• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.913 votes
Profile

Two and a Half Men

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Two and a Half Men zonder Charlie = Pindakaas zonder Pinda's...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit is echt beschamend

Had gewoon de stekker uit de serie getrokken. Wie weet had je over een jaar of 2 weer met Sheen in gesprek kunnen gaan. Dit is nu sneu.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Na 8 seizoenen is het dan ook welletjes geweest. Prima run voor een serie. Dit is te triest voor woorden inderdaad.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Klopt. Volg de serie nu ook, ben nu bij seizoen 5, en ik kan me de serie echt niet voorstellen zonder Charlie. Kutcher ken ik dan weer niet echt, maar... wtf. Had dan gewoon de serie gestopt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik snap ook niet dat ze met Kutcher aankomen. Wat ik eerder al zei, hij is in alles het tegenovergestelde van Sheen. Sheen is gevat, is wat bizar, heeft een beetje dat arrogante lul imago.....Kutcher is van de simpele komedies, is meer een jochie ipv een vent en woont samen met Demi Moore die 55 is ofzo

Als je dan zo nodig door wil gaan, kom dan met een beter alternatief. Had bijvoorbeeld Sean William Scott (Stiffler uit American Pie 1-3) genomen.

Harbinger

• 12 messages
  • 0 votes

Ook ik ben niet overtuigd van Kutcher als vervanger voor Sheen. Maar anderzijds denk ik dat ik dezelfde reactie zou hebben met eender welke acteur.

Het blijft koffiedik kijken of het personage van Kutcher aanslaat terwijl de schrijvers met een soort Catch-22-probleem zitten: creëer je een personage dat lijkt op Charlie Harper zodat de vergelijking telkens weer opnieuw gemaakt zal worden? Of ga je voor iets (compleet) anders en loop je het risico dat het niet "klikt" met de andere personages?

Maar misschien loopt het ook allemaal los en wordt de serie de zoveelste Amerikaanse sit-com die succes blijft hebben na de vervanging van een hoofdpersonage, zoals... euh... hmm...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zonder Sheen geen Two and a Half Men lijkt me, maar ook als vervanger is Kutcher natuurlijk een hele slechte keus.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

2 and a half men was sowieso al geen hoogdravende serie met voornamelijk grappen die we al eerder in sitcoms hebben gehoord maar de typetjes waren redelijk goed. Voornamelijk was Charlie Sheen perfect als Charlie Harper en die kan Kutcher hoe dan ook niet vervangen.

Toch ben ik wel benieuwd hoe het eruit gaat zien met Kutcher want Kutcher speelt eigenlijk altijd meer jongensachtige rollen of rollen waarin hij een IQ heeft van een visstick is omdat hij ontzettend domme gezichten kan opzetten. Eigenlijk totaal niet wat Charlie Harper is dus ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

jacobine_rodijk wrote:

Dit is geen photoshop werk.

http://i52.tinypic.com/29d0sm.jpg

Ver-schrik-ke-lijk!

Two and a Half Men zonder Charlie is als Curb Your Enthusiasm zonder Larry. Klote dus!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Je kan inderdaad de serie niet meer gaan vergelijken met de periode met sheen. Maar als de serie een andere richting op gaat met een personage wat niet lijkt op charlie harper, ja wie weet werkt het dan wel voor 1 of 2 seizoenen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

Je kan inderdaad de serie niet meer gaan vergelijken met de periode met sheen. Maar als de serie een andere richting op gaat met een personage wat niet lijkt op charlie harper, ja wie weet werkt het dan wel voor 1 of 2 seizoenen.

Je verknalt toch gewoon het hele concept op die manier? Het is alleen maar bedacht met Kutcher omdat de serie commercieel een groot succes is en een hoop geld oplevert. Als de serie minder bekeken was hadden ze de stekker eruit getrokken. Zal ik een prognose doen? De eerste eps met Kutcher worden goed bekeken, maar daarna haken mensen massaal af. Komend seizoen zal het laatste seizoen van de serie worden. Mensen willen Sheen terug en anders stoppen.

Je trekt bij the Big Bang Theory toch ook niet Sheldon of Penny uit de serie? Dan verander je gewoon het hele idee van de serie.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Tot nu toe is het allemaal speculeren hoe het gaat uitpakken.

