• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Two and a Half Men

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

WIl wel graag zien hoe het werkt samen met Cryer, heb nog wel goede hoop

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bah.

ALS ze perse Sheen willen vervangen, zoek dan een wat ouder iemand die ook meer bekend staat als vrouwengek. Kutcher loopt met de veel oudere Demi Moore, hij is alles waar Charlie Harper niet voor staat

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De serie hoeft ook niet 100% het zelfde te blijven he? dat gaat sowieso niet.

Op zich kan het met Kutcher wel een andere en frisse richting op slaan, sowieso ga ik het weer kijken en we zien snel genoeg of het werkt ja of nee.

Kutcher is in ieder geval een betere keuze dan Hugh Grant..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hugh Grant? Haha, nee die past al helemaal niet. Veel te correct en beleefd. Het moet meer iemand zijn die wat grover kan zijn. Mel Gibson zou bv leuk zijn!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

UberChristelijke Mel Gibson .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jeremy Piven als vervanger van Sheen . Kutcher is waardeloos natuurlijk.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ashton Kutcher vervangt Charlie Sheen bij ?Men? :: nrc.nl

Zo te zien is het toch echt definitief Kutcher die Sheen gaat vervangen

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hmmm, oke.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

't Is zojuist officieel gemaakt door WB dat Kutcher idd. de vervanger is.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ben wel positief. Vond hem ook erg leuk in That's 70's Show. Hij zal wel een achterneef spelen ofzo die nog dommer dan Jake blijkt te zijn.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Spartaan1986 wrote:

Ben wel positief. Vond hem ook erg leuk in That's 70's Show. Hij zal wel een achterneef spelen ofzo die nog dommer dan Jake blijkt te zijn.

Haha dom alcoholist en womanizer, en alan maar weer zielig toe kijken

Ja ik verheug me er best wel op, als ze zijn personage op een leuke manier in de serie schrijven kan alles best een leuke en frisse twist krijgen.

Ach al is het maar voor 1 seizoen, ze proberen tenminste.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Dat is waar. Zo abrupt als dat het nu gestopt was is ook maar niks.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Of hij speelt de onbekende zoon van charlie, hem kennende dat hij een womanizer is en er is wel een gezegd door Berta dat ze verbaasd is dat er geen kleine charlie rondloopt

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Kutcher in ieder geval beter dan de misselijkmakende Hugh Grant.

Mag wel Sheen's veters niet knopen maar ik moet zeggen dat ik Kutcher's performance in Spread wel wat vond weg hebben van een Charlie Harper in gloriejaren.

Het zal toch pijn doen om Sheen niet meer te zien in die serie, wat een geniale mimiek hij had.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ten 1e; zonder Charlie geen 'Two and a Half Men'. Alleen het idee al.

Aan de andere kant ook wel benieuwd hoe dezelfde schrijvers (?) Kutcher in de serie op papier zullen zetten én hoe Kutcher het zelf gaat doen in z'n rol. Feit is dat echte gevoel weg is en ook niet weer terug gaat komen. Het wordt gewoon iets heel anders, al zou dat met deze schrijvers best aardig uit kunnen pakken. Maar ben wel van mening dat de stekker er zonder Sheen gewoon uitgehaald moet worden.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ben benieuwd hoe ze ze kutcher in de serie gaan schrijven en ben nieuwsgierig genoeg om het een aantal afleveringen te proberen.

Ik verwacht alleen dat het toch tegen gaat vallen.. De seizoenen met sheen zullen natuurlijk toch de beste blijven.

Het lijkt mij ook dat kutcher de zoon van charlie gaat spelen.

Aangezien die al sex had op de basisschool is dat chronologisch gezien mogelijk

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Op zich sloot aflevering 16 van seizoen 8 best aan op wat er komen gaat. Charlie vertrok met Rose en daar zal seizoen 9 wel mee beginnen. Dat ie dan helemaal geen contact meer heeft met zijn broer en neefje is dan gek maar ze zullen er wel wat fake telefoongesprekken tussendoor doen om het nog enigszins geloofwaardig over te laten komen.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Volgens de eerste geruchten gaan ze op deze manier Sheen uit de serie schrijven:

[embed] Charlie Harper's Exit From 'Two & A Half Men' -- Dee Plane!!! | TMZ.com

Zouden ze het niet zo gaan doen dat zijn "vliegtuig neercrasht" omdat dit te definitief zou zijn, voorlopig blijft hij in Parijs met Rose. Een logische methode.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Zo verliest ook Melanie haar rol als Rose, want geen Charlie is geen stalker natuurlijk.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Bertha rules!

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Berta kan nog seizoenen de serie rechthouden. Die steelt een volledige scène met één zin meestal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Berta .

Jennifer Taylor heeft weer eens een comeback gemaakt. Wat een aanwinst is dat ook voor de serie (what a rack!). Erg fijn dat ze later zelfs een recurring lid wordt. Can't wait. Jennifer .

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Bron Naomi Watts? Begrijp niet wat haar rol kan zijn zonder Charlie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik loop nog achter Spartaan . Heb nu haar comeback in S6 achter de rug (de episode dat Charlie bij haar thuis moet komen). En later komt ze nog recurring terug. Ik bedoel dus niet in de toekomst .

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

GuyB wrote:

Berta kan nog seizoenen de serie rechthouden. Die steelt een volledige scène met één zin meestal.

Inderdaad, vaak is zij ook de enige die grappig is hierin.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Charlie Harper Dies Tragic Death | TMZ.com

Zonde, is er nooit meer kans dat Sheen terug kan keren.

Ik wil dit eigenlijk zonder hem niet meer volgen....maar zal het vast toch wel doen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Dit is geen photoshop werk.

(afbeelding)

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Cool. Vind Kutcher wel een sympathieke kerel. Ben erg benieuwd hoe hij de serie in geschreven wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Uncool. Nee, wat mij betreft is de serie dood.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

. wat vre-se-lijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.