheen. Desondanks vrees ik voor CBS dat de tank een beetje leeg is. De formule van two and a half men heeft lang gewerkt, maar lijkt nu toch echt uitgewerkt. Dit seizoen wordt afgemaakt en dan volgt het tiende en waarschijnlijk laatste seizoen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Is er al zekerheid dat er nog een 10de seizoen gaat komen dan?
Ik vond deze aflevering zelf persoonlijk niet zo geslaagd, ik zie liever dat Walden wat meer naar de alcohol gaat grijpen maarja 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wanneer begint het 2e deel van seizoen 9? Of duurt het maar 12 afleveringen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ehm, vorige week is het alweer begonnen in de USA. Vanavond daar weer de volgende ep.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ehm, vorige week is het alweer begonnen in de USA. Vanavond daar weer de volgende ep.
Nee vanavond geen nieuwe aflevering, volgende week pas weer.
Ook Mike & Molly en How i met your mother komen pas weer volgende week.