Ik ben vooral erg benieuwd wat voor personage kutcher gaat spelen en hoe ze hem de serie in gaan schrijven.

Mijn gok: Alan erft het huis van Charlie en Kutcher huurt er een kamer als surfer die dicht bij de zee wilt wonen.

Kutcher is geen sheen en hem een soortgelijk personage laten spelen lijkt mij het slechtste idee ooit.

Nee het moet iets totaal anders zijn, niet arrogant, niet rijk, niks van dat.. Wel handig met de vrouwtjes natuurlijk.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

8 seizoenen hoogstaand geweest. Chuck Lorre had beter de stekker uitgetrokken en wat nieuws uit z'n mouwen getoverd. Dit slaat natuurlijk nergens op.

R.I.P. Charlie Harper.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik las net dat Melanie Lynskey die Rose speelde in de serie ene Pauline Parker gaat spelen. Zal Rose dan samen met Charlie sterven? Zal wel het meest logisch zijn aangezien ze samen vertrokken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Noem eens één serie op waarbij het vervangen van de jarenlange hoofdrolspeler beter uitpakte. Precies......

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

In elk geval goed dat hij Sheen niet gaat vervangen, maar een nieuwe rol krijgt. Gelukkig zijn Cryer en Jones ook van de partij dus er is nog sprake van herkenning. Afwachten hoe het uitpakt...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Materny wrote:

Noem eens één serie op waarbij het vervangen van de jarenlange hoofdrolspeler beter uitpakte. Precies......

Spin City bleef best aardig.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Je verknalt toch gewoon het hele concept op die manier? Het is alleen maar bedacht met Kutcher omdat de serie commercieel een groot succes is en een hoop geld oplevert. Als de serie minder bekeken was hadden ze de stekker eruit getrokken. Zal ik een prognose doen? De eerste eps met Kutcher worden goed bekeken, maar daarna haken mensen massaal af. Komend seizoen zal het laatste seizoen van de serie worden. Mensen willen Sheen terug en anders stoppen.

Je trekt bij the Big Bang Theory toch ook niet Sheldon of Penny uit de serie? Dan verander je gewoon het hele idee van de serie.

Sheldon is inderdaad zo beetje de hoofd act van de serie, en Big bang theory is nog steeds een serie van hoge kwaliteit maar Two and a half takelde eigenlijk in de laatste 2 seizoenen al wel af.

Sheen was inderdaad belangrijk voor de show, maar ook Alan & Berta waren belangrijk om de serie leuk en draaiende te houden. Sheen was niet enkel en alleen het leukste personage in de serie en zeker de laatste seizoenen niet.

Ben wel benieuwd, maar de kans dat de serie stopt na 1 seizoen is inderdaad groter.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Heb de eerste paar seizoenen wel gekeken, maar op een gegeven moment werd het wel heel erg flauw. Alan die steeds de lul is en de onsympathieke Charlie. Wordt een beetje saai op een gegeven moment. Heb op YouTube wel de nieuwe intro gezien. Wel grappig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een klasbak die Sheen hoe die Kutcher toch even opzocht tijdens de Emmy's en Kutcher succes wenst .

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die Kutcher moet eens naar de kapper gaan zeg, sjees.

Van de week de 1e episode zonder Sheen. Ik ga het kijken, maar het lijkt me niks.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kutcher ziet er zo uit voor zijn rol in Two and a half men hoor?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb S5, 6, 7 en 8 niet gezien, maar wou 901 toch even meepikken om te kijken of het wat was. Leuke cameo's en Kutcher doet het best aardig.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ja valt inderdaad niet tegen, de begrafenis van Charlie was hilarisch

Ashton Kutcher doet het inderdaad best leuk, maar ik had niet anders verwacht.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hilarisch intro en op dat moment vond ik het wel jammer dat het tijdperk Sheen definitief voorbij is.

Maar Kutcher doet het inderdaad best leuk, even wennen, maar het scheelt dat het een volledig nieuwe rol is en geen vervanger voor Charlie. Heb wel nog het gevoel dat we dadelijk twee Jake's door het huis hebben lopen, want Walden lijkt me ook niet zo snugger hehe.

En de aanwezigheid van Alan maakt ook een hele hoop goed. Al weer zin in de volgende

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.